Kans dat Nadia slimmer is is aanwezigquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:58 schreef CoT het volgende:
Amanda gaat het denk ik niet leuk vinden dat Nadia komt
Hij durft nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:58 schreef Adothehague het volgende:
Waarom zit Huub niet aan tafel?
ik ook ..........yes ik zag het gezicht van rat toen het over die nieuwe dame ging en toen kreeg ik weer hoop!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:59 schreef 2live het volgende:
[..]
en iedereen die Amanda niet leuk vindt, vind ik wel leuk![]()
Als Amanda Nadia niet moet, en Nadia is inderdaad net zo ordi als Amanda........ dan kunnen we allemaal vast nieuwe boxen bestellen. Dat gaat toch een partij ordinaire scheldpartijen opleveren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:59 schreef 2live het volgende:
[..]
en iedereen die Amanda niet leuk vindt, vind ik wel leuk![]()
dan wordt het in no-time HALquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ik ook ..........yes ik zag het gezicht van rat toen het over die nieuwe dame ging en toen kreeg ik weer hoop!
Demins is al wat ouder en daarom langzamer dan de rest, maar ik hoop op een knalantwoord.quote:
die lijken meer op afghaanse vrouwenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:56 schreef farscapevr6 het volgende:
brian; marrokaanse vrouwen zijn altijd mooi.
sorry?
[afbeelding]
Dat nooit! Hier ligt zijn laatste kans...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:53 schreef FdW het volgende:
[..]
Moeten we daarom Peter 6000 excommuniceren?
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:49 schreef demins het volgende:
[..]
Wat een VOLidioten zijn het toch soms bij de buren...![]()
Niks, Huub zal wel gewoon achter zijn. De laatste voor wie hij bang is is Denniks.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan? Heb ik iets gemist? Is hij bang voor Dennis?
oh maar ik ben ook wat ouder dus ik heb geduld hoorquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Demins is al wat ouder en daarom langzamer dan de rest, maar ik hoop op een knalantwoord.![]()
Afghaans, Algerijns, Iraans... altijd makkelijk om ermee aan te komen als het om vrouwen in Arabisch sprekende gebieden gaat.quote:
OK stamoudste.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef demins het volgende:
[..]
Dat nooit! Hier ligt zijn laatste kans...![]()
![]()
nee hij zit achter zn enige vriend, ze computerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef schatje het volgende:
Huub is bij de Febo?
Op stream 6?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:04 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
nee hij zit achter zn enige vriend, ze computer
zelfs zijn pc is vrouwelijkquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:04 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
nee hij zit achter zn enige vriend, ze computer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |