Ludo kreeg een schampschot.quote:Op zondag 8 juli 2007 19:41 schreef Canisfire het volgende:
[..]
ludo is toen helemaal niet geraakt. De enige die toen zijn geraakt zijn Simon en Remco.
quote:Ferri Somogyi voelt zich niet mislukt in Hollywood
Uitgegeven: 9 juli 2007 08:55
Laatst gewijzigd: 9 juli 2007 09:28
AMSTERDAM - Hij mag na vijf jaar dan nog steeds geen filmrol te pakken hebben, Ferri Somogyi voelt zich in Los Angeles nog niet mislukt als acteur.
De 34-jarige soapster beseft zich dat sommige mensen in Nederland dat wel zo zien, maar dat heeft vermoedelijk met afgunst te maken heeft, zegt hij maandag in De Telegraaf. "Ik had het mezelf nooit vergeven als ik niet naar Los Angeles was gegaan."
De komende maanden is Somogyi, die in 2002 naar de Verenigde Staten emigreerde, weer in Nederland, waar hij de rol oppakt waar hij bekend mee werd: die van Rik de Jong in Goede Tijden, Slechte Tijden.
Maar de voornaamste reden om Hollywood tijdelijk te verlaten is zijn vriendin Harriet. Somogyi zegt dat hij om haar hoe dan ook terug naar Nederland was gekomen, ook als GTST niet had gebeld. "We zijn echt heel erg gek op elkaar."
Vertrouwd
Op de set van de soap is hij met open armen ontvangen. "Het voelt vertrouwd, ondanks dat de helft van de cast nieuw is. Het lijkt alsof ik nooit ben weggeweest."
Hoe lang Somogyi in Nederland blijft, is nog niet duidelijk, maar hij gaat hoe dan ook terug naar Amerika. "In LA mag je dromen hebben. Ik weet ook wel dat ik geen briljant acteur ben. Maar er zijn daar genoeg mogelijkheden om het er te gaan maken."
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)on_esther_altaar.xmlquote:Op maandag 9 juli 2007 22:17 schreef VDL018 het volgende:
Heeft iemand dan een filmpje van de 2500 aflevering?
Dat mag, want dat maakt het topic levendquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Jouw mening is echt 100% tegengesteld aan de mijne![]()
Dit was toch al enige tijd bekend?quote:Op maandag 9 juli 2007 23:26 schreef Dizer het volgende:
http://www.rtl.nl/soaps/g(...)terviewcarolien3.xml
http://www.tvcourant.nl/gtst/viewpage.php?page_id=110quote:Op maandag 9 juli 2007 21:09 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Maar heeft iemand daar een filmpje van?
Ik zoek eigenlijk de hele aflevering, met het hele gebeuren van Yasmin enzo ervoor ;-)quote:Op dinsdag 10 juli 2007 10:46 schreef Syb.ren het volgende:
[..]
http://www.tvcourant.nl/gtst/viewpage.php?page_id=110
Nee, dat vroeg ik ook al een paar keerquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:58 schreef Canisfire het volgende:
Dan vraag ik Frey heb jij je ode aan Benjamin nog ?
Het is inderdaad wel merkwaardig dat hij terugkomt, juist vanwege de uitspraken die hij heeft gedaan. Maar toch ben ik stiekem wel benieuwd naar zijn reden, waar de omslag om toch weer Rik te gaan spelen vandaan komt.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 19:36 schreef jaoka het volgende:
Ferry moest toch zo nodig naar de VS?
Hij heeft toen ook allemaal laatdunkende uitspraken gedaan over Nederland. En nu op hangende pootjes terug.
Het enige waar hij terug voor moet komen is om Anita en dat irritante kind mee terug te nemen naar Nieuw-Zeeland.
Wilt iedereen nog een keertje zoeken,quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:45 schreef VDL018 het volgende:
[..]
Ik zoek eigenlijk de hele aflevering, met het hele gebeuren van Yasmin enzo ervoor ;-)
Zal er wel iets mee te maken hebben dat hij nergens anders meer aan de bak komt in the spotlightsquote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:29 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Het is inderdaad wel merkwaardig dat hij terugkomt, juist vanwege de uitspraken die hij heeft gedaan. Maar toch ben ik stiekem wel benieuwd naar zijn reden, waar de omslag om toch weer Rik te gaan spelen vandaan komt.
Ik denk dat het te kort door de bocht is om te zeggen dat hij nergens anders meer aan de bak komt. De ervaring van wat hij daar wél gedaan heeft neemt hij alvast mee, en dat er nog geen grote projecten zijn verschenen... tja, dat is Hollywood. Voor jou 100 anderen.quote:Op dinsdag 10 juli 2007 22:26 schreef jaoka het volgende:
[..]
Zal er wel iets mee te maken hebben dat hij nergens anders meer aan de bak komt in the spotlights![]()
Beetje dom om met zoveel bombarie te vertrekken, had hij zich beter wat bescheidener op kunnen stellen, dan was het nu ook niet zo triest geweest![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |