Tsk, nog niet wakker? Ik vraag hart & ziel, lijf & leden, lichaam & geestquote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:17 schreef Napalm het volgende:
[..]
heee, daarvoor betaal ik niet1. Ik verdien het om betaald te worden!
1muv de vrouw van de baas. Daar heb ik wel een paar knaken voor over..
betere reply:
ken jij een goeie?
Beste reply: wat vraag je dan?
![]()

echt of alleen in woord?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:20 schreef sigme het volgende:
Tsk, nog niet wakker? Ik vraag hart & ziel, lijf & leden, lichaam & geest.

Wat is echt, wat is woord. In het echt ben ik voorzien van dat al. Met huid & haar.quote:

quote:Op 30 juni zal IRC via irc.tweakers.net/irc.fok.nl een tijd niet beschikbaar zijn. Dit in verband met de verhuizing van de servers van Tweakers.net naar een andere locatie. Naar ik verwacht zal osiris.parse.nl wel beschikbaar blijven, dus via dit adres kom je wel op IRC. Hoe lang de dowtime gaat duren is me niet bekend

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:29 schreef StefanP het volgende:
[..]
Was jij dat?
Maar ik heb toch echt genoeg geld om je nooit meer zorgen te hoeven maken. En mijn IQ wijkt meer dan twee standaarddeviaties af (in de juiste richting). Ik spreek vier talen en mijn Engelse woordenschat is wel zo godsgruwelijk groot dat ik je met een paar woorden kan doen kwijlen! Even uit mijn hoofd: histrionically, platitude, mull, gull, lull, glum, metastasize, houyhnhnm, Brobdingnagian, octogenerian, physiognomy, hubris, jingoism, avarice, credulity! How's that for foreplay...
Bovendien, zo mooi was je hoofdje nou ook weer niet. Aanstellerige wijven!

Is die TT nu alweer door die zieke sigme aangepast?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:15 schreef PJORourke het volgende:
Game on!

Ik denk dat het grapje van pjo is, maar het zou makkelijk kunnen, she did it before..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Is die TT nu alweer door die zieke sigme aangepast?

Laten we positief blijven, het zal wel een geintje van pjo zijn. Sorry, schaapje sigme.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:30 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Ik denk dat het grapje van pjo is, maar het zou makkelijk kunnen, she did it before..

verstandig, de sfeer is al negatief genoegquote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laten we positief blijven, het zal wel een geintje van pjo zijn. Sorry, schaapje sigme.

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:31 schreef zakjapannertje het volgende:
mededeling voor mensen op IRC:
[..]

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:37 schreef Aoristus het volgende:
[..]
verstandig, de sfeer is al negatief genoeg
Blijkbaar editted by Rock.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 22:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Vetes? We zegt dat die TT met vetes te maken had?
Jullie hebben gewoon bepaalde woorden taboe verklaard. Heel treurig.

Ben benieuwd hoeveel afgescheiden groepen er zullen ontstaan..quote:Pvdaérs moeten weg.
De partijtop van de PvdA roept op tot het vertrek van de deelraadsleden die zich in Amsterdam-Zuidoost schuldig hebben gemaakt aan belangenverstrengeling. De zeven deelraadsleden, van wie er vijf van de PvdA zijn, overwegen echter nog niet om hun zetel op te geven. Landelijk PvdA-voorzitter Ruud Koole zegt de gang van zaken in Zuidoost 'volstrekt ontoelaatbaar' te vinden.

Duur trouwens. De duivel doet drie wensen voor slechts één ziel.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 10:20 schreef sigme het volgende:
[..]
Tsk, nog niet wakker? Ik vraag hart & ziel, lijf & leden, lichaam & geest.

quote:Minister van Buitenlandse Zaken, Luis Amado, zei gisteren in Lissabon over het akkoord: „Voor ons is duidelijk: wat in de tekst staat, staat in de tekst”. Maar hij zei ook: „Als onduidelijkheid bestaat, moet deze worden opgehelderd.”

quote:'Opa Mart' misbruikte kinderen overal
ROTTERDAM - Het misbruik is inmiddels een half jaar opgehouden, maar K. (16) heeft dankzij 'opa Mart' nog steeds moeite met zitten.
quote:Al snel bleek ook dat de broertjes J. (toen 8 jaar oud) en W. waren misbruikt net als J.W.

Ik ben benieuwd wat hij in haar gestopt heeft.quote:

In 'hem' geloof ik.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat hij in haar gestopt heeft.

Dat lees ik nu ook...quote:

Hij doet het pas nét hè, daar moet je wel rekening mee houden. Het is wel zonder TBS... Apart.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:06 schreef kLowJow het volgende:
De straffen in dit soort zaken zijn wel altijd erg laag zeg.

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:12 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Hij doet het pas nét hè, daar moet je wel rekening mee houden. Het is wel zonder TBS... Apart.
quote:Als sinds 1969 zijn er incidenten met kinderen geweest.

Sarcasme.quote:

Goedemiddag.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:48 schreef Apropos het volgende:
Hallo.

Wanneer komt Alaska bij de Europese Unie?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:46 schreef pberends het volgende:
The Energy Non-Crisis - Alaska heeft 200 jaar oliereserves

ik zou dat liever andersom zienquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wanneer komt Alaska bij de Europese Unie?

Die zitten al bij een andere Uniequote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wanneer komt Alaska bij de Europese Unie?

Vlaanderen en Nederland zijn ook van elkaar gescheiden. De wereld blijft in beweging.quote:

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik twijfelde, je bent doorgaans niet zo subtiel.

Ja. Het woord "pedofilie" is door de taalpolitie opgehaald.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:29 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Is die TT nu alweer door die zieke sigme aangepast?

Dus toch he?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:54 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja. Het woord "pedofilie" is door de taalpolitie opgehaald.

"Pedoseksualiteit" was de volgende arrestant. "Potverdikkie" was er alleen om het luchtig te houden, maar dat is kennelijk niet overgekomen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:11 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dus toch he?
Benieuwd welk woord gaat volgen. Mafkezen zijn het.![]()

Weet jij al hoe we die g-krachten kunnen berekenen als je met 300 km/u tegen een muur rijdt?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:17 schreef gelly het volgende:
Moet je daar voor naar een toneelacademie, voor zo'n slachtofferrol ? Volgens mij zijn jullie ook pas echt gelukkig als je gebanned bent.

Inderdaad, ik had niet terug moeten komen. Afgelopen week was veel te leuk.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:17 schreef gelly het volgende:
Volgens mij zijn jullie ook pas echt gelukkig als je gebanned bent.

Het geeft jouw soort te veel voldoening als ik weg zou gaan.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:22 schreef gelly het volgende:
Nou, wat let je ?

Toen had je zeker wel een levenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had niet terug moeten komen. Afgelopen week was veel te leuk.

Ik denk dat je jezelf en je bijdragen wat overschat. Je bent hooguit wat tijdelijk ongemak.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:24 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Het geeft jouw soort te veel voldoening als ik weg zou gaan.

Of het Breazah topicquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:27 schreef Boze_Appel het volgende:
Tijd om OUD te spotten.

Wat let jou eigenlijk om eens uit dat zuurvat te kruipen?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:22 schreef gelly het volgende:
Nou, wat let je ?

quote:Op zaterdag 30 juni 2007 11:32 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Kan je moedermelk ook opwarmen in de magnetron ? Heb dat tot nu toe niet gedaan, want opwarmen in water lijkt gezonder (geen idee, hoor) Maar soms huilen de meiden zo hard dat het net ff wat sneller klaar moet zijn. Iemand een idee ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |