Maar ook lief zijn voor Noekje..quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het duurde even, maar ik kan er niet meer omheen.![]()
al moet ik zeggen dat ik haar stem niet echt kan waarderen.
het toppunt was vanmiddag toen riep amandel : Mijn schoenen zijn helemaal nat geregend.... waarom heeft niemand ze even naar binnengebrachtquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:29 schreef milk-shake het volgende:
[..]
dat ze nog kookt voor die Amandel ...met al haar comentaar![]()
nou dat vind ik nou zielig voor amandelquote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:35 schreef lorence1 het volgende:
[..]
het toppunt was vanmiddag toen riep amandel : Mijn schoenen zijn helemaal nat geregend.... waarom heeft niemand ze even naar binnengebracht![]()
ben ik altijd.quote:
Moet vast van de Febo.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:37 schreef grazygirl het volgende:
Goedenavond allemaal, ben er ent maar hoor even wat dingen, waarom is Jaap ineens zo ANTI HUUB? leg uit please?
Dennix heeft weer lekker lopen stoken in de private en Jaap werd daar nogal vrolijk van.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:37 schreef grazygirl het volgende:
Goedenavond allemaal, ben er ent maar hoor even wat dingen, waarom is Jaap ineens zo ANTI HUUB? leg uit please?
Ze is vast al moe van de tafel schoonmaken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:40 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Gaat ze ook nog werken of alleen maar weer zitten niksen die Melissa...
Ik denk eerlijkgezegd dat ze daarvoor niet aangenomen is...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:41 schreef ShivaArnhem het volgende:
[..]
Ze is vast al moe van de tafel schoonmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |