proefdierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Jaap is gewoon weggelopen studiemateriaal.![]()
vind je ? ........die onderbroeken schijtlol van die 2 jakkiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:21 schreef Peter6000 het volgende:
Leuk gesprek tussen Dennis en Jaap.![]()
![]()
Heel wat beter dan dat zouteloze gedoe tussen boring-Huub en boring-Lieke.
Proefdieren ontsnapt!!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:21 schreef 2live het volgende:
[..]
Jaap is gewoon weggelopen studiemateriaal.![]()
ja het is lekker weer....het is avond...al een beetje donker en mama leest voor.....dus buiten daar moet je zijnquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:20 schreef yellowfirst het volgende:
Jairo zal om dit uur altijd extra lang buiten spelen, denk ik...
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
vind je ? ........die onderbroeken schijtlol van die 2 jakkie
Thuis misschien?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef F04 het volgende:
Waar zijn mijn twee favorite vaste 24/7 cossers Disana en BSOL?
melissa ubersnol oh wat heb ik een hekel aan dat wijfquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:23 schreef beequeen het volgende:
Melisa in da house, pakt een spuitbus en gaat de tafel schoonmaken. Topbutler.![]()
![]()
Ze bakken er in Rotjeknor weinig van: Bokito, Jaap.quote:
gevlucht ivm met voorlezende natasia?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:22 schreef F04 het volgende:
Waar zijn mijn twee favorite vaste 24/7 cossers Disana en BSOL?
..........en ordinairder en afgeleefderquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:24 schreef 2live het volgende:
lullig voor Natas als Lieke naast haar staat, lijkt ze nog dikker
Nee hoor Jairootje, speelt niet buiten maar loopt nu te zakkenrollen in het plaatselijjke winkelcentrum van Almere want het is vrijdagavond KOOPAVOND Hopelijk komt hij Dennis niet tegen want dan wordt het moeilijk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:23 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja het is lekker weer....het is avond...al een beetje donker en mama leest voor.....dus buiten daar moet je zijn![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |