okquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:35 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Prison break nou de finale van siezoen 2 was ook een cliff van niets![]()
Klopt de rest hier ook al denk ikquote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:08 schreef tokio-hotel-fan het volgende:
ik heb al gelezen dat nick,jack &charlie een auto ongeluk gaan krijgen terwijl ze opzoek zijn naar de echte valentijn...
Ik dacht het, jij zegt hetquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:49 schreef Frey het volgende:
Doe maar vanaf seizoen 2, want ik heb de box van seizoen 1 al![]()
lolquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:50 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik dacht het, jij zegt het![]()
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:15 schreef Dizer het volgende:
Ze moeten gewoon doen zoals iets van 10 jaar geleden. lekker op de late avond elke dag 4 afleveringen GTST vanaf seizoen 1
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef digispeed het volgende:
enkele namen zijn : ferry somogyi (komt volgens weekend zeker terug
bron : weekend
Vooral dat Inge Ipenburg eventueel terug zou keren nietwaar?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef digispeed het volgende:
in de weekend staat een heel artikel over gtst.
er zijn verschillende acteurs gevraagd terug te keren in de serie om zo de kijkcijfers weer op te leuken.
enkele namen zijn : ferry somogyi (komt volgens weekend zeker terug), isa hoes en inge ipenburg en victoria koblenko.
zou toch leuk zijn als deze acteurs weer terug keren.
bron : weekend
uiteraard, dat zou ik geweldig vinden. ik vind het echt een stoer wijf.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:48 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vooral dat Inge Ipenburg eventueel terug zou keren nietwaar?
precies ; gezien haar afgelopen verhaallijn is een come-back moeilijk te realiseren.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:05 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Rik zou wel een oplossing zijn voor het probleem Dennis Tuinman dat is zeker.
Mw. Hafkamp terug zou zeker leven in de brouwerij brengen, het was een van de meest geslaagde comebacks, indien ze maar niet weer direct de strijd met Ludo aangaat.
Kunnen ze Ludo niet met bewijs laten komen dat ze Carel niet vermoord heeft, zou een mooi gebaar zijn van hem, zo kan ze terugkomen en zo kunnen ze eventueel samenwerken..
Henk-Jan Smits zei het net op SBSquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef digispeed het volgende:
[..]
nu verteld de weekend wel vaker onzin, dus ga met niet lekker maken.
ciao
Rik komt weer terug bij Anita en dan pleegt Dennis zelfmoord van verdriet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:04 schreef the_legend_killer het volgende:
Weg met Dennis
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:07 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Rik komt weer terug bij Anita en dan pleegt Dennis zelfmoord van verdriet.![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Er moet een bad guy komen die Dennis ophangt omdat hij zich zoals zovaak ergens mee bemoeit.
Oh da's ook goed. Ik noemde even de simpelste manier.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:34 schreef alors het volgende:
Kan Vadim hem niet aanpakken?
Zulk iets als Martine bij Nick deed![]()
Maar dan nog wat erger en uiteraard met de dood als gevolg
Ja ach, mij maakt het niet echt uit wat hij in zijn echte leven uitspookt, hij was goed als Rik en niemand kan Rik beter spelen dan hij dus van mij mag hij terugquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:47 schreef Canisfire het volgende:
Rik komt vast alleen terug als een gast rol zo niet is Ferry echt een loser. Begrijp me niet verkeerd ik was fan van het personage Rik maar als je maar roept dat je het gaat maken in Amerika om vervolgens weer bij gtst terug te kerendan ben je in mijn ogen een loser .
quote:Ferri Somogyi terug in GTST
Uitgegeven: 5 juli 2007 09:21
AMSTERDAM - Ferri Somogyi keert terug in Goede Tijden, Slechte Tijden. De acteur pakt zijn oude rol van Rik de Jong weer op, zo schrijft De Telegraaf donderdag. Hij speelde het personage zeven jaar lang.
De 34-jarige acteur, die in 2002 naar de Verenigde Staten emigreerde, kondigde eind mei al aan weer voor onbepaalde tijd naar Nederland te komen.
"Mijn huisje in Los Angeles heb ik tijdelijk onderverhuurd zodat ik even in Nederland kan zijn", schreef hij op zijn website.
(c) Novum
Hmmm, zou het allemaal zo makkelijk gaan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:23 schreef tokio-hotel-fan het volgende:
rik terug ik blij hij is echt goed hoor en hij past 10x beter bij anita dan dennis en dan heeft rikki haar vader terug
Vast niet....Ik voorzie een heel langdradige verhaallijn...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmmm, zou het allemaal zo makkelijk gaan?
Maar dit seizoen zijn er bijvoorbeeld 8 mensen ontvoerd.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:15 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Hmm daar ben ik het dan weer minder mee eens, die crime factor hoort er gewoon bij, die ontbrak ook een hele tijd bij gtst maar dat hebben ze met Vadim weer goed gemaakt![]()
Zonder dat heb je van die Valerie-Charlie-Barbara lijntjes, of 'is Morris wel of geen homo' en dat soort overgedramatiseerde trauma's![]()
En daar waren ze bij hen toch al zo goed in...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:17 schreef BettyR het volgende:
[..]
Vast niet....Ik voorzie een heel langdradige verhaallijn...
Jouw mening is echt 100% tegengesteld aan de mijnequote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Dizer het volgende:
Rik terug
Die gast heb ik echt niet gemist.
Dennis is veel toffer.
En tjah, Martine Hafkamp terug in GTST is nog altijd de beste oplossing! Dood aan Ludo en lang leve Martine.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Jouw mening is echt 100% tegengesteld aan de mijne![]()
quote:
ode aan dizer, mooi gesprokenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef Dizer het volgende:
Rik terug
Die gast heb ik echt niet gemist.
Dennis is veel toffer.
En tjah, Martine Hafkamp terug in GTST is nog altijd de beste oplossing! Dood aan Ludo en lang leve Martine.
ik denk het niet maar zou opzich wel lol wezenquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:06 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Hmmm, zou het allemaal zo makkelijk gaan?
Ik snap er nog niets van de laatste keer dat hij op tv was vertelde hij heel blij dat hij in een film zou gaan spelen met rapper Ludacris , Oke films met rappers zijn kut films maar het lijkt me toch dat je daar meer mee verdientdan bij gtst.quote:Ferri Somogyi terug in GTST
Uitgegeven: 5 juli 2007 09:21
AMSTERDAM - Ferri Somogyi keert terug in Goede Tijden, Slechte Tijden. De acteur pakt zijn oude rol van Rik de Jong weer op, zo schrijft De Telegraaf donderdag. Hij speelde het personage zeven jaar lang.
De 34-jarige acteur, die in 2002 naar de Verenigde Staten emigreerde, kondigde eind mei al aan weer voor onbepaalde tijd naar Nederland te komen.
"Mijn huisje in Los Angeles heb ik tijdelijk onderverhuurd zodat ik even in Nederland kan zijn", schreef hij op zijn website.
(c) Novum
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar zijn reden(en) om terug te komen. Het schijnt gisteravond bij Shownieuws geweest te zijn, is daar verder nog wat bijzonders gezegd?quote:Op donderdag 5 juli 2007 18:58 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik snap er nog niets van de laatste keer dat hij op tv was vertelde hij heel blij dat hij in een film zou gaan spelen met rapper Ludacris , Oke films met rappers zijn kut films maar het lijkt me toch dat je daar meer mee verdientdan bij gtst.
Hij mag er verder niks over zeggen en hij heeft een mediastop, da's hip tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar zijn reden(en) om terug te komen. Het schijnt gisteravond bij Shownieuws geweest te zijn, is daar verder nog wat bijzonders gezegd?
Behalve dat hij weer een verhaallijn met Anita en Rikki schijnt te krijgen?
Dat betekent toch dat hij nu geen uitlatingen in de media meer mag doen? In ieder geval niet over GTST?quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij mag er verder niks over zeggen en hij heeft een mediastop, da's hip tegenwoordig.![]()
Klopt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:34 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Dat betekent toch dat hij nu geen uitlatingen in de media meer mag doen? In ieder geval niet over GTST?
zijn vriendin woont in amsterdam en hij kan niet (meer) zonder haar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 19:01 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar zijn reden(en) om terug te komen. Het schijnt gisteravond bij Shownieuws geweest te zijn, is daar verder nog wat bijzonders gezegd?
Behalve dat hij weer een verhaallijn met Anita en Rikki schijnt te krijgen?
Oh op die manier.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:39 schreef digispeed het volgende:
[..]
zijn vriendin woont in amsterdam en hij kan niet (meer) zonder haar.
Martine terug daar heb ik geen problemen mee, maar ik heb nu liever Ludo en Martine dan Ludo vs Martinequote:
dat zou echt een afknapper zijn, eerst elkaar de tent uitmoorden en dan samenwerken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Martine terug daar heb ik geen problemen mee, maar ik heb nu liever Ludo en Martine dan Ludo vs Martine![]()
Wat maakt dat uit in soapland, daar kan alles kijk maar naar Ludo en Bowien, maar ook naar Frits en Martine die waren oorspronkelijk ook vijanden en Martine wilde Frits ook voor moord de bak in laten draaien, later kregen ze gewoon een relatiequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:59 schreef digispeed het volgende:
[..]
dat zou echt een afknapper zijn, eerst elkaar de tent uitmoorden en dan samenwerken.
Inderdaad, het heeft ook voordelenquote:tegen dian zeker. hahaha dan kan dian wel inpakken![]()
dalijk krijgen dennis en rik nog een relatie.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tof dat Rik weer terug komt. Hopelijk trapt hij Dennis naar de andere kant van de wereld, zodat we ook weer van "die ene Tuinman"() af zijn.
Of Martine en Dianquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:06 schreef digispeed het volgende:
dalijk krijgen dennis en rik nog een relatie.
![]()
Evenveel als ik bij Dennis en Rik kanquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:12 schreef digispeed het volgende:
[..]
hahaha daar kan je je toch niks bij voorstellen
Dat viel mij ook al op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:37 schreef Otmed het volgende:
Martine terug zou tof zijn ja.
-edit-
Maar ze komt dus niet terug, want het lijkt me een beetje debiel als we wel bericht krijgen over Rik en niet over Martine als ze beide terugkomen.
Nou heb ik 2 lekkere hapjes om naar te kijken, Jack en Rik.quote:
ludo is toen helemaal niet geraakt. De enige die toen zijn geraakt zijn Simon en Remco.quote:Op zondag 8 juli 2007 17:44 schreef VDL018 het volgende:
Welke cliff is het volgende verhaal:
Yasmin haar broer probeert Stefano neer te schieten en raakt Ludo in de kerk tijdens een bruiloft.
Heeft iemand daar toevallig een filmpje van?
Alvast bedankt
Ludo kreeg een schampschot.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ludo is toen helemaal niet geraakt. De enige die toen zijn geraakt zijn Simon en Remco.
quote:Ferri Somogyi voelt zich niet mislukt in Hollywood
Uitgegeven: 9 juli 2007 08:55
Laatst gewijzigd: 9 juli 2007 09:28
AMSTERDAM - Hij mag na vijf jaar dan nog steeds geen filmrol te pakken hebben, Ferri Somogyi voelt zich in Los Angeles nog niet mislukt als acteur.
De 34-jarige soapster beseft zich dat sommige mensen in Nederland dat wel zo zien, maar dat heeft vermoedelijk met afgunst te maken heeft, zegt hij maandag in De Telegraaf. "Ik had het mezelf nooit vergeven als ik niet naar Los Angeles was gegaan."
De komende maanden is Somogyi, die in 2002 naar de Verenigde Staten emigreerde, weer in Nederland, waar hij de rol oppakt waar hij bekend mee werd: die van Rik de Jong in Goede Tijden, Slechte Tijden.
Maar de voornaamste reden om Hollywood tijdelijk te verlaten is zijn vriendin Harriet. Somogyi zegt dat hij om haar hoe dan ook terug naar Nederland was gekomen, ook als GTST niet had gebeld. "We zijn echt heel erg gek op elkaar."
Vertrouwd
Op de set van de soap is hij met open armen ontvangen. "Het voelt vertrouwd, ondanks dat de helft van de cast nieuw is. Het lijkt alsof ik nooit ben weggeweest."
Hoe lang Somogyi in Nederland blijft, is nog niet duidelijk, maar hij gaat hoe dan ook terug naar Amerika. "In LA mag je dromen hebben. Ik weet ook wel dat ik geen briljant acteur ben. Maar er zijn daar genoeg mogelijkheden om het er te gaan maken."
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)on_esther_altaar.xmlquote:Op maandag 9 juli 2007 22:17 schreef VDL018 het volgende:
Heeft iemand dan een filmpje van de 2500 aflevering?
Dat mag, want dat maakt het topic levendquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jouw mening is echt 100% tegengesteld aan de mijne![]()
Dit was toch al enige tijd bekend?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:26 schreef Dizer het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)terviewcarolien3.xml
http://www.tvcourant.nl/gtst/viewpage.php?page_id=110quote:Op maandag 9 juli 2007 21:09 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Maar heeft iemand daar een filmpje van?
Ik zoek eigenlijk de hele aflevering, met het hele gebeuren van Yasmin enzo ervoor ;-)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:46 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
http://www.tvcourant.nl/gtst/viewpage.php?page_id=110
Nee, dat vroeg ik ook al een paar keerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:58 schreef Canisfire het volgende:
Dan vraag ik Frey heb jij je ode aan Benjamin nog ?
Het is inderdaad wel merkwaardig dat hij terugkomt, juist vanwege de uitspraken die hij heeft gedaan. Maar toch ben ik stiekem wel benieuwd naar zijn reden, waar de omslag om toch weer Rik te gaan spelen vandaan komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef jaoka het volgende:
Ferry moest toch zo nodig naar de VS?
Hij heeft toen ook allemaal laatdunkende uitspraken gedaan over Nederland. En nu op hangende pootjes terug.
Het enige waar hij terug voor moet komen is om Anita en dat irritante kind mee terug te nemen naar Nieuw-Zeeland.
Wilt iedereen nog een keertje zoeken,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk de hele aflevering, met het hele gebeuren van Yasmin enzo ervoor ;-)
Zal er wel iets mee te maken hebben dat hij nergens anders meer aan de bak komt in the spotlightsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:29 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel merkwaardig dat hij terugkomt, juist vanwege de uitspraken die hij heeft gedaan. Maar toch ben ik stiekem wel benieuwd naar zijn reden, waar de omslag om toch weer Rik te gaan spelen vandaan komt.
Ik denk dat het te kort door de bocht is om te zeggen dat hij nergens anders meer aan de bak komt. De ervaring van wat hij daar wél gedaan heeft neemt hij alvast mee, en dat er nog geen grote projecten zijn verschenen... tja, dat is Hollywood. Voor jou 100 anderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:26 schreef jaoka het volgende:
[..]
Zal er wel iets mee te maken hebben dat hij nergens anders meer aan de bak komt in the spotlights![]()
Beetje dom om met zoveel bombarie te vertrekken, had hij zich beter wat bescheidener op kunnen stellen, dan was het nu ook niet zo triest geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |