dat van dat shirt is wel een grapje geloof ik (moet haast wel) maar dat van die schoenen had ik ook al eerder gehoord..quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een grapje was. Ze vertelden toch dat hij een jaarinkomen had van 25.000 (in 2005) en dat ie al 16.000 nodig had om aan Wimbledon mee te kunnen doen.
Hij had sinds een paar jaar een financier, en nu staat ie in 2e ronde. Dat is wat ik er snel van meee kreeg.
Tegenstander om tegen te oefenenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef Mirri het volgende:
Wat is een sparringpartner?
Nee, vaak een niet proftennisser van een redelijk goed niveau (1 of 2 ofzo in Nederland) die met een tenniss(t)er meereist om mee te trainen. Zo had Clijsters een Belgische man als vaste sparringpartner, zodat ze bijna nooit met andere vrouwen hoefde te trainen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tegenstander om tegen te oefenen.
Okquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:23 schreef TheArt het volgende:
Nee, vaak een niet proftennisser van een redelijk goed niveau (1 of 2 ofzo in Nederland) die met een tenniss(t)er meereist om mee te trainen. Zo had Clijsters een Belgische man als vaste sparringpartner, zodat ze bijna nooit met andere vrouwen hoefde te trainen.
youtubejequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
zagen jullie ook dat trucje van Sharapova waarop de dubbelfout volgde?![]()
Van watquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef TubewayDigital het volgende:
post eens een tussenstand Ambrosius
Defenitie van een sparringspartner is gewoon iemand om mee te oefenen. Maar wordt in het tennis misschien op jouw manier uitgelegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, vaak een niet proftennisser van een redelijk goed niveau (1 of 2 ofzo in Nederland) die met een tenniss(t)er meereist om mee te trainen. Zo had Clijsters een Belgische man als vaste sparringpartner, zodat ze bijna nooit met andere vrouwen hoefde te trainen.
3 gewonnen setsquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:08 schreef woooohaa het volgende:
Iemand enig idee of het om 2 of 3 gewonnen sets gaat bij de heren dubbel op Wimbledon?
Zaterdag tegen Söderling. Zeer lastige tegenstader, zeker voor Nadal. Die zie ik nog wel voor een stuntje zorgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Saaie pot weer van Nadal, maar hij is zeker niet in topvorm vind ik. Ik blijf erbij dat 'ie de finale niet gaat halen.
Zonde. Nou, toch maar zwaar gaan voor de volgende set, het kan nog wel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:19 schreef TheArt het volgende:
En dat is de tiebreak voor Moodie en Perry
Yep, lijkt mij ook een probleem te worden. Ze beginnen in ieder geval wel aan die 4e.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef Tim86 het volgende:
misschien stoppen ze wel ivm duisternis..set afmaken zal sowieso bijna onmogelijk worden
Mwah, Henman speelde maandag tot 22.18.quote:Op donderdag 28 juni 2007 21:22 schreef Tim86 het volgende:
misschien stoppen ze wel ivm duisternis..set afmaken zal sowieso bijna onmogelijk worden
Thanx voor de infoquote:Op donderdag 28 juni 2007 22:06 schreef TheArt het volgende:
Dat betekent dus 12.00 Nederlandse tijd. Lekker vroeg dus weer
Zeer logisch allemaal. Dat Robredo ging verliezen tegen Arthurs stond vooraf al vast. Grosjean is al lang niet meer de grasspeler die hij in het verleden was. Daarnaast is Söderling gewoon gevaarlijk op gras om tegen te spelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:18 schreef Cavalier1 het volgende:
Paar voor mij onbegrijpelijke uitslagenvandaag. Grosjean en Robredo vooral.
En vandaag dus nog later voor Baghdatisquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:27 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Mwah, Henman speelde maandag tot 22.18.
Zoals bijna bij alle Grand Slams. Zonder dat iemand het door heeft gaat ie vaak door de eerste week heen.quote:
Er zijn nog van die spelers en speelsters. Sugiyama is ook zo'n perfect voorbeeld. Hoor en lees je bijna niets over, maar haalt bijna altijd wel minstens de derde ronde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:49 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Zoals bijna bij alle Grand Slams. Zonder dat iemand het door heeft gaat ie vaak door de eerste week heen.
zelfs een waarschuwing EN point deduction..1x gooien met het racket en het was diskwalificatie..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk net in het Belgische journaal.
'Vliegen had moeite met de stoelschijts rechter.'
Als we het halen met het weer. Er moet eerst een mannenpartij worden gespeeld, dan een vrouwenpartij en dan pas Fed - Safin.quote:
Zou die gekke Safin kunnen stuntenquote:
2005 Australian Open Semifinal M Safin VS R Federer 5-7, 6-4, 5-7, 7-6, 9-7quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:00 schreef TheGeneral het volgende:
Als we het halen met het weer. Er moet eerst een mannenpartij worden gespeeld, dan een vrouwenpartij en dan pas Fed - Safin.
Als het dus gaat regenen kan het zijn dat we die niet meer halen.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef SteveBallmer het volgende:
Ze moet twee partijen vandaag.
O, ok. Ik dacht dat je bedoelde dat ze haar eventuele vierde ronde ook nog moest spelen i.v.m. veel slecht weer op komstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:18 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Misa moet vanmiddag ook dubbelen.
Precies.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef Ambrosius het volgende:
gewoon alles op de singles gooien ljikt me en niet teveel krachten verspelen in de dubbel.
Dat was een traumatische ervaring ja.. Wat een wedstrijd. Die Federer had moeten winnen, maar goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2005 Australian Open Semifinal M Safin VS R Federer 5-7, 6-4, 5-7, 7-6, 9-7
Ik zat (door jou lijstje) te kijken wie Federer uit de Australian Open 2005 mepte. Het was Safin
.
We hebben aan je tennisgame kunnen zien hoe serieus we jou moeten nemen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:44 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer flink gebeden. Fed gaat sneuvelen in 3 sets
Jij moet de derde ronde nog invullenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef mitt het volgende:
[..]
We hebben aan je tennisgame kunnen zien hoe serieus we jou moeten nemen.![]()
Dat inside spelletje voor (wannabee-) modsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef mitt het volgende:
[..]
We hebben aan je tennisgame kunnen zien hoe serieus we jou moeten nemen.![]()
Heb nog tijd zatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij moet de derde ronde nog invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |