Waarom niet gewoon de oude leader terug?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:30 schreef alors het volgende:
Volgens de laatste berichten zal GTST een nieuwe leader krijgen
Ja ik vind deze zo overdreven modern/flitsend/whatever, kut iig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:35 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon de oude leader terug?![]()
Eigenlijk ben ik wel benieuwd, als Rik terugkomt, of de vonk tussen Anita en hem er nog steeds is. Hij is natuurlijk wel erg lang weggeweest en zij is verder gegaan, maar als het echt goed zit tussen een tweetal dan verdwijnt die klik nooit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:30 schreef alors het volgende:
In ieder geval is het wél zeker dat er momenteel gesprekken worden gevoerd om Ferri Somogyi (Rik) voor een vaste rol te strikken.
Die gast staat bijna op een metershoog voetstukquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:41 schreef Canisfire het volgende:
Rik is toch de barman van de koning daar kunnen een Ray Stefano Dennis Benjamin Julian Bing en een Jef niet tegen op .
Ik wil juist meer "oudjes". Teveel jonkies nu.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:55 schreef Vadamar het volgende:
ik hoop dat ze niet, net als bij ONM, ale 'oudjes'gaan lozen. De mix van jong en oud maakt GTST juist nog altijd de beste soap.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 20:58 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil juist meer "oudjes". Teveel jonkies nu.
27 Augustusquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:04 schreef Mss het volgende:
Wanneer begint 't eigenlijk weer?
3 september?
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 20:30 schreef alors het volgende:
Ze kunnen toch wel Aydin terug laten komen, hij is er zo ontzettend flauw uitgegaan. Laat hem gewoon de held zijn, die de hele bende van Vadim opgerold heeft en daarom moest doen alsof hij dood was enzo. En dan hem terug laten komen als Dian met Ludo in bed ligt ofzo![]()
En dan dit nog:
GTST ondergaat metamorfose
Inderdaad Aydin was een tof personage.quote:
Dat zou bijzonder jammer zijn. Als ze nou eens hun ogen zouden openen en zien wat voor en puinhoop ze ervan gemaakt hadden, dan konden ze daar eens wat aan doen. En NRC zit er toch vrijwel nooit naast. We zullen zien.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:17 schreef Otmed het volgende:
* De producers van GTST ontkennen stellig dat Neerlands populairste soapserie opnieuw een make-over zal ondergaan. 'Het klopt dat er veel klachten zijn binnengekomen over het huidige beloop van de serie, maar voorlopig gaan we gewoon op de oude tour verder.' aldus een persvoorlichter van GTST. En dit is ronduit opmerkelijk, aangezien het NRC wist te melden dat GTST een opfrisbeurt zou krijgen. Binnenkort meer nieuws hierover.
Godverdomme ik had er net zin in.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:17 schreef Otmed het volgende:
* De producers van GTST ontkennen stellig dat Neerlands populairste soapserie opnieuw een make-over zal ondergaan. 'Het klopt dat er veel klachten zijn binnengekomen over het huidige beloop van de serie, maar voorlopig gaan we gewoon op de oude tour verder.' aldus een persvoorlichter van GTST. En dit is ronduit opmerkelijk, aangezien het NRC wist te melden dat GTST een opfrisbeurt zou krijgen. Binnenkort meer nieuws hierover.
Godverdomme ik had er net zin in.
Het staat gewoon op de site hoor, op dit moment op de voorpagina nog wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 01:42 schreef heaven7 het volgende:
Beetje gezocht maar niet gevonden, wanneer begint het nieuwe seizoen nou weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
Ze vergeten Dian en Martine ook nog. Elke vrouw wilt Ludo wel kapot maken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:21 schreef Canisfire het volgende:
Zo mislukte Roxy, het roodharige loeder vol wraakgevoelens ten opzichte van Ludo. ,,In het begin waren we heel enthousiast over haar, '', zegt Neijzen. ,,Maar halverwege kwamen we erachter dat we met haar onszelf aan het herhalen waren. Ze was, na Bowien en Meike, de zoveelste vrouw die Ludo probeerde kapot te maken. Het idee was net te doen of Ludo verliefd was op haar en pas op het allerlaatste moment laten zien dat hij haar belazerde. Maar dat was te verwarrend voor de kijker. Dat verhaal hebben we gewoon niet goed verteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zal seizoen 18 ons gaan brengen? Ben benieuwd."Ik vind het niet erg als iets niet makkelijk is, ik win meestal, weet je!"
Welja mieter de hele cast eruit, verander de naam even en we hebben een compleet nieuwe seriequote:Op vrijdag 27 juli 2007 23:30 schreef Dizer het volgende:
Doe maar weer iets van een brand/bomaanslag en dan de volgende mensen dood:
Ludo
Robert
Dorothea
Fos
Vicky
Lorena
Bing
Sjors
Milan
Dian
Nick
Uiteraard is Martine verantwoordelijk voor de aanslag en zij keert terug als de nieuwe schurk.
Die staat al lang op gtst courantquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 00:10 schreef GSMboy het volgende:
Yeuj, straks kunnen we op RTL4 text zien wat er volgende week maandag gebeurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |