Nou he:)quote:Op zondag 1 juli 2007 22:04 schreef wlsandman het volgende:
Zo, wat een discussie hierzo![]()
En welkom zonnetje, geen bekend gezicht trouwens![]()
Ik ben er vorig jaar geweestquote:Op zondag 1 juli 2007 22:18 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Gaan er toevallig nog Westlanders van hier naar Kreta deze zomer?
Ik ook!quote:
Dat is zonde.. vind het trouwens wel rot parkeren in Delft als het druk is !quote:Op zondag 1 juli 2007 22:13 schreef kassenbouwer het volgende:
Ik blij dat ik gisteren niet door de politie ben aangehouden (3 bier op). Dat had dan mijn tweede bon van de avond geweest. Ik had gisteren een afstudeerborrel van een vriend in Delft. Ik parkeer daar wel eens vaker 's avonds onder het spoor. Ik had me alleen even niet gerealiseerd dat het pas vanaf 10 uur gratis is...
Dus ik kreeg een bon, geklokt op 21:37...
quote:Op zondag 1 juli 2007 22:00 schreef dubidub het volgende:
Ik wacht op de mike & thomas show. 't is een herhaling vanavond, maar toch
Hallowa! Ik herken je welquote:Op zondag 1 juli 2007 20:26 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Bedankt voor jullie warme welkom
Ja, denk dat er ook wel meer meelezen zonder te posten ja..
Maar het is wel leuk om af en toe ff mee te lezen en een klein beetje op de hoogte te blijven van dingen die hier in het Westland spelen.
Heb trouwens even wat fotoboeken bekeken, maar zie nog weinig bekenden eigenlijk!
Die parkeerproblemen zijn toch wel opgelost door de garage bij Zuidpoort? Ik kom vaak in Delft, meestal op de fiets maar ook een aantal maal op zaterdagmiddag met de auo, en toen konden we hem daar áltijd kwijt.quote:Op zondag 1 juli 2007 22:39 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Dat is zonde.. vind het trouwens wel rot parkeren in Delft als het druk is !
Vaak is het helemaal vol dan onder het spoor.
Maar wel een gezellige stad![]()
Ik zet hem daar ook altijd als ik ga stappen in Delftquote:Op maandag 2 juli 2007 12:16 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Die parkeerproblemen zijn toch wel opgelost door de garage bij Zuidpoort? Ik kom vaak in Delft, meestal op de fiets maar ook een aantal maal op zaterdagmiddag met de auo, en toen konden we hem daar áltijd kwijt.
Heyy heb ff jou fotoboek bekeken en jou ken ik idd wel !quote:Op maandag 2 juli 2007 11:06 schreef Marjan1985 het volgende:
[..]
Hallowa! Ik herken je wel
Laatst nog op maaike's verjaardag
m'n broer gaat 2 augustus geloof ik... ik ga naar lloret, 7 augustusquote:Op zondag 1 juli 2007 22:20 schreef Zonnetje2102 het volgende:
[..]
Ik ook!![]()
Ga over 3 weken voor de 3e keer.. echt veel zin in.. zit net als vorig jaar in Star Beach Village.
Dit jaar voor het eerst als vrijgezel op vakantie.. met een vriendin.
Uitzendinggemistquote:Op zondag 1 juli 2007 22:46 schreef GotC het volgende:
[..]! Kan je nog effe wachten, die is afgelast
en ik maar wachten op Spooks..quote:
mooi verhaalquote:Op dinsdag 3 juli 2007 01:13 schreef GotC het volgende:
Man krijgt 1000 jaar oud familielid terug Tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |