quote:
Wacht dacht je van een kink in de BAN kabel?quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennis: Als ik gisteren had willen zeggen wat ik dacht nou dan was het niet best
Wacht maar tot ík in de kooi zit!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:42 schreef Talitha het volgende:
Dennis is hard op weg om mijn minst favoriete bewoner ooit te worden.
Is hij dat vergeten dan?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Dennis: Als ik gisteren had willen zeggen wat ik dacht nou dan was het niet best
ja het is een misselijkheid maar mijn pizza smaakt er gelukkig niet minder omquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:43 schreef riri het volgende:
Dennis:een lesje....
Iemand die zich van scheldwoorden bedient is een zwakke broeder
wat zeker ook een zwakte is is dat je mensen zwart maakt achter hun rug om...pure achterbaksheid
Vind ik wel erg jammer. ook met Dennis toen. Lullig dat ze t al van te voren wetenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef petraa het volgende:
Heej Huub weet al dat er een nieuwe bewoonster in komt. Hij heeft haar foto op zijn site.
Zijn webmaster weet het dus.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef tonythewiseguy het volgende:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ Huub weet het al
leuk, syl komt snel op bezoekquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef tonythewiseguy het volgende:
http://huubfeedsyourhead.web-log.nl/ Huub weet het al
Wat een VOLidioten zijn het toch soms bij de buren...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:46 schreef johngrisham het volgende:
ursela - vrijdag 29 juni 2007 @ 19:42
<strak plan>
Ja, lullig hè?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:49 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
Zijn webmaster speelt heel veel spelinformatie door. ik vind dit erg lullig
vindt het ook niet leuk dan is de hele suprise erafquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:47 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
Vind ik wel erg jammer. ook met Dennis toen. Lullig dat ze t al van te voren weten
Niks lullig, de rest heeft al het personeel mee en krijgt daar info van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:49 schreef tonythewiseguy het volgende:
[..]
Zijn webmaster speelt heel veel spelinformatie door. ik vind dit erg lullig
Niet alles, de foto's komen van Ben, en dit stukje dus ook.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:49 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja, maar Huub schrijft die stukjes toch??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |