En dat zijn in het echt meestal de aardigste mensenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:27 schreef mirelia het volgende:
dan is hij dus goed......hij moet een eng mannetje zijn
ja hij speelt echt heel goed!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:34 schreef alors het volgende:
Die kerel die Vadim speelt doet het echt goed vind ikHij mag nog wel ff blijven
Arme Robert:quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Klaar
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Ludocliff17.PNG]afbeelding][/url]
Groot plaatje, issie niet te missen![]()
Volgens mij zat er inderdaad geen alcohol in en is Robert puur uit paniek buiten westen geraaktquote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:21 schreef GSMboy het volgende:
En Robert kreeg een zoutoplossing i.p.v. alcohol. Maar hoezo verloor hij in de laatste scene zijn krachten?
Als het alcohol was zou hij toch na 2 minuten dood zijn? Maar met een zoutoplossing toch niet?
In het filmpje over achter de schermen bij de cliff welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:22 schreef GSMboy het volgende:
Geweldig accent heeft ie, heeft hij die in het echt ook?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Klaar
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/Ludocliff17.PNG]afbeelding][/url]
Groot plaatje, issie niet te missen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pretentieus geneuzel.
Bing werd bleek van de schrik toen hij een mes in zijn rug kreegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:27 schreef waterreus23 het volgende:
Ik blijf erbij dat Jack is neergestoken is:
Waarom:
- Bing had een rondje achter op zijn helm, Jack niet. Degene die neer was gestoken had GEEN rondje achter op zijn helm.
- In het filmpje achter de schermen zie je hoe Vadim het slachtoffer omdraait, en het slachtoffer heeft witte handen, dus dat moet Jack zijn.
er staat een super filmpje op youtube, moet je ff op de foto van ludo in dit topic klikken.quote:
Die kijken alleen naar de EO...quote:Op zaterdag 30 juni 2007 17:08 schreef Otmed het volgende:
Ik vraag me trouwens af of de christenen het wel zo leuk vonden dat Robert zo zat te schelden.
Dat zat dus in de vooruitblikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:38 schreef Heleen17 het volgende:
Volgens mij zat dat er wel in. Want Jack gaf een klap tegen bing aan van mooie outfit en toen zei bing iets over orgineel ofzo. Ja ik weet het beetje vaag, maar ik kan niet letterlijk onthouden.
k ook.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 21:14 schreef Heleen17 het volgende:
Weet je dat zeker? Ik heb dat gisteren ook gezien in de aflevering.
wattan?quote:Na het blussen van het voertuig komen ze samen met Nick Sanders (gespeeld door Christophe Haddad) tot een schokkende ontdekking...
Zat dat er in?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:40 schreef Canisfire het volgende:
Robert raakt in coma van een zoutoplossing ?
quote:
WTF, dat allemaal bij elkaar is geeneens een normale vrijdag avond cliff. Heb er veel spannendere cliffs gezien afgelopen seizoenquote:
Wie was er niet dan ?quote:Op zondag 1 juli 2007 00:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
WTF, dat allemaal bij elkaar is geeneens een normale vrijdag avond cliff. Heb er veel spannendere cliffs gezien afgelopen seizoen.
En niet iedereen deed er aan mee.
Tjah, de mooiste cliff wordt toch niet overtroffen. Die was natuurlijk met de brand van Scala en de kidnapping van Nina![]()
.
Ze hebben de cliff opgenomen met 2 keer een set van castleden, het slaat inderdaad nergens op want het ging om het afscheid van Nina en Florien.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:56 schreef Dizer het volgende:
Ik heb Fos niet gezien
Nina was er niet bij.
Florien was er niet bij.
Waar was Laura?
Waar is het belspel meisje?
Waar is dat nieuwe hoteldame?
Wat voor rollen hadden Dennis en Anita?
Wat voor rol had Jef?
Noem maar op... bleegh. Slechte aflevering. Het ging huist zo goed weer de laatste tijd, krijg je zo een domme afsluiter.
Vage shitquote:Op zondag 1 juli 2007 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze hebben de cliff opgenomen met 2 keer een set van castleden, het slaat inderdaad nergens op want het ging om het afscheid van Nina en Florien.
Donderdag waren Florien en Nina weggegaan aan het eind van de aflevering, Fos, Noud en Milan waren er plotsklaps ook niet meer vrijdag toen het eigenlijke feest verder ging.
Wat nog veel vreemder is, is dat er vrijdag ineens wel enkele personages waren die nagenoeg niks met Nina en Florien te maken hadden, namelijk Bing, Sjors, Dian, Jack, Anita en Dennis.
Ze kwamen dus voor het afscheid van Nina en Florien op het moment dat die al weg waren![]()
![]()
Dat vind ik wel meevallen, het was wel de meest massale cliff, seizoen 2, 4 en 5, eenvoudig maar toch nog enigzins realistisch spannend.quote:Op zondag 1 juli 2007 00:49 schreef Dizer het volgende:
Tjah, de mooiste cliff wordt toch niet overtroffen. Die was natuurlijk met de brand van Scala en de kidnapping van Nina![]()
.
Florien gaat weg want die actrice gaat toneelacedemie doenquote:Op zondag 1 juli 2007 01:14 schreef Dizer het volgende:
[..]
Vage shit
En hoe zit het nou met Nina en Florien? Zijn ze de serie uit of Krijgen we een periode a la Arnie & Roos vanuit Amerika?.
Naah Sjors is dr oppas geweest, en Anita hun lerares. Jack hadden ze beter met Charlie mee kunnen laten komen, maar zij kwamen daar apart van elkaar, dat leek wel wat dom ja. Dian vond ik onlogischer, zij en Florien of Nina hebben nog nooit een woord gewisseld.quote:Op zondag 1 juli 2007 01:11 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze hebben de cliff opgenomen met 2 keer een set van castleden, het slaat inderdaad nergens op want het ging om het afscheid van Nina en Florien.
Donderdag waren Florien en Nina weggegaan aan het eind van de aflevering, Fos, Noud en Milan waren er plotsklaps ook niet meer vrijdag toen het eigenlijke feest verder ging.
Wat nog veel vreemder is, is dat er vrijdag ineens wel enkele personages waren die nagenoeg niks met Nina en Florien te maken hadden, namelijk Bing, Sjors, Dian, Jack, Anita en Dennis.
Ze kwamen dus voor het afscheid van Nina en Florien op het moment dat die al weg waren![]()
![]()
Dank u.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
er staat een super filmpje op youtube, moet je ff op de foto van ludo in dit topic klikken.
Nog bedankt voor het filmpje btw
Dian is een Alberts en die horen zowat bij de Fischersquote:Op zondag 1 juli 2007 13:14 schreef alors het volgende:
[..]
Naah Sjors is dr oppas geweest, en Anita hun lerares. Jack hadden ze beter met Charlie mee kunnen laten komen, maar zij kwamen daar apart van elkaar, dat leek wel wat dom ja. Dian vond ik onlogischer, zij en Florien of Nina hebben nog nooit een woord gewisseld.
Waarom gaan de leuke mensen eruitquote:Op zondag 1 juli 2007 04:21 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Florien gaat weg want die actrice gaat toneelacedemie doen
Omdat ze niet tussen het tuig willen blijven zittenquote:
Mooi gezegd.quote:Op zondag 1 juli 2007 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Omdat ze niet tussen het tuig willen blijven zitten
een paar scenes met de Noudster lijkt me ook niet leuk voor je toekomst als actrice
frey heb jij dat filmpje nog met de t erugkeer van frits van houten op dat kerkhof ?quote:
huh zoon van Aydin wif ?quote:Op maandag 2 juli 2007 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
volgend jaar met die zoon van aydin erbij
Ik zie de serie dalijk flink achteruit gaan
Dat jochie van 6 ? hoe kom je aan die infoquote:Op maandag 2 juli 2007 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
die zou dian komen vervelen ofzoiets
...dan raken ze dat miljoen aan kijkcijfers dat ze nog overhebben vast ook wel kwijtquote:
WTFquote:Op maandag 2 juli 2007 01:03 schreef the_legend_killer het volgende:
nee zo;n gast van 18 ofzo
stond ergens in een oud topic van gtst
En google maar een op zoon van aydin gtst
Ludo verloor daar teveel manquote:Op zondag 1 juli 2007 11:09 schreef Frey het volgende:
Ze stoppen normaal nooit de hele cast in de zomercliff. Alleen bij de brand was dat het geval, wat ook nog steeds mijn favoriete zomercliff is.
Hopelijk jaagt Dian hem gauw weer weg.quote:Op maandag 2 juli 2007 00:46 schreef the_legend_killer het volgende:
die zou dian komen vervelen ofzoiets
Ik zie het anders wel voor me hoor, whiskey in zijn ene hand en een stevige sigaar in zijn andere, stel maffiosi om hem heenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:34 schreef Canisfire het volgende:
Het schokkend vond ik trouwens nog wel vrijdag dat Ludo onthulde dat hij jaren heeft gerookt![]()
tijd dat je hem gaat kijkenquote:Op maandag 2 juli 2007 19:52 schreef the_legend_killer het volgende:
heb de cliff nog steeds niet gezien
Prison break nou de finale van siezoen 2 was ook een cliff van nietsquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:30 schreef Ravii het volgende:
Ik vind dat ze is moeten gaan praten met de makers van 24 en Prison Break
Die weten pas echt spanning te houden..elke aflevering!
okquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Prison break nou de finale van siezoen 2 was ook een cliff van niets![]()
Klopt de rest hier ook al denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef tokio-hotel-fan het volgende:
ik heb al gelezen dat nick,jack &charlie een auto ongeluk gaan krijgen terwijl ze opzoek zijn naar de echte valentijn...
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:49 schreef Frey het volgende:
Doe maar vanaf seizoen 2, want ik heb de box van seizoen 1 al![]()
lolquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:15 schreef Dizer het volgende:
Ze moeten gewoon doen zoals iets van 10 jaar geleden. lekker op de late avond elke dag 4 afleveringen GTST vanaf seizoen 1
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef digispeed het volgende:
enkele namen zijn : ferry somogyi (komt volgens weekend zeker terug
bron : weekend
Vooral dat Inge Ipenburg eventueel terug zou keren nietwaar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef digispeed het volgende:
in de weekend staat een heel artikel over gtst.
er zijn verschillende acteurs gevraagd terug te keren in de serie om zo de kijkcijfers weer op te leuken.
enkele namen zijn : ferry somogyi (komt volgens weekend zeker terug), isa hoes en inge ipenburg en victoria koblenko.
zou toch leuk zijn als deze acteurs weer terug keren.
bron : weekend
uiteraard, dat zou ik geweldig vinden. ik vind het echt een stoer wijf.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vooral dat Inge Ipenburg eventueel terug zou keren nietwaar?
precies ; gezien haar afgelopen verhaallijn is een come-back moeilijk te realiseren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rik zou wel een oplossing zijn voor het probleem Dennis Tuinman dat is zeker.
Mw. Hafkamp terug zou zeker leven in de brouwerij brengen, het was een van de meest geslaagde comebacks, indien ze maar niet weer direct de strijd met Ludo aangaat.
Kunnen ze Ludo niet met bewijs laten komen dat ze Carel niet vermoord heeft, zou een mooi gebaar zijn van hem, zo kan ze terugkomen en zo kunnen ze eventueel samenwerken..
Henk-Jan Smits zei het net op SBSquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
nu verteld de weekend wel vaker onzin, dus ga met niet lekker maken.
ciao
Rik komt weer terug bij Anita en dan pleegt Dennis zelfmoord van verdriet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Weg met Dennis
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rik komt weer terug bij Anita en dan pleegt Dennis zelfmoord van verdriet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Er moet een bad guy komen die Dennis ophangt omdat hij zich zoals zovaak ergens mee bemoeit.
Oh da's ook goed. Ik noemde even de simpelste manier.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:34 schreef alors het volgende:
Kan Vadim hem niet aanpakken?
Zulk iets als Martine bij Nick deed![]()
Maar dan nog wat erger en uiteraard met de dood als gevolg
Ja ach, mij maakt het niet echt uit wat hij in zijn echte leven uitspookt, hij was goed als Rik en niemand kan Rik beter spelen dan hij dus van mij mag hij terugquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef Canisfire het volgende:
Rik komt vast alleen terug als een gast rol zo niet is Ferry echt een loser. Begrijp me niet verkeerd ik was fan van het personage Rik maar als je maar roept dat je het gaat maken in Amerika om vervolgens weer bij gtst terug te kerendan ben je in mijn ogen een loser .
quote:Ferri Somogyi terug in GTST
Uitgegeven: 5 juli 2007 09:21
AMSTERDAM - Ferri Somogyi keert terug in Goede Tijden, Slechte Tijden. De acteur pakt zijn oude rol van Rik de Jong weer op, zo schrijft De Telegraaf donderdag. Hij speelde het personage zeven jaar lang.
De 34-jarige acteur, die in 2002 naar de Verenigde Staten emigreerde, kondigde eind mei al aan weer voor onbepaalde tijd naar Nederland te komen.
"Mijn huisje in Los Angeles heb ik tijdelijk onderverhuurd zodat ik even in Nederland kan zijn", schreef hij op zijn website.
(c) Novum
Hmmm, zou het allemaal zo makkelijk gaan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef tokio-hotel-fan het volgende:
rik terug ik blij hij is echt goed hoor en hij past 10x beter bij anita dan dennis en dan heeft rikki haar vader terug
Vast niet....Ik voorzie een heel langdradige verhaallijn...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmmm, zou het allemaal zo makkelijk gaan?
Maar dit seizoen zijn er bijvoorbeeld 8 mensen ontvoerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm daar ben ik het dan weer minder mee eens, die crime factor hoort er gewoon bij, die ontbrak ook een hele tijd bij gtst maar dat hebben ze met Vadim weer goed gemaakt![]()
Zonder dat heb je van die Valerie-Charlie-Barbara lijntjes, of 'is Morris wel of geen homo' en dat soort overgedramatiseerde trauma's![]()
En daar waren ze bij hen toch al zo goed in...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:17 schreef BettyR het volgende:
[..]
Vast niet....Ik voorzie een heel langdradige verhaallijn...
Jouw mening is echt 100% tegengesteld aan de mijnequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Dizer het volgende:
Rik terug
Die gast heb ik echt niet gemist.
Dennis is veel toffer.
En tjah, Martine Hafkamp terug in GTST is nog altijd de beste oplossing! Dood aan Ludo en lang leve Martine.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jouw mening is echt 100% tegengesteld aan de mijne![]()
quote:
ode aan dizer, mooi gesprokenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Dizer het volgende:
Rik terug
Die gast heb ik echt niet gemist.
Dennis is veel toffer.
En tjah, Martine Hafkamp terug in GTST is nog altijd de beste oplossing! Dood aan Ludo en lang leve Martine.
ik denk het niet maar zou opzich wel lol wezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmmm, zou het allemaal zo makkelijk gaan?
Ik snap er nog niets van de laatste keer dat hij op tv was vertelde hij heel blij dat hij in een film zou gaan spelen met rapper Ludacris , Oke films met rappers zijn kut films maar het lijkt me toch dat je daar meer mee verdientdan bij gtst.quote:Ferri Somogyi terug in GTST
Uitgegeven: 5 juli 2007 09:21
AMSTERDAM - Ferri Somogyi keert terug in Goede Tijden, Slechte Tijden. De acteur pakt zijn oude rol van Rik de Jong weer op, zo schrijft De Telegraaf donderdag. Hij speelde het personage zeven jaar lang.
De 34-jarige acteur, die in 2002 naar de Verenigde Staten emigreerde, kondigde eind mei al aan weer voor onbepaalde tijd naar Nederland te komen.
"Mijn huisje in Los Angeles heb ik tijdelijk onderverhuurd zodat ik even in Nederland kan zijn", schreef hij op zijn website.
(c) Novum
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar zijn reden(en) om terug te komen. Het schijnt gisteravond bij Shownieuws geweest te zijn, is daar verder nog wat bijzonders gezegd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik snap er nog niets van de laatste keer dat hij op tv was vertelde hij heel blij dat hij in een film zou gaan spelen met rapper Ludacris , Oke films met rappers zijn kut films maar het lijkt me toch dat je daar meer mee verdientdan bij gtst.
Hij mag er verder niks over zeggen en hij heeft een mediastop, da's hip tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar zijn reden(en) om terug te komen. Het schijnt gisteravond bij Shownieuws geweest te zijn, is daar verder nog wat bijzonders gezegd?
Behalve dat hij weer een verhaallijn met Anita en Rikki schijnt te krijgen?
Dat betekent toch dat hij nu geen uitlatingen in de media meer mag doen? In ieder geval niet over GTST?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij mag er verder niks over zeggen en hij heeft een mediastop, da's hip tegenwoordig.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:34 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat hij nu geen uitlatingen in de media meer mag doen? In ieder geval niet over GTST?
zijn vriendin woont in amsterdam en hij kan niet (meer) zonder haar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar zijn reden(en) om terug te komen. Het schijnt gisteravond bij Shownieuws geweest te zijn, is daar verder nog wat bijzonders gezegd?
Behalve dat hij weer een verhaallijn met Anita en Rikki schijnt te krijgen?
Oh op die manier.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:39 schreef digispeed het volgende:
[..]
zijn vriendin woont in amsterdam en hij kan niet (meer) zonder haar.
Martine terug daar heb ik geen problemen mee, maar ik heb nu liever Ludo en Martine dan Ludo vs Martinequote:
dat zou echt een afknapper zijn, eerst elkaar de tent uitmoorden en dan samenwerken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Martine terug daar heb ik geen problemen mee, maar ik heb nu liever Ludo en Martine dan Ludo vs Martine![]()
Wat maakt dat uit in soapland, daar kan alles kijk maar naar Ludo en Bowien, maar ook naar Frits en Martine die waren oorspronkelijk ook vijanden en Martine wilde Frits ook voor moord de bak in laten draaien, later kregen ze gewoon een relatiequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:59 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat zou echt een afknapper zijn, eerst elkaar de tent uitmoorden en dan samenwerken.
Inderdaad, het heeft ook voordelenquote:tegen dian zeker. hahaha dan kan dian wel inpakken![]()
dalijk krijgen dennis en rik nog een relatie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tof dat Rik weer terug komt. Hopelijk trapt hij Dennis naar de andere kant van de wereld, zodat we ook weer van "die ene Tuinman"() af zijn.
Of Martine en Dianquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef digispeed het volgende:
dalijk krijgen dennis en rik nog een relatie.
![]()
Evenveel als ik bij Dennis en Rik kanquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef digispeed het volgende:
[..]
hahaha daar kan je je toch niks bij voorstellen
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:37 schreef Otmed het volgende:
Martine terug zou tof zijn ja.
-edit-
Maar ze komt dus niet terug, want het lijkt me een beetje debiel als we wel bericht krijgen over Rik en niet over Martine als ze beide terugkomen.
Nou heb ik 2 lekkere hapjes om naar te kijken, Jack en Rik.quote:
ludo is toen helemaal niet geraakt. De enige die toen zijn geraakt zijn Simon en Remco.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:44 schreef VDL018 het volgende:
Welke cliff is het volgende verhaal:
Yasmin haar broer probeert Stefano neer te schieten en raakt Ludo in de kerk tijdens een bruiloft.
Heeft iemand daar toevallig een filmpje van?
Alvast bedankt
Ludo kreeg een schampschot.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ludo is toen helemaal niet geraakt. De enige die toen zijn geraakt zijn Simon en Remco.
quote:Ferri Somogyi voelt zich niet mislukt in Hollywood
Uitgegeven: 9 juli 2007 08:55
Laatst gewijzigd: 9 juli 2007 09:28
AMSTERDAM - Hij mag na vijf jaar dan nog steeds geen filmrol te pakken hebben, Ferri Somogyi voelt zich in Los Angeles nog niet mislukt als acteur.
De 34-jarige soapster beseft zich dat sommige mensen in Nederland dat wel zo zien, maar dat heeft vermoedelijk met afgunst te maken heeft, zegt hij maandag in De Telegraaf. "Ik had het mezelf nooit vergeven als ik niet naar Los Angeles was gegaan."
De komende maanden is Somogyi, die in 2002 naar de Verenigde Staten emigreerde, weer in Nederland, waar hij de rol oppakt waar hij bekend mee werd: die van Rik de Jong in Goede Tijden, Slechte Tijden.
Maar de voornaamste reden om Hollywood tijdelijk te verlaten is zijn vriendin Harriet. Somogyi zegt dat hij om haar hoe dan ook terug naar Nederland was gekomen, ook als GTST niet had gebeld. "We zijn echt heel erg gek op elkaar."
Vertrouwd
Op de set van de soap is hij met open armen ontvangen. "Het voelt vertrouwd, ondanks dat de helft van de cast nieuw is. Het lijkt alsof ik nooit ben weggeweest."
Hoe lang Somogyi in Nederland blijft, is nog niet duidelijk, maar hij gaat hoe dan ook terug naar Amerika. "In LA mag je dromen hebben. Ik weet ook wel dat ik geen briljant acteur ben. Maar er zijn daar genoeg mogelijkheden om het er te gaan maken."
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)on_esther_altaar.xmlquote:Op maandag 9 juli 2007 22:17 schreef VDL018 het volgende:
Heeft iemand dan een filmpje van de 2500 aflevering?
Dat mag, want dat maakt het topic levendquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jouw mening is echt 100% tegengesteld aan de mijne![]()
Dit was toch al enige tijd bekend?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:26 schreef Dizer het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)terviewcarolien3.xml
http://www.tvcourant.nl/gtst/viewpage.php?page_id=110quote:Op maandag 9 juli 2007 21:09 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Maar heeft iemand daar een filmpje van?
Ik zoek eigenlijk de hele aflevering, met het hele gebeuren van Yasmin enzo ervoor ;-)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:46 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
http://www.tvcourant.nl/gtst/viewpage.php?page_id=110
Nee, dat vroeg ik ook al een paar keerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:58 schreef Canisfire het volgende:
Dan vraag ik Frey heb jij je ode aan Benjamin nog ?
Het is inderdaad wel merkwaardig dat hij terugkomt, juist vanwege de uitspraken die hij heeft gedaan. Maar toch ben ik stiekem wel benieuwd naar zijn reden, waar de omslag om toch weer Rik te gaan spelen vandaan komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef jaoka het volgende:
Ferry moest toch zo nodig naar de VS?
Hij heeft toen ook allemaal laatdunkende uitspraken gedaan over Nederland. En nu op hangende pootjes terug.
Het enige waar hij terug voor moet komen is om Anita en dat irritante kind mee terug te nemen naar Nieuw-Zeeland.
Wilt iedereen nog een keertje zoeken,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk de hele aflevering, met het hele gebeuren van Yasmin enzo ervoor ;-)
Zal er wel iets mee te maken hebben dat hij nergens anders meer aan de bak komt in the spotlightsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:29 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel merkwaardig dat hij terugkomt, juist vanwege de uitspraken die hij heeft gedaan. Maar toch ben ik stiekem wel benieuwd naar zijn reden, waar de omslag om toch weer Rik te gaan spelen vandaan komt.
Ik denk dat het te kort door de bocht is om te zeggen dat hij nergens anders meer aan de bak komt. De ervaring van wat hij daar wél gedaan heeft neemt hij alvast mee, en dat er nog geen grote projecten zijn verschenen... tja, dat is Hollywood. Voor jou 100 anderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:26 schreef jaoka het volgende:
[..]
Zal er wel iets mee te maken hebben dat hij nergens anders meer aan de bak komt in the spotlights![]()
Beetje dom om met zoveel bombarie te vertrekken, had hij zich beter wat bescheidener op kunnen stellen, dan was het nu ook niet zo triest geweest![]()
Tof.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:12 schreef MissJ het volgende:
Echt cool, ik had vandaag een cursus op mijn werk en we kregen les van Inger van Heyst, zij speelde Jeanne Dekker in seizoen 1 en 2.
http://www.rtl.nl/soaps/gtst/meerdijk/inwoners/jeanne.xml
Ik zag haar en dacht gelijk hee ik ken haar ergens van, wist ook gelijk dat dat van GTST moest zijn. Even later mochten we haar vragen stellen, dus ik gelijk gevraagd of ze bekend is van GTST en toen vertelde ze dus dat ze de rol van Jeanne speelde.
Erg tof mens is ze hoor![]()
We kregen les van haar over gesprekstechniek en ze heeft een paar rollenspellen met ons gespeeld![]()
Tof!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 23:55 schreef Frey het volgende:
[[url=http://members.home.nl/b.d.t/GTST/ludoavaamy.JPG]afbeelding][/url]
Nieuwe Ludo clip![]()
Stom wijf is het ook.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef digispeed het volgende:
Bron : Telegraaf - wo 11 jul 2007, 14:57
GTST-actrice schrijft teksten Jan Smit
door onze redactie
AMSTERDAM - Het presenteren van het TROS Muziekfeest gaat Jan Smit gemakkelijk af. Maar dat heeft de zanger niet volledig aan zichzelf te danken... Inge Ipenburg schrijft zijn presentatieteksten. "En ik ben zijn coach", verklapt de voormalige GTST-actrice.
"Het is een apart vak he, teksten schrijven, en ik ben afgestudeerd op schrijven", vertelt ze in een weekblad. Jan zet de teksten op kleine kaartjes waar hij tijdens het presenteren van spiekte. "Hij is heel handig", weet Inge.
Ze heeft zich de komende tijd opnieuw verzekerd van werk, want: "Ik ga hetzelfde voor Belle Perez doen."
DUS DENK DAT ZE VOORLOPIG ECHT NIET TERUG KOMT IN GTST, ZOALS WEEKEND BEWEERDE
Ik vroeg me al af waar je gebleven wasquote:Op donderdag 12 juli 2007 22:01 schreef nWo4Life het volgende:
...
Was het jou overigens opgevallen dat nog niet zolang geleden dezelfde tune gebruikt werd bij Nick en Charlie? Toen vond ik dat heel vreemd.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef Frey het volgende:
Ze hebben het afscheid van Rik en Anita online gezet. Hier had het gewoon helemaal moeten eindigen, maar Anita moest per se terugkomen. Rik en Anita hadden hier zo'n mooi einde, vooral met hun prachtige tune erbij.
Dat viel die ballen gehakt hier niet eens opquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:59 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Was het jou overigens opgevallen dat nog niet zolang geleden dezelfde tune gebruikt werd bij Nick en Charlie? Toen vond ik dat heel vreemd.
Vanaf dat afscheid heb ik ergens altijd geweten dat zij terug zou komen en hij weg zou blijven. Anita (of Sabine Koning) heeft een GTST-stigma en hoort eigenlijk dus gewoon in de serie, al is het maar als meubilairquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:27 schreef Frey het volgende:
Ze hebben het afscheid van Rik en Anita online gezet. Hier had het gewoon helemaal moeten eindigen, maar Anita moest per se terugkomen. Rik en Anita hadden hier zo'n mooi einde, vooral met hun prachtige tune erbij.
Tja, haha, die achtergrondmuziek is ook wel een beetje ons ding. Niemand lijkt dat veel te boeien, behalve ons.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:08 schreef Frey het volgende:
[..]
Dat viel die ballen gehakt hier niet eens op
Waar ging deze ook alweer over?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 17:01 schreef VDL018 het volgende:
Niemand nog het filmpje van de 2500e aflevering?
Huwelijk van Simon en Esther, waarbij de broer van Yasmin (tony) wilt schieten op Stefano en Ludo die ze zoon redt en zelf geraakt wordt, maar ook over Benjamin die ze gehandicapte broertje moet beslissen over ze leven, uitzending duurt een uur en ik zou hem graag terug willen zien.quote:
welk filmpje bedoel je met ludo en bowien bij die auto...ik wil het ook graag zien.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Tja, haha, die achtergrondmuziek is ook wel een beetje ons ding. Niemand lijkt dat veel te boeien, behalve ons.![]()
Ik zag op youtube nog een filmpje over Bowien. Gewoon zoeken op 'Bowien' (niet GTST erbij) en dan vind je 'de periode van Bowien...'. Mooi om weer terug te zien. Vooral haar confrontatie met Ludo bij die auto met het befaamde oude muziekje van Ludo; dat klonk nog altijd het beste. Ik mis deze verhaallijnen ontzettend. Hier vond ik Ludo nog vet. Bovendien mis ik Bowien ook... dat was echt één van mijn favoriete dames uit de serie....
Ik bedoel dit filmpje.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:14 schreef suus21 het volgende:
[..]
welk filmpje bedoel je met ludo en bowien bij die auto...ik wil het ook graag zien.
En hier kreeg Bowien ervan langsquote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:16 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ik bedoel dit filmpje.
Vanaf 1:33 is dat fragment bij de auto met de geweldige Ludo Tune.
Veel plezier!
Ja, maar ik zoek de 2500equote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:04 schreef digispeed het volgende:
[..]
volgens mij zitten we bijna op 4000 !
Zeg maar gerust: het leukste personage ooit.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:26 schreef nWo4Life het volgende:
Bovendien mis ik Bowien ook... dat was echt één van mijn favoriete dames uit de serie....
Geweldig filmpje. Wat een wereld van verschil met nu. Toen was het zóóóveel beter.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 22:16 schreef nWo4Life het volgende:
[..]
Ik bedoel dit filmpje.
Vanaf 1:33 is dat fragment bij de auto met de geweldige Ludo Tune.
Veel plezier!
Die heeft iemand hier een tijdje geleden online gezet, dus ik heb hem op de pc staan.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:06 schreef nWo4Life het volgende:
Nu we toch naar afleveringen zoeken: is er nog iemand die de kerstreünie aflevering uit '98 (of iets dergelijks) heeft? Die hele aflevering bleek een wazige droom van Laura te zijn waarin ongeveer iedereen verscheen die ooit in de serie heeft gezeten. Nou ja, hopelijk heeft iemand daar nog wat van.
Hoop het wel, want aan het eind van seizoen 1 verlang je gewoon naar het vervolg. Ik ben vooral benieuwd naar:quote:En ten tweede, nogmaals de vraag: weet iemand toevallig of er ook een DVD-box gaat uitkomen van seizoen 2 en dergelijke? Dat zou wel sjiek zijn namelijk.
Frey, je blijft geweldig, haha.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Die heeft iemand hier een tijdje geleden online gezet, dus ik heb hem op de pc staan.
[..]
Hoop het wel, want aan het eind van seizoen 1 verlang je gewoon naar het vervolg. Ik ben vooral benieuwd naar:
-Hoe Simon weer gevonden wordt en wordt herenigd met Annette
-De bedoelingen van Frits en wanneer hij bekend maakt wie hij is
-De plannen van David Harkema en de wraak van Martine
-De terugkeer van Robert en Laura
-Alle acties van Herman Hogendoorn
![]()
Hidde maasquote:Op vrijdag 20 juli 2007 02:47 schreef Frey het volgende:
Hidde Maas erin als een soort Herman Hogendoorn.
Mwa, als het nou Erik de Vogel was geweestquote:Op vrijdag 20 juli 2007 14:01 schreef roooosje het volgende:
Ik zat gister naast Geert Hoes en zijn zoontje in een restaurant.
Jullie mogen me aanraken.
Waarom niet gewoon de oude leader terug?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:30 schreef alors het volgende:
Volgens de laatste berichten zal GTST een nieuwe leader krijgen
Ja ik vind deze zo overdreven modern/flitsend/whatever, kut iig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de oude leader terug?![]()
Eigenlijk ben ik wel benieuwd, als Rik terugkomt, of de vonk tussen Anita en hem er nog steeds is. Hij is natuurlijk wel erg lang weggeweest en zij is verder gegaan, maar als het echt goed zit tussen een tweetal dan verdwijnt die klik nooit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:30 schreef alors het volgende:
In ieder geval is het wél zeker dat er momenteel gesprekken worden gevoerd om Ferri Somogyi (Rik) voor een vaste rol te strikken.
Die gast staat bijna op een metershoog voetstukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:41 schreef Canisfire het volgende:
Rik is toch de barman van de koning daar kunnen een Ray Stefano Dennis Benjamin Julian Bing en een Jef niet tegen op .
Ik wil juist meer "oudjes". Teveel jonkies nu.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:55 schreef Vadamar het volgende:
ik hoop dat ze niet, net als bij ONM, ale 'oudjes'gaan lozen. De mix van jong en oud maakt GTST juist nog altijd de beste soap.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil juist meer "oudjes". Teveel jonkies nu.
27 Augustusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:04 schreef Mss het volgende:
Wanneer begint 't eigenlijk weer?
3 september?
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:30 schreef alors het volgende:
Ze kunnen toch wel Aydin terug laten komen, hij is er zo ontzettend flauw uitgegaan. Laat hem gewoon de held zijn, die de hele bende van Vadim opgerold heeft en daarom moest doen alsof hij dood was enzo. En dan hem terug laten komen als Dian met Ludo in bed ligt ofzo![]()
En dan dit nog:
GTST ondergaat metamorfose
Inderdaad Aydin was een tof personage.quote:
Dat zou bijzonder jammer zijn. Als ze nou eens hun ogen zouden openen en zien wat voor en puinhoop ze ervan gemaakt hadden, dan konden ze daar eens wat aan doen. En NRC zit er toch vrijwel nooit naast. We zullen zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:17 schreef Otmed het volgende:
* De producers van GTST ontkennen stellig dat Neerlands populairste soapserie opnieuw een make-over zal ondergaan. 'Het klopt dat er veel klachten zijn binnengekomen over het huidige beloop van de serie, maar voorlopig gaan we gewoon op de oude tour verder.' aldus een persvoorlichter van GTST. En dit is ronduit opmerkelijk, aangezien het NRC wist te melden dat GTST een opfrisbeurt zou krijgen. Binnenkort meer nieuws hierover.
Godverdomme ik had er net zin in.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:17 schreef Otmed het volgende:
* De producers van GTST ontkennen stellig dat Neerlands populairste soapserie opnieuw een make-over zal ondergaan. 'Het klopt dat er veel klachten zijn binnengekomen over het huidige beloop van de serie, maar voorlopig gaan we gewoon op de oude tour verder.' aldus een persvoorlichter van GTST. En dit is ronduit opmerkelijk, aangezien het NRC wist te melden dat GTST een opfrisbeurt zou krijgen. Binnenkort meer nieuws hierover.
Godverdomme ik had er net zin in.
Het staat gewoon op de site hoor, op dit moment op de voorpagina nog wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:42 schreef heaven7 het volgende:
Beetje gezocht maar niet gevonden, wanneer begint het nieuwe seizoen nou weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Ze vergeten Dian en Martine ook nog. Elke vrouw wilt Ludo wel kapot maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef Canisfire het volgende:
Zo mislukte Roxy, het roodharige loeder vol wraakgevoelens ten opzichte van Ludo. ,,In het begin waren we heel enthousiast over haar, '', zegt Neijzen. ,,Maar halverwege kwamen we erachter dat we met haar onszelf aan het herhalen waren. Ze was, na Bowien en Meike, de zoveelste vrouw die Ludo probeerde kapot te maken. Het idee was net te doen of Ludo verliefd was op haar en pas op het allerlaatste moment laten zien dat hij haar belazerde. Maar dat was te verwarrend voor de kijker. Dat verhaal hebben we gewoon niet goed verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal seizoen 18 ons gaan brengen? Ben benieuwd."Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
Welja mieter de hele cast eruit, verander de naam even en we hebben een compleet nieuwe seriequote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:30 schreef Dizer het volgende:
Doe maar weer iets van een brand/bomaanslag en dan de volgende mensen dood:
Ludo
Robert
Dorothea
Fos
Vicky
Lorena
Bing
Sjors
Milan
Dian
Nick
Uiteraard is Martine verantwoordelijk voor de aanslag en zij keert terug als de nieuwe schurk.
Die staat al lang op gtst courantquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:10 schreef GSMboy het volgende:
Yeuj, straks kunnen we op RTL4 text zien wat er volgende week maandag gebeurt.
Bij ONM is het ook geluktquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:55 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Welja mieter de hele cast eruit, verander de naam even en we hebben een compleet nieuwe serie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |