Ja ik vroeg me net af of "wij" nou echt zo anders zijn dan de Engelsen. Ik zie Mariette Pakker nou niet aan Jacco vragen "en wat vind je van het jurkje van Maria vandaag"quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:19 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
vrouwen en jurkjes... ze moeten er over ouwehoeren![]()
Ja, wij zijn totaal anders dan de britten, wat een paar kilometer water voor verschil kan makenquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me net af of "wij" nou echt zo anders zijn dan de Engelsen. Ik zie Mariette Pakker nou niet aan Jacco vragen "en wat vind je van het jurkje van Maria vandaag"?
Mariaquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:33 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
het jurkje wappert wel lekker marylin monroe styleja, in deze context mag het wel
Game, set & matchquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is GSM de afkorting van? Ik snap dat ze door is naar de volgende ronde
.
deduceer, redeneer...quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waar is GSM de afkorting van? Ik snap dat ze door is naar de volgende ronde
.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef Tim86 het volgende:
hey wtf waarom staat die doodenge mevrouw in de OP voor mij
Dat vraag ik mij ook af ja. Brrr..quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:53 schreef Tim86 het volgende:
hey wtf waarom staat die doodenge mevrouw in de OP voor mij
Neequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
zagen jullie ook dat trucje van Sharapova waarop de dubbelfout volgde?![]()
Ze verplaatste zichzelf op het allerlaatste moment 2 meter opzij waardoor hoe-heet-ze-ook-al-weer van slag raakte. En Sharapova deed het heel bewust, ze reageerde alsof ze dubbele fout verwacht had.quote:
Bremondquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:58 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Ze verplaatste zichzelf op het allerlaatste moment 2 meter opzij waardoor hoe-heet-ze-ook-al-weer van slag raakte. En Sharapova deed het heel bewust, ze reageerde alsof ze dubbele fout verwacht had.
Mischa ging bij de 2e service ook ver in 't veld staan. En dan tijdens de opgooi deed ze minimaal een stap achteruitquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:58 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Ze verplaatste zichzelf op het allerlaatste moment 2 meter opzij waardoor hoe-heet-ze-ook-al-weer van slag raakte. En Sharapova deed het heel bewust, ze reageerde alsof ze dubbele fout verwacht had.
Het is Misaquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mischa ging bij de 2e service ook ver in 't veld staan. En dan tijdens de opgooi deed ze minimaal een stap achteruit. Ze heette trouwens Bremond
.
Damn, de hele dag gedaan maar ik zag in TT Mischa dus dacht hmmm ik doe 't verkeerd. Veels te goedgelovigquote:
Terwijl Nadal ook bezig isquote:
Ja, kan een mod de TT even aanpassen svp, die OP'er weet ook niet waar ie het over heeftquote:
Nog niet, ik neem aan dat ze zometeen wel schakelen als die partij begonnen is.quote:
Ik dacht dat Wimbledon kledingvoorschriften hadquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:06 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
jeez, die Meusburger en dan ook nog tegen Mauresmo, das geen affiche, en dat bedoel ik niet overdrachtelijk![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef BVO het volgende:
Guccione speelt wel goed hoor.
Hup Rafa Eschauer. Voor zometeen.
Het is helaas hopen op een 6-0 bij Mauresmo nu, dan pas beelden van Nadal denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:20 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk gaan we nu naar Nadal.
Wat dacht je van hun mannelijke coachquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag, met wie trainen mensen als Mauresmo, Sharapova enz.? Ze slaan iemand die 100e staat volledig van de baan. Dus zijn er < 100 mensen (waarschijnlijk maar een stuk of 25) waarmee ze op niveau kunnen trainen.
Doen ze dat ook? Of trainen ze door die jonkies keihard af te straffen? Of slaan ze de hele dag tegen een ballenmachine?
Tegen mannen.Tip: denk ff 10 seconden na voordat je een vraag post, dit is al de tweede keerquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag, met wie trainen mensen als Mauresmo, Sharapova enz.? Ze slaan iemand die 100e staat volledig van de baan. Dus zijn er < 100 mensen (waarschijnlijk maar een stuk of 25) waarmee ze op niveau kunnen trainen.
Doen ze dat ook? Of trainen ze door die jonkies keihard af te straffen? Of slaan ze de hele dag tegen een ballenmachine?
Tegen hun sparringpartners. En bij mannen precies hetzelfde. Iedereen traint wel eens met iedereen op zulke toernooien.quote:
Een wedstrijd is totaal anders dan een training. Je hoeft geen briljante tennisspeler tegen over je te hebben staan om je specifieke ballen aan te spelen. het is wel de bedoeling dat je de ballen kan halen. Voor de rest is het voornamelijk wedstrijden spelen, krachttraining, mediaoptreden, voeding en conditietraining.quote:
Nee dat snap ik, maar je moet toch wel geregeld tegen (of het liefst net iets hoger) je niveau spelen om beter te worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Je hoeft geen briljante tennisspeler tegen over je te hebben staan om je specifieke ballen aan te spelen.
Dat kan toch tijdens wedstrijden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar je moet toch wel geregeld tegen (of het liefst net iets hoger) je niveau spelen om beter te worden.
Nee, dan wil je winnen en probeer je op zwakke punten van je tegenstander te spelen. Op niveau oefenen is toch wel wat anders (vind ik).quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
Dat kan toch tijdens wedstrijden?
Dat moet inderdaad juist tijdens wedstrijden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kan toch tijdens wedstrijden?
Ja, dat is misschien het probleem voor Federer als uitzondering. Maar de rest heeft allemaal bepaalde punten die nog veel beter kunnen en waar veel andere spelers beter in zijn, en waar gewoon op te trainen is met iedere tegenstander.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar je moet toch wel geregeld tegen (of het liefst net iets hoger) je niveau spelen om beter te worden.
Allemaal digitaal daar, camerabeelden switchen enzo, iedereen heeft het (in de city)quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
"this match is available if you push the red button", hebben die Engelsen digitale tv met 1000 kanalen of zo?
Zitten wij hier met UPCquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:39 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Allemaal digitaal daar, camerabeelden switchen enzo, iedereen heeft het (in de city)
Ik neem aan dat dat een grapje was. Ze vertelden toch dat hij een jaarinkomen had van 25.000 (in 2005) en dat ie al 16.000 nodig had om aan Wimbledon mee te kunnen doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:04 schreef Tim86 het volgende:
LOLLLL Eschauer heeft zelf geen grasschoenen en heeft ze daarom geleend van Mayer, heeft ook geen wit tennisshirt en heeft dat geleend van Pavel..
WTF
dat van dat shirt is wel een grapje geloof ik (moet haast wel) maar dat van die schoenen had ik ook al eerder gehoord..quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een grapje was. Ze vertelden toch dat hij een jaarinkomen had van 25.000 (in 2005) en dat ie al 16.000 nodig had om aan Wimbledon mee te kunnen doen.
Hij had sinds een paar jaar een financier, en nu staat ie in 2e ronde. Dat is wat ik er snel van meee kreeg.
Tegenstander om tegen te oefenenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef Mirri het volgende:
Wat is een sparringpartner?
Nee, vaak een niet proftennisser van een redelijk goed niveau (1 of 2 ofzo in Nederland) die met een tenniss(t)er meereist om mee te trainen. Zo had Clijsters een Belgische man als vaste sparringpartner, zodat ze bijna nooit met andere vrouwen hoefde te trainen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tegenstander om tegen te oefenen.
Okquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:23 schreef TheArt het volgende:
Nee, vaak een niet proftennisser van een redelijk goed niveau (1 of 2 ofzo in Nederland) die met een tenniss(t)er meereist om mee te trainen. Zo had Clijsters een Belgische man als vaste sparringpartner, zodat ze bijna nooit met andere vrouwen hoefde te trainen.
youtubejequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
zagen jullie ook dat trucje van Sharapova waarop de dubbelfout volgde?![]()
Van watquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef TubewayDigital het volgende:
post eens een tussenstand Ambrosius
Defenitie van een sparringspartner is gewoon iemand om mee te oefenen. Maar wordt in het tennis misschien op jouw manier uitgelegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, vaak een niet proftennisser van een redelijk goed niveau (1 of 2 ofzo in Nederland) die met een tenniss(t)er meereist om mee te trainen. Zo had Clijsters een Belgische man als vaste sparringpartner, zodat ze bijna nooit met andere vrouwen hoefde te trainen.
3 gewonnen setsquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:08 schreef woooohaa het volgende:
Iemand enig idee of het om 2 of 3 gewonnen sets gaat bij de heren dubbel op Wimbledon?
Zaterdag tegen Söderling. Zeer lastige tegenstader, zeker voor Nadal. Die zie ik nog wel voor een stuntje zorgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Saaie pot weer van Nadal, maar hij is zeker niet in topvorm vind ik. Ik blijf erbij dat 'ie de finale niet gaat halen.
Zonde. Nou, toch maar zwaar gaan voor de volgende set, het kan nog wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef TheArt het volgende:
En dat is de tiebreak voor Moodie en Perry
Yep, lijkt mij ook een probleem te worden. Ze beginnen in ieder geval wel aan die 4e.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef Tim86 het volgende:
misschien stoppen ze wel ivm duisternis..set afmaken zal sowieso bijna onmogelijk worden
Mwah, Henman speelde maandag tot 22.18.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef Tim86 het volgende:
misschien stoppen ze wel ivm duisternis..set afmaken zal sowieso bijna onmogelijk worden
Thanx voor de infoquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef TheArt het volgende:
Dat betekent dus 12.00 Nederlandse tijd. Lekker vroeg dus weer
Zeer logisch allemaal. Dat Robredo ging verliezen tegen Arthurs stond vooraf al vast. Grosjean is al lang niet meer de grasspeler die hij in het verleden was. Daarnaast is Söderling gewoon gevaarlijk op gras om tegen te spelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef Cavalier1 het volgende:
Paar voor mij onbegrijpelijke uitslagenvandaag. Grosjean en Robredo vooral.
En vandaag dus nog later voor Baghdatisquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, Henman speelde maandag tot 22.18.
Zoals bijna bij alle Grand Slams. Zonder dat iemand het door heeft gaat ie vaak door de eerste week heen.quote:
Er zijn nog van die spelers en speelsters. Sugiyama is ook zo'n perfect voorbeeld. Hoor en lees je bijna niets over, maar haalt bijna altijd wel minstens de derde ronde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Zoals bijna bij alle Grand Slams. Zonder dat iemand het door heeft gaat ie vaak door de eerste week heen.
zelfs een waarschuwing EN point deduction..1x gooien met het racket en het was diskwalificatie..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk net in het Belgische journaal.
'Vliegen had moeite met de stoelschijts rechter.'
Als we het halen met het weer. Er moet eerst een mannenpartij worden gespeeld, dan een vrouwenpartij en dan pas Fed - Safin.quote:
Zou die gekke Safin kunnen stuntenquote:
2005 Australian Open Semifinal M Safin VS R Federer 5-7, 6-4, 5-7, 7-6, 9-7quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:00 schreef TheGeneral het volgende:
Als we het halen met het weer. Er moet eerst een mannenpartij worden gespeeld, dan een vrouwenpartij en dan pas Fed - Safin.
Als het dus gaat regenen kan het zijn dat we die niet meer halen.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef SteveBallmer het volgende:
Ze moet twee partijen vandaag.
O, ok. Ik dacht dat je bedoelde dat ze haar eventuele vierde ronde ook nog moest spelen i.v.m. veel slecht weer op komstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:18 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Misa moet vanmiddag ook dubbelen.
Precies.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef Ambrosius het volgende:
gewoon alles op de singles gooien ljikt me en niet teveel krachten verspelen in de dubbel.
Dat was een traumatische ervaring ja.. Wat een wedstrijd. Die Federer had moeten winnen, maar goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2005 Australian Open Semifinal M Safin VS R Federer 5-7, 6-4, 5-7, 7-6, 9-7
Ik zat (door jou lijstje) te kijken wie Federer uit de Australian Open 2005 mepte. Het was Safin
.
We hebben aan je tennisgame kunnen zien hoe serieus we jou moeten nemen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:44 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer flink gebeden. Fed gaat sneuvelen in 3 sets
Jij moet de derde ronde nog invullenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef mitt het volgende:
[..]
We hebben aan je tennisgame kunnen zien hoe serieus we jou moeten nemen.![]()
Dat inside spelletje voor (wannabee-) modsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef mitt het volgende:
[..]
We hebben aan je tennisgame kunnen zien hoe serieus we jou moeten nemen.![]()
Heb nog tijd zatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij moet de derde ronde nog invullen.
Ze kan ook in de wedstrijd groeien natuurlijk, maar tot nu toe is Chaky idd wat beter.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:20 schreef BVO het volgende:
Als Chakvetadze zo scherp blijft spelen breekt dat Misa uiteindelijk toch op ben ik bang.
Nummer 8 tegen Nummer 31.quote:
Het is vooral dat Krajicek nog steeds wat moeite heeft met die echte scherpe ballen en dat chte spreidwerk.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:22 schreef Cerubo het volgende:
[..]
Ze kan ook in de wedstrijd groeien natuurlijk, maar tot nu toe is Chaky idd wat beter.
Is dat zo onvoorstelbaar tegen een solide top 10 speler?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:24 schreef TheArt het volgende:
Niet te geloven dit, break achter.
Dat niet maar je hoopt toch op een soort van verrassing.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dat zo onvoorstelbaar tegen een solide top 10 speler?
En gebeurdquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
RTL7..
Verkerk gaat de eerste set met 6-0 verliezen.
Ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:29 schreef kassenbouwer het volgende:
Is dat geluid bij jullie ook zo belabberd op RTL7?
Van 13.00u tot 16.00u. Maar dan is het Tennis op 5 te zien...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:30 schreef Dos37 het volgende:
RTL 7 gaat zo naar de TT toch?
Volgens hun Teletekst wel ja. Om 1 uur weg en om 4 uur pas weer terug.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:30 schreef Dos37 het volgende:
RTL 7 gaat zo naar de TT toch?
Oh, mijn EPG maakt er geen melding van?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:31 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Van 13.00u tot 16.00u. Maar dan is het Tennis op 5 te zien...
Dat wicht aan het begin zei het nog.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh, mijn EPG maakt er geen melding van?![]()
aha thxquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:31 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Van 13.00u tot 16.00u. Maar dan is het Tennis op 5 te zien...
Gunstig voor Krajicek bij een achterstand.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef Ambrosius het volgende:
Regen dreigt trouwens weer, als voorspeld was: rond het middaguur enkele uren regen.
Jups Zak-Patat is een mini-hingis qua plaatsing en spelinzicht..en je moet Mischa gewoon van links naar rechts sturen, dat voetenwerk en snelheid is nog steeds rampzalig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Krajicek speelt heel vaak de ballen naar het midden waardoor Chakvetadze makkelijk de ballen geplaatst de hoeken in kan slaan, waar ze overigens zeer goed in is.
Over Hingis gesproken, dat wordt de mogelijke tegenstander van de winnaar van deze partij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jups Zak-Patat is een mini-hingis qua plaatsing en spelinzicht..en je moet Mischa gewoon van links naar rechts sturen, dat voetenwerk en snelheid is nog steeds rampzalig.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef LoveProfusion het volgende:
dat voetenwerk en snelheid is nog steeds rampzalig.
Juist niet. Misa is in het begin van de partij altijd wat minder. Heeft tijd nodig om in de partij te groeien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gunstig voor Krajicek bij een achterstand.
Ze moet vooral beter serveren en ook retourneren. Als dat al beter is, gaat het in de rally vanzelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Krajicek veel punten kan winnen door naar het net te komen. Misschien moet ze omschakelen in haar taktiek.
In vergelijking met de top-speelster. Noem eens een top 20 speelster die zo langzaam is als Krajicek?quote:
Ik ben het er toch wel mee eens hoor. Haar voetenwerk kost haar nu al een keer of 5/6 het punt. Ze is steeds een tikkeltje te laat in de hoeken waardoor ze totaal geen controle meer heeft over de bal.quote:
Nee, maar ik bedoel wanneer ze in een spiraal zit van frustratie door veel gemiste eerste services en slagen die niet lopen, dan komt zo'n regenbreak wel gunstig uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Juist niet. Misa is in het begin van de partij altijd wat minder. Heeft tijd nodig om in de partij te groeien.
Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat mijn voorspellig van 6 - 4, 6 - 3 dan toch uitkomen?
Nee dus!!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Gaat mijn voorspellig van 6 - 4, 6 - 3 dan toch uitkomen?
Jaquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Is het jullie ook opgevallen dat Chakvetadze best op Pierce lijkt.
Ik zei het je, laat Misa maar lekker groeien in de partij, dat doet ze vakerquote:
Dan is de break idd pas wat waard.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:50 schreef TheGeneral het volgende:
Nu dan wel je service behouden.
56%, valt nog wel mee voor een vrouwenpartij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:51 schreef Asskicker14 het volgende:
Haar eerste serve loopt dramatisch valt me op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |