quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:59 schreef 2live het volgende:
[..]
en iedereen die Amanda niet leuk vindt, vind ik wel leuk![]()
ik heb iets gemist?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:02 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
![]()
Ondanks dat Versabommie mij zonder aanleiding al een keer af tien heeft doodgewenst, houd ik van mijn VOL-familie.
En ik ga NU 5 minuten stilte houden.![]()
Alvast om te oefenen voor de grote aktie.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zou jij vrijwillig bij dat stel gaan zittem?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:58 schreef Adothehague het volgende:
Waarom zit Huub niet aan tafel?
Hij is 5 kg aan het afvallen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Wat is er toch met Jaap?
heel Artis is slimmerquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:00 schreef MissSomebody het volgende:
[..]
Kans dat Nadia slimmer is is aanwezig![]()
zijn gekke 5 minuten, die heeft hij elk uur.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Wat is er toch met Jaap?
Dat is Jaap hoor die altijd achter zn pc zit, bijna trombose krijgend.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:04 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
nee hij zit achter zn enige vriend, ze computer
Die germanismen, wil je die verklaren? ( ik ben 1974 niet vergeten )quote:
Hij had het gisteren over iets waarvan hij moest zien of het vandaag door kan gaan. Zou het doorgaan, dan zou hij mensen los kunnen laten.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:09 schreef noekje het volgende:
Wat is er toch met Jaap?
Okéééé...quote:
Hmmmm ja! Dat is waar ook. Zo vervelend om daar nooit wat verder over te horen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij had het gisteren over iets waarvan hij moest zien of het vandaag door kan gaan. Zou het doorgaan, dan zou hij mensen los kunnen laten.
Ik heb geen flauw benul waarop dat duidde, maar het lijkt erop alsof er dus... iets niet is doorgegaan.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:12 schreef mootie het volgende:
Is Dennis al aan het knallen aan de eettafel?
Ook in de Telegraafquote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:12 schreef farceman het volgende:
Mooi Brian kijkt al behoorlijk lang naar Nadia
Een goed teken. Dat die smerige hoer uit A'dam Noord maar flink jaloers mag worden.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:12 schreef farceman het volgende:
Mooi Brian kijkt al behoorlijk lang naar Nadia
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |