melissa is een topwijf, harstikke liefquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
melissa ubersnol oh wat heb ik een hekel aan dat wijf
bedoel je Denniks?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:27 schreef RB.Dean het volgende:
Wie is dat meisje wat nu naast Amanda zit? Personeel?
Dat gaat niet lukken want de minimum prijs achter CS is 25 Euro en dat zijn beiden niet waard.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:26 schreef beequeen het volgende:
Als je toch kijkt naar Melisa en Amanda........CS , here we come.
staat dat er zo?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:25 schreef Ning het volgende:
18:49 - Huub moet op zijn tellen letten
Als Huub en Dennis in één ruimte zijn, kan het natuurlijk niet lang rustig blijven. Logischerwijs gaan de twee heren weer eens de confrontatie met elkaar aan. Dennis geeft aan dat hij van plan is om Huub zo snel mogelijk van zijn troon af te stoten. “Al vanaf dag 1 ben ik hier de populairste!”, geeft Huub aan. “Ga jij daar veranderingen in aanbrengen?” “Deels”, antwoordt Dennis cynisch. “Het is makkelijker om op 1 te komen, dan om er te blijven.” “Ik ben daar toch al zeven maanden”, reageert Huub, een tof gezicht trekkende. “Niet lang meer”, vult Dennis hem aan. “Oh, je gaat mij, samen met iemand anders, van mijn troon stoten?”, wil Huub weten. Lieke klept er ondertussen alleen maar doorheen en heeft eigenlijk niets aan het gesprek toe te voegen. In feite herhaalt ze steeds wat Huub zegt, al klinkt het uit haar mond een stuk vervelender. “Ja!”, antwoordt Dennis resoluut. “Met wie dan?”, vraagt Huub verder. “Dat blijkt op den duur wel”, reageert Dennis. Goed, Huub weet natuurlijk allang dat hij hier Jaap bedoelt, maar we zijn benieuwd of het de kersverse Miljonair gaat lukken!
10
YEP, ik ben er weer .....quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef F04 het volgende:
Waar zijn mijn twee favorite vaste 24/7 cossers Disana en BSOL?
Dit geloof je toch niet?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:25 schreef Ning het volgende:
18:49 - Huub moet op zijn tellen letten
Als Huub en Dennis in één ruimte zijn, kan het natuurlijk niet lang rustig blijven. Logischerwijs gaan de twee heren weer eens de confrontatie met elkaar aan. Dennis geeft aan dat hij van plan is om Huub zo snel mogelijk van zijn troon af te stoten. “Al vanaf dag 1 ben ik hier de populairste!”, geeft Huub aan. “Ga jij daar veranderingen in aanbrengen?” “Deels”, antwoordt Dennis cynisch. “Het is makkelijker om op 1 te komen, dan om er te blijven.” “Ik ben daar toch al zeven maanden”, reageert Huub, een tof gezicht trekkende. “Niet lang meer”, vult Dennis hem aan. “Oh, je gaat mij, samen met iemand anders, van mijn troon stoten?”, wil Huub weten. Lieke klept er ondertussen alleen maar doorheen en heeft eigenlijk niets aan het gesprek toe te voegen. In feite herhaalt ze steeds wat Huub zegt, al klinkt het uit haar mond een stuk vervelender. “Ja!”, antwoordt Dennis resoluut. “Met wie dan?”, vraagt Huub verder. “Dat blijkt op den duur wel”, reageert Dennis. Goed, Huub weet natuurlijk allang dat hij hier Jaap bedoelt, maar we zijn benieuwd of het de kersverse Miljonair gaat lukken!
10
Blond meisje, lang haar.. zou zo een zus van Amanda kunnen zijn.. Ze zitten nu in een kamer.. Amanda, dat meisje, Dennis & Jaapquote:
dat ze nog kookt voor die Amandel ...met al haar comentaarquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
delliesnol wanneer gaan we eten?
en ja hoor Lieke kookt weer
het enige gesprek dat Denniks vandaag gevoerd heeft, wordt breeduit gemeten, sielugh!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:28 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
staat dat er zo?
objectieve verslaggevers daaro![]()
Boodschappen doen, kickbox training om haar mannetje te kunnen verdedigen, douchen en haren wassen, haar in model, koken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:26 schreef ericahysterica het volgende:
delliesnol wanneer gaan we eten?
en ja hoor Lieke kookt weer
ik snapte het wel; Melisa de butlerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:29 schreef RB.Dean het volgende:
[..]
Blond meisje, lang haar.. zou zo een zus van Amanda kunnen zijn.. Ze zitten nu in een kamer.. Amanda, dat meisje, Dennis & Jaap
Stoer wijfquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Boodschappen doen, kickbox training om haar mannetje te kunnen verdedigen, douchen en haren wassen, haar in model, koken.
Tussendoor haar vriendje laten blijken dat ze van hem houdt, Dennix even op z'n plaats zetten.
Wat een vrouw. Competitie voor Noekje.![]()
![]()
![]()
ik heb heel veel waardering voor haar gekregen, ze is energiek, heeft het onder controle, houdt van competitie en kan incasseren, is intelligent en prettig om naar te kijkenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Boodschappen doen, kickbox training om haar mannetje te kunnen verdedigen, douchen en haren wassen, haar in model, koken.
Tussendoor haar vriendje laten blijken dat ze van hem houdt, Dennix even op z'n plaats zetten.
![]()
![]()
en fors winden laatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:32 schreef akveor het volgende:
Die nieuwe miljonair... die heeft de keus tussen het bed naast Natasia, Dennis of Jaap... Dat zal dan wel Natasia worden... Ik hoop dat Nadia snurkt.
Die truitjes zijn gekocht toen ze tien kilo lichter was.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:31 schreef Starlie het volgende:
Amanda haar tieten lijken met de dag groter te worden... of worden de truitjes met de dag kleiner???
Het duurde even, maar ik kan er niet meer omheen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:30 schreef FdW het volgende:
[..]
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |