Goedemiddag.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:48 schreef Apropos het volgende:
Hallo.
Wanneer komt Alaska bij de Europese Unie?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:46 schreef pberends het volgende:
The Energy Non-Crisis - Alaska heeft 200 jaar oliereserves
ik zou dat liever andersom zienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wanneer komt Alaska bij de Europese Unie?
Die zitten al bij een andere Uniequote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wanneer komt Alaska bij de Europese Unie?
Vlaanderen en Nederland zijn ook van elkaar gescheiden. De wereld blijft in beweging.quote:
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik twijfelde, je bent doorgaans niet zo subtiel.
Ja. Het woord "pedofilie" is door de taalpolitie opgehaald.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is die TT nu alweer door die zieke sigme aangepast?
Dus toch he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja. Het woord "pedofilie" is door de taalpolitie opgehaald.
"Pedoseksualiteit" was de volgende arrestant. "Potverdikkie" was er alleen om het luchtig te houden, maar dat is kennelijk niet overgekomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus toch he?
Benieuwd welk woord gaat volgen. Mafkezen zijn het.![]()
Weet jij al hoe we die g-krachten kunnen berekenen als je met 300 km/u tegen een muur rijdt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:17 schreef gelly het volgende:
Moet je daar voor naar een toneelacademie, voor zo'n slachtofferrol ? Volgens mij zijn jullie ook pas echt gelukkig als je gebanned bent.
Inderdaad, ik had niet terug moeten komen. Afgelopen week was veel te leuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:17 schreef gelly het volgende:
Volgens mij zijn jullie ook pas echt gelukkig als je gebanned bent.
Het geeft jouw soort te veel voldoening als ik weg zou gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:22 schreef gelly het volgende:
Nou, wat let je ?
Toen had je zeker wel een levenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had niet terug moeten komen. Afgelopen week was veel te leuk.
Ik denk dat je jezelf en je bijdragen wat overschat. Je bent hooguit wat tijdelijk ongemak.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het geeft jouw soort te veel voldoening als ik weg zou gaan.
Of het Breazah topicquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijd om OUD te spotten.
Wat let jou eigenlijk om eens uit dat zuurvat te kruipen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:22 schreef gelly het volgende:
Nou, wat let je ?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:32 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Kan je moedermelk ook opwarmen in de magnetron ? Heb dat tot nu toe niet gedaan, want opwarmen in water lijkt gezonder (geen idee, hoor) Maar soms huilen de meiden zo hard dat het net ff wat sneller klaar moet zijn. Iemand een idee ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |