Niks mis met macho's. Dank je wel schatje!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Dat is zo maar een woordje, niet macho.
Omschrijft ongeveer: je bent een heerlijke vrouw.![]()
Nee hoor. Ik vind het alleen een raar woord.quote:
morgen maar ik weet niet of het overdag of in de avond isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:03 schreef riri het volgende:
wanneer is dat vrijgezellenfeest?
misschien is zijn piemeltje even groot als die van Jaap.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:06 schreef noekje het volgende:
Als de redactie een hart heeft dan zoomen ze nu in op Dennis!
Wat een capsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ooooh en ze slaapt! Ik ga nu de politie bellen!
nou ik wil niet veel zeggen maar kleiner dan jaap zijn garnaal....dat bestaat toch nietquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:08 schreef blomst het volgende:
[..]
misschien is zijn piemeltje even groot als die van Jaap.
Daarom schreef ik ook even grootquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:10 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ik wil niet veel zeggen maar kleiner dan jaap zijn garnaal....dat bestaat toch niet![]()
Denix staat bloot, heeft in contract met tien dat hij dan niet op TV mag (heeft ook NIKS)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:09 schreef ericahysterica het volgende:
gatver waarom laten ze de streams niet op jaap en lieke
ja Natas en haar "kindjes" zuchtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:09 schreef dgk_fan het volgende:
Natasja weet niet eens of Jairo naar groep-3 of naar groep-4 gaat.......*zucht*
waar zou die zijn handen laten?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:11 schreef Villalux het volgende:
[..]
Denix staat bloot, heeft in contract met tien dat hij dan niet op TV mag (heeft ook NIKS)
Je moet het eigenlijk zo zien Jaap zelf is EEN GROTE BLOEDLUL het hart zou te veel energie moeten opbrengen als het ook nog bloed naar zijn snilkkeltje zou moeten transporteren. Daarom is Jaap bloedje impotent en zal nimmer een erectie kunnen krijgen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:10 schreef milk-shake het volgende:
[..]
nou ik wil niet veel zeggen maar kleiner dan jaap zijn garnaal....dat bestaat toch niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |