Moeder in de magnetron zetten. Kan je dat daar posten of gaan dan de zuurgrenzen weer op tilt?quote:
Probeer het eens uitquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Moeder in de magnetron zetten. Kan je dat daar posten of gaan dan de zuurgrenzen weer op tilt?
quote:
Ik mag hopen dat beiden sarcastisch bedoeld waren.quote:
Z'n neukertje die er met een puber vandoor ging.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Wat let jou eigenlijk om eens uit dat zuurvat te kruipen?
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Br33z4H t0p!C #92 JortK is de uberposter!
Tekst overslaan uiteraard![]()
Nee, ik heb niets met zo'n suf subforum.quote:
Een van de twee. Je mag zelf gokken welkequote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:33 schreef PJORourke het volgende:
[..]
[..]
Ik mag hopen dat beiden sarcastisch bedoeld waren.
Vier honderd jaar zeker wel. Ik wel in ieder geval.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 07:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
In eeuwen? Ik wist niet dat 140 jaar 'eeuwen' was.
Gellie-boy ontbald?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:34 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Z'n neukertje die er met een puber vandoor ging.
Nog een paar biertjes en ik maak wel misschien een 'valt er hier nog wat te neuken' topic.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:35 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Nee, ik heb niets met zo'n suf subforum.![]()
Maak een topic dat je een tegen betaling wel een rammelaar wil bezwangerenquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nog een paar biertjes en ik maak wel misschien een 'valt er hier nog wat te neuken' topic.
"Turn at baby"quote:
Laten we eerst Groenland maar annexeren.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:55 schreef Gabry het volgende:
[..]
Wanneer komt Alaska bij de Europese Unie?
Toch.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had niet terug moeten komen.
quote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:31 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Br33z4H t0p!C #92 JortK is de uberposter!
Tekst overslaan uiteraard![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |