Er zit niks anders meer op dan zelfmoord plegen ben ik bang danquote:Op zondag 8 juli 2007 22:54 schreef Toempf het volgende:
Ik zit al de hele avond met dat nummer van Patrick Jumpen in mijn hoofd, wat moet ik doen?![]()
Of je luistert heel lang 'boten anna' of een ander liedje dat minstens zo irritant is en dagen in je hoofd blijft zittenquote:Op zondag 8 juli 2007 22:58 schreef Strychnine het volgende:
[..]
Er zit niks anders meer op dan zelfmoord plegen ben ik bang dan
Op vakantie gaan... naar een eiland waar jumpstyle nog niet zijn intrede heeft gedaan.quote:Op zondag 8 juli 2007 22:54 schreef Toempf het volgende:
Ik zit al de hele avond met dat nummer van Patrick Jumpen in mijn hoofd, wat moet ik doen?![]()
Die gast van de Tuinenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Westlander het volgende:
De Westland Jump !
Owjeee
http://nl.youtube.com/watch?v=SSvOiu2sgCM
![]()
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Westlander het volgende:
De Westland Jump !
Owjeee
![]()
Kan het nog triesterquote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Westlander het volgende:
De Westland Jump !
Owjeee
![]()
Godverdomme, kan die monk echt niets originelers bedenken?quote:Op maandag 9 juli 2007 11:38 schreef Westlander het volgende:
De Westland Jump !
Owjeee
![]()
Dat meen je niet toch? De Kromme Jongens verdienen wel een betere ode dan een jumpstyle remix van zwaardskiquote:Op maandag 9 juli 2007 13:34 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
![]()
Een mooie ode aan de Kromme Jongens
Idd, al had het dan nog een beetje geklonken, ok... maar d'r is echt geen samenhang tussen krommejongens en jumpstylequote:Op maandag 9 juli 2007 18:58 schreef keijz het volgende:
[..]
Dat meen je niet toch? De Kromme Jongens verdienen wel een betere ode dan een jumpstyle remix van zwaardski![]()
Ik volg de herhaling 's avondsquote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef dubidub het volgende:
Trouwens nog meer mensen die de Tour volgen?
Volgende week naar Port Zelande, ik vrees het ergste.quote:Op maandag 9 juli 2007 10:02 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Op vakantie gaan... naar een eiland waar jumpstyle nog niet zijn intrede heeft gedaan.![]()
Ja, meestal kijk ik wel de samenvattingen.. of de laatste 15 kmquote:Op maandag 9 juli 2007 19:39 schreef dubidub het volgende:
Trouwens nog meer mensen die de Tour volgen?
Vandaag zelfde verhaal als gisteren, alles trekt langs ons heenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:50 schreef kassenbouwer het volgende:
Zo, ik moest even naar Rotterdam net. Noodweer! Onweer, hagel, zware regen... Blijkt dat het hier gewoon droog is gebleven.
Ja gister ook al heel de dag onweer en regenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 12:50 schreef kassenbouwer het volgende:
Zo, ik moest even naar Rotterdam net. Noodweer! Onweer, hagel, zware regen... Blijkt dat het hier gewoon droog is gebleven.
Hehequote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:22 schreef dubidub het volgende:
Wel lieft rouwens, bij de bevers (scouting), lui van 5-7... Aan het begin van de middag:
'En, iemand nog wat leuks te vertellen?'
-'Ik heb nieuwe crocks!'
+'Maar die zijn heul niet echt!'
='Nee inderdaad, want ze hebben geen olifant daarzo!'
-'Maar m'n vader zei dat ze wel echt waren'
Al zo heerlijk gefixeerd op merkjes
Stug volhouden dat het echt echt is want dat zei de verkoper?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:20 schreef Heinekenner het volgende:
Wat dacht je dan van een klasgenoot van mij in de derde die naar Turkije op vakantie ging en terug kwam met een koffer vol "merk" kleren.![]()
Diesel schoenen waar het merkje bijna van afviel...![]()
houd je er dan gewoon niet zoveel mee bezig
- Bier drinkenquote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef wlsandman het volgende:
Weet iemand wat het programma is van de feestweek in gravezooi?
ik heb de kranten net weggemikt, maar in ieder geval donderdag, vrijdag, zaterdag kermis en braderie.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:53 schreef wlsandman het volgende:
Weet iemand wat het programma is van de feestweek in gravezooi?
Een van mijn vrienden zit al de hele week te zeuren over morgenavond naar 's-Gravenzande?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:26 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
ik heb de kranten net weggemikt, maar in ieder geval donderdag, vrijdag, zaterdag kermis en braderie.
Zoiets hoorde ik ook,. alleen hoelaat & waar in sgravezooi?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden zit al de hele week te zeuren over morgenavond naar 's-Gravenzande?
Volgens mij Drie Meter Peter...
Volgens mij is dat pas op de 12dequote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:31 schreef kassenbouwer het volgende:
[..]
Een van mijn vrienden zit al de hele week te zeuren over morgenavond naar 's-Gravenzande?
Volgens mij Drie Meter Peter...
Voor Bar “De Promenade”quote:
Is dat ook weer duidelijkquote:Op woensdag 11 juli 2007 11:11 schreef Westlander het volgende:
[..]
Voor Bar “De Promenade”
http://www.bardeprom.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |