quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:50 schreef FdW het volgende:
[..]
Is mijn hartje, mijn duifje, mijn pielevreugd oprecht enthousiast over de Febo?
Pielevreugd is niet aan hem besteed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:58 schreef ericahysterica het volgende:
dennis is vet aan het treuzelen hij durft gewoon zijn broek niet uit te doen![]()
Voor zover ik kan zien welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:58 schreef Frasier het volgende:
Deze?
Uurtje of 22.00u?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:00 schreef CoT het volgende:
Hoelaat komt die bewoner?
Dat is zo maar een woordje, niet macho.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:58 schreef noekje het volgende:
[..]
![]()
Nee, ik heb een enorme hekel aan ze maar ik vind bootcamp wel leuk. Al krijgt die het 100x terug, die Huub. Karma is a bitch. Dit is gewoon grappig. Jaap die door het stof moet.
Pielevreugd??
Erg he!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:59 schreef NY_Giant het volgende:
Dat sowieso...
het wordt met de dag dunner en vlassiger ze had beter dat haar kunnen laten weven net als N. Bij N laat het haar tenminste niet los.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 18:59 schreef noekje het volgende:
Ook Lieke's haar lijkt touw te worden.
ja hij is van plan om volgende maand 1 hand uit z n zakken te halen en als ie zich goed voelt gaat ie na 3 maanden met losse handjes proberen te lopenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:01 schreef blomst het volgende:
Dennis zit op schema wat betreft zijn optreden in de kooi.
Wie is dat blomst?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:01 schreef blomst het volgende:
Dennis zit op schema wat betreft zijn optreden in de kooi.
Niks mis met macho's. Dank je wel schatje!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is zo maar een woordje, niet macho.
Omschrijft ongeveer: je bent een heerlijke vrouw.![]()
Nee hoor. Ik vind het alleen een raar woord.quote:
morgen maar ik weet niet of het overdag of in de avond isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:03 schreef riri het volgende:
wanneer is dat vrijgezellenfeest?
misschien is zijn piemeltje even groot als die van Jaap.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Als de redactie een hart heeft dan zoomen ze nu in op Dennis!
Wat een capsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooooh en ze slaapt! Ik ga nu de politie bellen!
nou ik wil niet veel zeggen maar kleiner dan jaap zijn garnaal....dat bestaat toch nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
[..]
misschien is zijn piemeltje even groot als die van Jaap.
Daarom schreef ik ook even grootquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:10 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ik wil niet veel zeggen maar kleiner dan jaap zijn garnaal....dat bestaat toch niet![]()
Denix staat bloot, heeft in contract met tien dat hij dan niet op TV mag (heeft ook NIKS)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:09 schreef ericahysterica het volgende:
gatver waarom laten ze de streams niet op jaap en lieke
ja Natas en haar "kindjes" zuchtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:09 schreef dgk_fan het volgende:
Natasja weet niet eens of Jairo naar groep-3 of naar groep-4 gaat.......*zucht*
waar zou die zijn handen laten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:11 schreef Villalux het volgende:
[..]
Denix staat bloot, heeft in contract met tien dat hij dan niet op TV mag (heeft ook NIKS)
Je moet het eigenlijk zo zien Jaap zelf is EEN GROTE BLOEDLUL het hart zou te veel energie moeten opbrengen als het ook nog bloed naar zijn snilkkeltje zou moeten transporteren. Daarom is Jaap bloedje impotent en zal nimmer een erectie kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:10 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ik wil niet veel zeggen maar kleiner dan jaap zijn garnaal....dat bestaat toch niet![]()
quote:
Vrees van niet, maar ook wel weer logisch...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:12 schreef lorence1 het volgende:
hallo lieve jairo
weet jij nog wie ik ben?
![]()
owwww zit het zooooquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk zo zien Jaap zelf is EEN GROTE BLOEDLUL het hart zou te veel energie moeten opbrengen als het ook nog bloed naar zijn snilkkeltje zou moeten transporteren. Daarom is Jaap bloedje impotent en zal nimmer een erectie kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Je moet het eigenlijk zo zien Jaap zelf is EEN GROTE BLOEDLUL het hart zou te veel energie moeten opbrengen als het ook nog bloed naar zijn snilkkeltje zou moeten transporteren. Daarom is Jaap bloedje impotent en zal nimmer een erectie kunnen krijgen.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Als je van de febo moet bonden met Rennis lijkt me dat logischquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:16 schreef milk-shake het volgende:
jaap zit weer in zijn "ik wil dood" fase
Voor wie het interesseert..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:13 schreef DrsH het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ikprobeer het te volgen maar het lukt me niet te concentreren...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:17 schreef Sassefras het volgende:
wat is dit voor verhaaltje??
ik vind het ook niet echt een kinderverhaal??quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ikprobeer het te volgen maar het lukt me niet te concentreren...![]()
Dennix lijkt me, psychiatrisch gezien, het zwaarste geval in de kooi!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:18 schreef ericahysterica het volgende:
de obsessie van dennix lijkt veel malen erger dan bij Rat
Bron: Erasmus Universiteit Rotterdam.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:18 schreef akveor het volgende:
[..]
Voor wie het interesseert..
http://www.volkskrantblog.nl/bericht/75621
jaap heeft een multidiagnose psychiatrisch gezienquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:20 schreef demins het volgende:
[..]
Dennix lijkt me, psychiatrisch gezien, het zwaarste geval in de kooi!!!![]()
Jaap is gewoon weggelopen studiemateriaal.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bron: Erasmus Universiteit Rotterdam.![]()
proefdierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Jaap is gewoon weggelopen studiemateriaal.![]()
vind je ? ........die onderbroeken schijtlol van die 2 jakkiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk gesprek tussen Dennis en Jaap.![]()
![]()
Heel wat beter dan dat zouteloze gedoe tussen boring-Huub en boring-Lieke.
Proefdieren ontsnapt!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Jaap is gewoon weggelopen studiemateriaal.![]()
ja het is lekker weer....het is avond...al een beetje donker en mama leest voor.....dus buiten daar moet je zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:20 schreef yellowfirst het volgende:
Jairo zal om dit uur altijd extra lang buiten spelen, denk ik...
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
vind je ? ........die onderbroeken schijtlol van die 2 jakkie
Thuis misschien?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef F04 het volgende:
Waar zijn mijn twee favorite vaste 24/7 cossers Disana en BSOL?
melissa ubersnol oh wat heb ik een hekel aan dat wijfquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Melisa in da house, pakt een spuitbus en gaat de tafel schoonmaken. Topbutler.![]()
![]()
Ze bakken er in Rotjeknor weinig van: Bokito, Jaap.quote:
gevlucht ivm met voorlezende natasia?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef F04 het volgende:
..........en ordinairder en afgeleefderquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:24 schreef 2live het volgende:
lullig voor Natas als Lieke naast haar staat, lijkt ze nog dikker
Nee hoor Jairootje, speelt niet buiten maar loopt nu te zakkenrollen in het plaatselijjke winkelcentrum van Almere want het is vrijdagavond KOOPAVOND Hopelijk komt hij Dennis niet tegen want dan wordt het moeilijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:23 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja het is lekker weer....het is avond...al een beetje donker en mama leest voor.....dus buiten daar moet je zijn![]()
melissa is een topwijf, harstikke liefquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
melissa ubersnol oh wat heb ik een hekel aan dat wijf
bedoel je Denniks?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:27 schreef RB.Dean het volgende:
Wie is dat meisje wat nu naast Amanda zit? Personeel?
Dat gaat niet lukken want de minimum prijs achter CS is 25 Euro en dat zijn beiden niet waard.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Als je toch kijkt naar Melisa en Amanda........CS , here we come.
staat dat er zo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:25 schreef Ning het volgende:
18:49 - Huub moet op zijn tellen letten
Als Huub en Dennis in één ruimte zijn, kan het natuurlijk niet lang rustig blijven. Logischerwijs gaan de twee heren weer eens de confrontatie met elkaar aan. Dennis geeft aan dat hij van plan is om Huub zo snel mogelijk van zijn troon af te stoten. “Al vanaf dag 1 ben ik hier de populairste!”, geeft Huub aan. “Ga jij daar veranderingen in aanbrengen?” “Deels”, antwoordt Dennis cynisch. “Het is makkelijker om op 1 te komen, dan om er te blijven.” “Ik ben daar toch al zeven maanden”, reageert Huub, een tof gezicht trekkende. “Niet lang meer”, vult Dennis hem aan. “Oh, je gaat mij, samen met iemand anders, van mijn troon stoten?”, wil Huub weten. Lieke klept er ondertussen alleen maar doorheen en heeft eigenlijk niets aan het gesprek toe te voegen. In feite herhaalt ze steeds wat Huub zegt, al klinkt het uit haar mond een stuk vervelender. “Ja!”, antwoordt Dennis resoluut. “Met wie dan?”, vraagt Huub verder. “Dat blijkt op den duur wel”, reageert Dennis. Goed, Huub weet natuurlijk allang dat hij hier Jaap bedoelt, maar we zijn benieuwd of het de kersverse Miljonair gaat lukken!
10
YEP, ik ben er weer .....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef F04 het volgende:
Dit geloof je toch niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:25 schreef Ning het volgende:
18:49 - Huub moet op zijn tellen letten
Als Huub en Dennis in één ruimte zijn, kan het natuurlijk niet lang rustig blijven. Logischerwijs gaan de twee heren weer eens de confrontatie met elkaar aan. Dennis geeft aan dat hij van plan is om Huub zo snel mogelijk van zijn troon af te stoten. “Al vanaf dag 1 ben ik hier de populairste!”, geeft Huub aan. “Ga jij daar veranderingen in aanbrengen?” “Deels”, antwoordt Dennis cynisch. “Het is makkelijker om op 1 te komen, dan om er te blijven.” “Ik ben daar toch al zeven maanden”, reageert Huub, een tof gezicht trekkende. “Niet lang meer”, vult Dennis hem aan. “Oh, je gaat mij, samen met iemand anders, van mijn troon stoten?”, wil Huub weten. Lieke klept er ondertussen alleen maar doorheen en heeft eigenlijk niets aan het gesprek toe te voegen. In feite herhaalt ze steeds wat Huub zegt, al klinkt het uit haar mond een stuk vervelender. “Ja!”, antwoordt Dennis resoluut. “Met wie dan?”, vraagt Huub verder. “Dat blijkt op den duur wel”, reageert Dennis. Goed, Huub weet natuurlijk allang dat hij hier Jaap bedoelt, maar we zijn benieuwd of het de kersverse Miljonair gaat lukken!
10
Blond meisje, lang haar.. zou zo een zus van Amanda kunnen zijn.. Ze zitten nu in een kamer.. Amanda, dat meisje, Dennis & Jaapquote:
dat ze nog kookt voor die Amandel ...met al haar comentaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
delliesnol wanneer gaan we eten?
en ja hoor Lieke kookt weer
het enige gesprek dat Denniks vandaag gevoerd heeft, wordt breeduit gemeten, sielugh!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
staat dat er zo?
objectieve verslaggevers daaro![]()
Boodschappen doen, kickbox training om haar mannetje te kunnen verdedigen, douchen en haren wassen, haar in model, koken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
delliesnol wanneer gaan we eten?
en ja hoor Lieke kookt weer
ik snapte het wel; Melisa de butlerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:29 schreef RB.Dean het volgende:
[..]
Blond meisje, lang haar.. zou zo een zus van Amanda kunnen zijn.. Ze zitten nu in een kamer.. Amanda, dat meisje, Dennis & Jaap
Stoer wijfquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Boodschappen doen, kickbox training om haar mannetje te kunnen verdedigen, douchen en haren wassen, haar in model, koken.
Tussendoor haar vriendje laten blijken dat ze van hem houdt, Dennix even op z'n plaats zetten.
Wat een vrouw. Competitie voor Noekje.![]()
![]()
![]()
ik heb heel veel waardering voor haar gekregen, ze is energiek, heeft het onder controle, houdt van competitie en kan incasseren, is intelligent en prettig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Boodschappen doen, kickbox training om haar mannetje te kunnen verdedigen, douchen en haren wassen, haar in model, koken.
Tussendoor haar vriendje laten blijken dat ze van hem houdt, Dennix even op z'n plaats zetten.
![]()
![]()
en fors winden laatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
Die nieuwe miljonair... die heeft de keus tussen het bed naast Natasia, Dennis of Jaap... Dat zal dan wel Natasia worden... Ik hoop dat Nadia snurkt.
Die truitjes zijn gekocht toen ze tien kilo lichter was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef Starlie het volgende:
Amanda haar tieten lijken met de dag groter te worden... of worden de truitjes met de dag kleiner???
Het duurde even, maar ik kan er niet meer omheen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:30 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
![]()
Maar ook lief zijn voor Noekje..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het duurde even, maar ik kan er niet meer omheen.![]()
al moet ik zeggen dat ik haar stem niet echt kan waarderen.
het toppunt was vanmiddag toen riep amandel : Mijn schoenen zijn helemaal nat geregend.... waarom heeft niemand ze even naar binnengebrachtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:29 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dat ze nog kookt voor die Amandel ...met al haar comentaar![]()
nou dat vind ik nou zielig voor amandelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:35 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het toppunt was vanmiddag toen riep amandel : Mijn schoenen zijn helemaal nat geregend.... waarom heeft niemand ze even naar binnengebracht![]()
ben ik altijd.quote:
Moet vast van de Febo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:37 schreef grazygirl het volgende:
Goedenavond allemaal, ben er ent maar hoor even wat dingen, waarom is Jaap ineens zo ANTI HUUB? leg uit please?
Dennix heeft weer lekker lopen stoken in de private en Jaap werd daar nogal vrolijk van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:37 schreef grazygirl het volgende:
Goedenavond allemaal, ben er ent maar hoor even wat dingen, waarom is Jaap ineens zo ANTI HUUB? leg uit please?
Ze is vast al moe van de tafel schoonmaken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:40 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Gaat ze ook nog werken of alleen maar weer zitten niksen die Melissa...
Ik denk eerlijkgezegd dat ze daarvoor niet aangenomen is...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:41 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Ze is vast al moe van de tafel schoonmaken.
quote:
Wacht dacht je van een kink in de BAN kabel?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennis: Als ik gisteren had willen zeggen wat ik dacht nou dan was het niet best
Wacht maar tot ík in de kooi zit!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:42 schreef Talitha het volgende:
Dennis is hard op weg om mijn minst favoriete bewoner ooit te worden.
Is hij dat vergeten dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennis: Als ik gisteren had willen zeggen wat ik dacht nou dan was het niet best
ja het is een misselijkheid maar mijn pizza smaakt er gelukkig niet minder omquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:43 schreef riri het volgende:
Dennis:een lesje....
Iemand die zich van scheldwoorden bedient is een zwakke broeder
wat zeker ook een zwakte is is dat je mensen zwart maakt achter hun rug om...pure achterbaksheid
Vind ik wel erg jammer. ook met Dennis toen. Lullig dat ze t al van te voren wetenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef petraa het volgende:
Heej Huub weet al dat er een nieuwe bewoonster in komt. Hij heeft haar foto op zijn site.
Zijn webmaster weet het dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef tonythewiseguy het volgende:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ Huub weet het al
leuk, syl komt snel op bezoekquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef tonythewiseguy het volgende:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ Huub weet het al
Wat een VOLidioten zijn het toch soms bij de buren...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef johngrisham het volgende:
ursela - vrijdag 29 juni 2007 @ 19:42
<strak plan>
Ja, lullig hè?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:49 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
Zijn webmaster speelt heel veel spelinformatie door. ik vind dit erg lullig
vindt het ook niet leuk dan is de hele suprise erafquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:47 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
Vind ik wel erg jammer. ook met Dennis toen. Lullig dat ze t al van te voren weten
Niks lullig, de rest heeft al het personeel mee en krijgt daar info van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:49 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
Zijn webmaster speelt heel veel spelinformatie door. ik vind dit erg lullig
Niet alles, de foto's komen van Ben, en dit stukje dus ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, maar Huub schrijft die stukjes toch??
Moeten we daarom Peter 6000 excommuniceren?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:49 schreef demins het volgende:
[..]
Wat een VOLidioten zijn het toch soms bij de buren...![]()
de grootste looser van de afgelopen dagen, na Denniksquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:53 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wat zit hiet in te storten ?
[afbeelding]
huh? wie zegt datquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:53 schreef tonythewiseguy het volgende:
Brian wil amanda dumpen voor nadia
Een L erbij en het is een germanisme.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:49 schreef demins het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:56 schreef farscapevr6 het volgende:
brian; marrokaanse vrouwen zijn altijd mooi.
sorry?
[afbeelding]
Niemand.quote:
En wat een domme uitspraak ook weer.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:56 schreef farscapevr6 het volgende:
sorry?
[afbeelding]
nou..........quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Moeten we daarom Peter 6000 excommuniceren?
en iedereen die Amanda niet leuk vindt, vind ik wel leukquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:58 schreef CoT het volgende:
Amanda gaat het denk ik niet leuk vinden dat Nadia komt
Kans dat Nadia slimmer is is aanwezigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:58 schreef CoT het volgende:
Amanda gaat het denk ik niet leuk vinden dat Nadia komt
Hij durft nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:58 schreef Adothehague het volgende:
Waarom zit Huub niet aan tafel?
ik ook ..........yes ik zag het gezicht van rat toen het over die nieuwe dame ging en toen kreeg ik weer hoop!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:59 schreef 2live het volgende:
[..]
en iedereen die Amanda niet leuk vindt, vind ik wel leuk![]()
Als Amanda Nadia niet moet, en Nadia is inderdaad net zo ordi als Amanda........ dan kunnen we allemaal vast nieuwe boxen bestellen. Dat gaat toch een partij ordinaire scheldpartijen opleveren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:59 schreef 2live het volgende:
[..]
dan wordt het in no-time HALquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ook ..........yes ik zag het gezicht van rat toen het over die nieuwe dame ging en toen kreeg ik weer hoop!
Demins is al wat ouder en daarom langzamer dan de rest, maar ik hoop op een knalantwoord.quote:
die lijken meer op afghaanse vrouwenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:56 schreef farscapevr6 het volgende:
sorry?
[afbeelding]
Dat nooit! Hier ligt zijn laatste kans...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Moeten we daarom Peter 6000 excommuniceren?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:49 schreef demins het volgende:
[..]
Niks, Huub zal wel gewoon achter zijn. De laatste voor wie hij bang is is Denniks.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Heb ik iets gemist? Is hij bang voor Dennis?
oh maar ik ben ook wat ouder dus ik heb geduld hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Demins is al wat ouder en daarom langzamer dan de rest, maar ik hoop op een knalantwoord.![]()
Afghaans, Algerijns, Iraans... altijd makkelijk om ermee aan te komen als het om vrouwen in Arabisch sprekende gebieden gaat.quote:
OK stamoudste.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Dat nooit! Hier ligt zijn laatste kans...![]()
![]()
nee hij zit achter zn enige vriend, ze computerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef schatje het volgende:
Huub is bij de Febo?
Op stream 6?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:04 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
nee hij zit achter zn enige vriend, ze computer
zelfs zijn pc is vrouwelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:04 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:59 schreef 2live het volgende:
[..]
ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ondanks dat Versabommie mij zonder aanleiding al een keer af tien heeft doodgewenst, houd ik van mijn VOL-familie.
En ik ga NU 5 minuten stilte houden.![]()
Alvast om te oefenen voor de grote aktie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou jij vrijwillig bij dat stel gaan zittem?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:58 schreef Adothehague het volgende:
Waarom zit Huub niet aan tafel?
Hij is 5 kg aan het afvallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Wat is er toch met Jaap?
heel Artis is slimmerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Kans dat Nadia slimmer is is aanwezig![]()
zijn gekke 5 minuten, die heeft hij elk uur.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Wat is er toch met Jaap?
Dat is Jaap hoor die altijd achter zn pc zit, bijna trombose krijgend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:04 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
Die germanismen, wil je die verklaren? ( ik ben 1974 niet vergeten )quote:
Hij had het gisteren over iets waarvan hij moest zien of het vandaag door kan gaan. Zou het doorgaan, dan zou hij mensen los kunnen laten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Wat is er toch met Jaap?
Okéééé...quote:
Hmmmm ja! Dat is waar ook. Zo vervelend om daar nooit wat verder over te horen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had het gisteren over iets waarvan hij moest zien of het vandaag door kan gaan. Zou het doorgaan, dan zou hij mensen los kunnen laten.
Ik heb geen flauw benul waarop dat duidde, maar het lijkt erop alsof er dus... iets niet is doorgegaan.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
Is Dennis al aan het knallen aan de eettafel?
Ook in de Telegraafquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:12 schreef farceman het volgende:
Mooi Brian kijkt al behoorlijk lang naar Nadia
Een goed teken. Dat die smerige hoer uit A'dam Noord maar flink jaloers mag worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:12 schreef farceman het volgende:
Mooi Brian kijkt al behoorlijk lang naar Nadia
Mijn oom kwam pas in de eerste helft van de jaren vijftig van de vorige eeuw terug van het Oostfront!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef FdW het volgende:
[..]
Die germanismen, wil je die verklaren? ( ik ben 1974 niet vergeten )
Nou inderdaad. Eerder vandaag in het Nadia topic werd er even gedacht dat hij en Nadia elkaar kenden, en dat het daarom zou gaan... maar blijkbaar was de Hyves toch niet van deze Nadia, en was er een fake site ofzo... in elk geval zal dat het wel niet geweest zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:13 schreef noekje het volgende:
[..]
Hmmmm ja! Dat is waar ook. Zo vervelend om daar nooit wat verder over te horen.
Dat zien we ook welquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
Huub vertelt een stripje over Natasia:
Een negerinnenpoppetje met een klein kindje die huilt. "Maak je maar geen zorgen want ik ga heel veel centjes verdienen. Kun je een nieuwe moeder kopen!"
Tja het is maar goed dat huub er nog is tegen de rest durft hij helemaal niks te zeggenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
Is Dennis al aan het knallen aan de eettafel?
Hmm ik denk toch dat Brian wat makkelijker is....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:16 schreef farceman het volgende:
Vrees toch dat Brian en Amanda niet zo makkelijk uit elkaar te spelen zijn
Noekje, ik hou van je, en niet alleen omdat je de sterkste poster bent hier op FOK!.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:16 schreef noekje het volgende:
Huub vertelt een stripje over Natasia:
Een negerinnenpoppetje met een klein kindje die huilt. "Maak je maar geen zorgen want ik ga heel veel centjes verdienen. Kun je een nieuwe moeder kopen!"
Ik vrees dat Nadia iets met Dennis gaat krijgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:16 schreef farceman het volgende:
Blijkbaar heeft Brian net verteld dat er iemand ge-emaild heeft met Huub?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:17 schreef mootie het volgende:
Jaap wil dat internet eruit gaat in de finalefase, tis allemaal zooooooo gemeen!
Grappiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen zonder streams zien dat dus niet....![]()
Amanda is wel stapel op Brian.. maar of Brian zó gek is op Amanda?? Dat zal de komende weken blijken. Amanda luistert en is goed voor de sex.. Nadia is iig meer qua uiterlijk zijn type.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:16 schreef farceman het volgende:
Babe, ik ga echt niet de competitie aan met iemand die kinderliedjes gaat schreeuwen als vrolijk is. Ik verkies dan toch het wat ruigere werk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Noekje, ik hou van je, en niet alleen omdat je de sterkste poster bent hier op FOK!.![]()
![]()
![]()
No way!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda is wel stapel op Brian.. maar of Brian zó gek is op Amanda?? Dat zal de komende weken blijken. Amanda luistert en is goed voor de sex.. Nadia is iig meer qua uiterlijk zijn type.
Of Huub er ook nog werk van maakt?? Misschien.. maar dan wel in samenspraak met Lieke en dan alleen om eventueel anderen te dissen.
Brian is lang niet zo gek op Amanda als andersom. Deze relatie is voor hem uit nood geboren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda is wel stapel op Brian.. maar of Brian zó gek is op Amanda?? Dat zal de komende weken blijken. Amanda luistert en is goed voor de sex.. Nadia is iig meer qua uiterlijk zijn type.
Of Huub er ook nog werk van maakt?? Misschien.. maar dan wel in samenspraak met Lieke en dan alleen om eventueel anderen te dissen.
Ach welnee, dan heeft hij het van achter gehoord. Die hadden anders allang die post op Huubs log weggehaald.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
Zou Huub ook niet gewoon de telegraaf aan hebben geklikt?
Of zou hij echt kunnen emailen met "Frankie"?
Ben ik weer even weg?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Babe, ik ga echt niet de competitie aan met iemand die kinderliedjes gaat schreeuwen als vrolijk is. Ik verkies dan toch het wat ruigere werk.![]()
Wat is dat irritant zeg. Als ze ook altijd zo heeft gezongen voor haar kinderen dan is het maar goed dat ze bij een psycholoog lopen.
Nee, Brian is niet gek op Amanda. Hij heeft seks met Amanda en hij vindt dat als die je neukt, je z'n dame bent. Dan moet je hem adoreren. Andersom hoeft ze niks terug te verwachten. Hij was wel gek op Nena volgens mij maar haar afstoten maakte hem helemaal gek. Amanda is makkelijk, luistert en dom. Dat is voor nu prettig maar na de kooi hoeft die niks meer van haar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat e-mailen was een wilde kreet van Brian om Japio verder over de rooie te helpen. Gewoon stoken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
Zou Huub ook niet gewoon de telegraaf aan hebben geklikt?
Of zou hij echt kunnen emailen met "Frankie"?
Ik zal echt nooit meer drinken! Echt niet. Ben inmiddels ook al een halve kilo kwijt nu ik niet meer drink en ik sport ook veel beter. Dat komt niet omdat ik uit mijn laffe kutnek zit te lullen hoor dat ik nu niet meer drink. Ik ben voor mezelf gestopt. Als ik drink dan zal ik eerst 3 glazen water drinken. *schudt met de buik* hoor je het? Het klotst!quote:
Hoeft Huub niet te proberen als ik het zo zie. Ze haat Huub en liekequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat is jouw niveau. Daarom is Noekje nu bij mij.quote:
ach wat sneuquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:32 schreef mootie het volgende:
Natasja, kan niet naar Suriname, daar is ze OOK een hype. Ze kan niet eens naar haar moeders land!
![]()
Zolang jij iemand pielevreugd noemt zegt dat meer over jouw niveau dan de mijne..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is jouw niveau. Daarom is Noekje nu bij mij.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |