Amanda is wel stapel op Brian.. maar of Brian zó gek is op Amanda?? Dat zal de komende weken blijken. Amanda luistert en is goed voor de sex.. Nadia is iig meer qua uiterlijk zijn type.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:16 schreef farceman het volgende:
Vrees toch dat Brian en Amanda niet zo makkelijk uit elkaar te spelen zijn
Babe, ik ga echt niet de competitie aan met iemand die kinderliedjes gaat schreeuwen als vrolijk is. Ik verkies dan toch het wat ruigere werk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Noekje, ik hou van je, en niet alleen omdat je de sterkste poster bent hier op FOK!.![]()
![]()
![]()
No way!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda is wel stapel op Brian.. maar of Brian zó gek is op Amanda?? Dat zal de komende weken blijken. Amanda luistert en is goed voor de sex.. Nadia is iig meer qua uiterlijk zijn type.
Of Huub er ook nog werk van maakt?? Misschien.. maar dan wel in samenspraak met Lieke en dan alleen om eventueel anderen te dissen.
Brian is lang niet zo gek op Amanda als andersom. Deze relatie is voor hem uit nood geboren.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Amanda is wel stapel op Brian.. maar of Brian zó gek is op Amanda?? Dat zal de komende weken blijken. Amanda luistert en is goed voor de sex.. Nadia is iig meer qua uiterlijk zijn type.
Of Huub er ook nog werk van maakt?? Misschien.. maar dan wel in samenspraak met Lieke en dan alleen om eventueel anderen te dissen.
Ach welnee, dan heeft hij het van achter gehoord. Die hadden anders allang die post op Huubs log weggehaald.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
Zou Huub ook niet gewoon de telegraaf aan hebben geklikt?
Of zou hij echt kunnen emailen met "Frankie"?
Ben ik weer even weg?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef noekje het volgende:
[..]
Babe, ik ga echt niet de competitie aan met iemand die kinderliedjes gaat schreeuwen als vrolijk is. Ik verkies dan toch het wat ruigere werk.![]()
Wat is dat irritant zeg. Als ze ook altijd zo heeft gezongen voor haar kinderen dan is het maar goed dat ze bij een psycholoog lopen.
Nee, Brian is niet gek op Amanda. Hij heeft seks met Amanda en hij vindt dat als die je neukt, je z'n dame bent. Dan moet je hem adoreren. Andersom hoeft ze niks terug te verwachten. Hij was wel gek op Nena volgens mij maar haar afstoten maakte hem helemaal gek. Amanda is makkelijk, luistert en dom. Dat is voor nu prettig maar na de kooi hoeft die niks meer van haar.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat e-mailen was een wilde kreet van Brian om Japio verder over de rooie te helpen. Gewoon stoken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef blomst het volgende:
Zou Huub ook niet gewoon de telegraaf aan hebben geklikt?
Of zou hij echt kunnen emailen met "Frankie"?
Ik zal echt nooit meer drinken! Echt niet. Ben inmiddels ook al een halve kilo kwijt nu ik niet meer drink en ik sport ook veel beter. Dat komt niet omdat ik uit mijn laffe kutnek zit te lullen hoor dat ik nu niet meer drink. Ik ben voor mezelf gestopt. Als ik drink dan zal ik eerst 3 glazen water drinken. *schudt met de buik* hoor je het? Het klotst!quote:
Hoeft Huub niet te proberen als ik het zo zie. Ze haat Huub en liekequote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:22 schreef Clank het volgende:
[..]
Dat is jouw niveau. Daarom is Noekje nu bij mij.quote:
ach wat sneuquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:32 schreef mootie het volgende:
Natasja, kan niet naar Suriname, daar is ze OOK een hype. Ze kan niet eens naar haar moeders land!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |