Moeder in de magnetron zetten. Kan je dat daar posten of gaan dan de zuurgrenzen weer op tilt?quote:

Probeer het eens uitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Moeder in de magnetron zetten. Kan je dat daar posten of gaan dan de zuurgrenzen weer op tilt?

quote:
Ik mag hopen dat beiden sarcastisch bedoeld waren.quote:

Z'n neukertje die er met een puber vandoor ging.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat let jou eigenlijk om eens uit dat zuurvat te kruipen?

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Br33z4H t0p!C #92 JortK is de uberposter!
Tekst overslaan uiteraard![]()

Nee, ik heb niets met zo'n suf subforum.quote:

Een van de twee. Je mag zelf gokken welkequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
[..]
Ik mag hopen dat beiden sarcastisch bedoeld waren.

Vier honderd jaar zeker wel. Ik wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In eeuwen? Ik wist niet dat 140 jaar 'eeuwen' was.

Gellie-boy ontbald?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Z'n neukertje die er met een puber vandoor ging.

Nog een paar biertjes en ik maak wel misschien een 'valt er hier nog wat te neuken' topic.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, ik heb niets met zo'n suf subforum.![]()

Maak een topic dat je een tegen betaling wel een rammelaar wil bezwangerenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nog een paar biertjes en ik maak wel misschien een 'valt er hier nog wat te neuken' topic.

"Turn at baby"quote:

Laten we eerst Groenland maar annexeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wanneer komt Alaska bij de Europese Unie?

Toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had niet terug moeten komen.

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Br33z4H t0p!C #92 JortK is de uberposter!
Tekst overslaan uiteraard![]()

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:04 schreef Napalm het volgende:
[..]
![]()
http://www.saunalahti.fi/tuomasta/im_done.gif
NSNSFW !![]()
![]()

je moet drie maanden praten om dat goed te maken..quote:

Ze hebben jouw songtekst gejat.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:07 schreef Monidique het volgende:
Hatebreed - Defeatist.

Heb je het boek De menselijke maat van Salomon Kroonenberg al eens gelezen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:07 schreef Monidique het volgende:
Hatebreed - Defeatist.

Neuh. Is het leuk?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:38 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je het boek De menselijke maat van Salomon Kroonenberg al eens gelezen?

Ja, de man zet op nette manier zijn kanttekeningen bij het broeikaseffect.quote:

O, als in: over tienduizend jaar is er mogelijk een ijstijd, dus we hoeven ons nu geen zorgen te maken. Zoiets toch?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ja, de man zet op nette manier zijn kanttekeningen bij het broeikaseffect.

Het is erg leuk om je gade te slaan tijdens de lectuur, denk ik.quote:

Hm?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
Het is erg leuk om je gade te slaan tijdens de lectuur, denk ik.

Daar was toch geen woord Swahili bij?quote:

Waarom zou het leuk zijn?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:43 schreef Apropos het volgende:
[..]
Daar was toch geen woord Swahili bij?

Omdat je een intolerante jankerd bent en je dus om de haverklap uiting zou geven aan je ontzetting omtrent Kroonenberg's standpunten natuurlijk, gesjeesde.quote:

Ik ben een intolerante jankerd? Onderbouw dat eens.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:47 schreef Apropos het volgende:
[..]
Omdat je een intolerante jankerd bent en je dus om de haverklap uiting zou geven aan je ontzetting omtrent Kroonenberg's standpunten natuurlijk, gesjeesde.

Nee, meer dat de fluctuaties die we nu zien, goed terug te zien zijn in het verleden. De fluctuaties die we nu zien, de waardes, vallen niet buiten de waardes die gemeten zijn over de afgelopen 1000en jaren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
O, als in: over tienduizend jaar is er mogelijk een ijstijd, dus we hoeven ons nu geen zorgen te maken. Zoiets toch?

Je bent ook nog s zuur.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben een intolerante jankerd? Onderbouw dat eens.

I kill Communists for fun.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ik ben een intolerante jankerd? Onderbouw dat eens.

Tienduizenden jaren, ja. Het gehalte koolstofdioxide is in een half miljoen jaar niet zo hoog geweest, hetzelfde geldt voor andere broeikasgassen. Het is onbekend -om mijn stelling van vannacht te verbeteren- dat de temperatuur op aarde ooit zo snel (minstens 0,2 graden per decennium) is gestegen. Als ik het goed heb. Misschien dat de ijstijden, dacht ik, wel vrij snel eindigden. Mja, weet ik niet zeker. Dan kan Kroonenberg zeggen, ja, kijk, over 23.000 is er een ijstijd, maar dat verandert nog steeds niets aan de realiteit dat de mensheid het klimaat beïnvloedt en dat dat gevolgen heeft, waar de politiek dan maar weer op moet reageren. Als het gaat over de geologische geschiedenis van de aarde, zal het vast wel een interessant boek zijn.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 19:48 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee, meer dat de fluctuaties die we nu zien, goed terug te zien zijn in het verleden. De fluctuaties die we nu zien, de waardes, vallen niet buiten de waardes die gemeten zijn over de afgelopen 1000en jaren.

*kuch*een rammelaar is het mannetjesdier*kuch*quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:43 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Maak een topic dat je een tegen betaling wel een rammelaar wil bezwangeren

"Ik weet het, ik ben een vloekende, intolerante dombo die boos wordt als anderen hem niet gelijk geven, en dat is allemaal bekend."quote:

In geld gerekend ben ik dan weer heel schappelijk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:20 schreef Napalm het volgende:
[..]
Duur trouwens. De duivel doet drie wensen voor slechts één ziel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |