Oja, do = inderdaad studentenavond. Maar dat 2 bier voor 1 muntje weet ik zo net nog niet, ik heb ook wel 'es 1 muntje vor een bierje moeten betalen. Iig, veel plezier, en ben je nou geslaagd voor je rijexamen of niet? D:quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Donderdag toch altijd studenten avond? 2 biervoor een muntje tot 1 uur?
En nauturlijk een gratis fles champagne vanwege onze examenvrijkaartjes.
Zo mn examen ging echt super
gister mn laatste rijles was super maar vandaag reed ik foutloos zei mn instructeur.
Donderdag tot 1 uur is 2 bier voor een muntje.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:43 schreef dubidub het volgende:
[..]
Oja, do = inderdaad studentenavond. Maar dat 2 bier voor 1 muntje weet ik zo net nog niet, ik heb ook wel 'es 1 muntje vor een bierje moeten betalen. Iig, veel plezier, en ben je nou geslaagd voor je rijexamen of niet? D:
Gefeliciteerd! Bieft moest wel afrijden, ik weet niet of ie geslaagd is, ik ga m ff smsequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:45 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Donderdag tot 1 uur is 2 bier voor een muntje.
Ja geslaagd.
Ik zag Rob vd winden daar nog, is die ook geslaagd?
Hej als je weer bij Rinus rijdt bedank hem ff voor mequote:Op donderdag 5 juli 2007 12:46 schreef dubidub het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! Bieft moest wel afrijden, ik weet niet of ie geslaagd is, ik ga m ff smse
ok. Best weertje vandaag, lekker in het zonnetje slootkanten maaien, vanavond vuurtje stoken/biew drinken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hej als je weer bij Rinus rijdt bedank hem ff voor me![]()
't klinkt veelbelovendquote:Op donderdag 5 juli 2007 18:48 schreef DrTenma het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat het nieuweprogramma tomaat van de maand inhoud? :p
het is van de wos, schijnt nieuw te zijn
dan zal ik alvast verklappen dat ik de eerste tomaat van de maand benquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:25 schreef dubidub het volgende:
[..]
't klinkt veelbelovend![]()
Ik heb gekeken op wos.nl, staat niets
Ik had pas een uittreksel van het bevolkingsregister nodig, ik hb denk 20 minuten staanw achenquote:Op donderdag 5 juli 2007 19:30 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Heeyy goedenavond allemaal!
Gezellige boel weer hier
Pff moest net ff m'n nieuwe ID-kaart ophalen in Naaldwijk, waarom is het daar altijd zo druk?
Vorige week en vandaag heb ik er geloof ik wel een uur gezeten!
Maar goed nog leuke plannen voor het weekend??
![]()
Omdat iedereen in het Westland daar zijn ID/Paspoort moet gaan regelen..quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:30 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Heeyy goedenavond allemaal!
Gezellige boel weer hier
Pff moest net ff m'n nieuwe ID-kaart ophalen in Naaldwijk, waarom is het daar altijd zo druk?
Vorige week en vandaag heb ik er geloof ik wel een uur gezeten!
Maar goed nog leuke plannen voor het weekend??
![]()
Gelukkig zit ik in veilig..quote:
Doodsverwensing?!?quote:
Jij rijdt toch wel over me heen met je 660 pkquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:12 schreef vipergts het volgende:
ik zal maar even thuisblijven dan
Jij hebt het ook eens moeten leren..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:42 schreef vipergts het volgende:
ach die 660 valt nog mee Zuidgeest De lier heeft nu ook een scania 580 ze hadden al een 530 en volgens mij is die niet weg. Ik bedoel maar te zeggen er zijn meer liefhebbers in het westland.
En in de buurt van lesauto's gedraag ik me altijd ook als hij 3 afslaat.
Ik was er ookquote:Op zaterdag 7 juli 2007 17:02 schreef Zonnetje2102 het volgende:
Ik was er gisteravond!
Vond het er niet zo heel erg boeiend moet ik zeggen..
Vanavond denk naar Spetters ofzo.
En dubidub succes met je kamer:)
Ik ook,quote:Op zondag 8 juli 2007 10:27 schreef kassenbouwer het volgende:
Goedemorgen. Ben ook klaarwakker. Maar ik heb ook een beetje het idee dat ik wakker ben geworden in een sauna...
Het is ook nooit goed he, het mag wel is een keer goed weer zijn na al die weken met regen.quote:
Mag je zelf doenquote:
Was het nog wat?quote:Op zondag 8 juli 2007 11:58 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Mag je zelf doen
Na 2 uurtjes slapen en om 9 uur mijn bedje inkruipen voel ik me nog enigszins fit.. Naar Sensation White geweest![]()
Ja. Erg vet en erg leuk om een keer mee te maken. Kwamen onderweg nog een kwibus tegen vol met witte geklede mensen. Tijdens Darren Emerson ging een aantal dingen fout, kwam omdat er een draaitafel kapot ging en Duncan kan niet weer een boze bezoeker op het podium gebruiken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |