Wat dacht je van hun mannelijke coachquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag, met wie trainen mensen als Mauresmo, Sharapova enz.? Ze slaan iemand die 100e staat volledig van de baan. Dus zijn er < 100 mensen (waarschijnlijk maar een stuk of 25) waarmee ze op niveau kunnen trainen.
Doen ze dat ook? Of trainen ze door die jonkies keihard af te straffen? Of slaan ze de hele dag tegen een ballenmachine?
Tegen mannen.Tip: denk ff 10 seconden na voordat je een vraag post, dit is al de tweede keerquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat ik me wel eens afvraag, met wie trainen mensen als Mauresmo, Sharapova enz.? Ze slaan iemand die 100e staat volledig van de baan. Dus zijn er < 100 mensen (waarschijnlijk maar een stuk of 25) waarmee ze op niveau kunnen trainen.
Doen ze dat ook? Of trainen ze door die jonkies keihard af te straffen? Of slaan ze de hele dag tegen een ballenmachine?
Tegen hun sparringpartners. En bij mannen precies hetzelfde. Iedereen traint wel eens met iedereen op zulke toernooien.quote:
Een wedstrijd is totaal anders dan een training. Je hoeft geen briljante tennisspeler tegen over je te hebben staan om je specifieke ballen aan te spelen. het is wel de bedoeling dat je de ballen kan halen. Voor de rest is het voornamelijk wedstrijden spelen, krachttraining, mediaoptreden, voeding en conditietraining.quote:
Nee dat snap ik, maar je moet toch wel geregeld tegen (of het liefst net iets hoger) je niveau spelen om beter te worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:31 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Je hoeft geen briljante tennisspeler tegen over je te hebben staan om je specifieke ballen aan te spelen.
Dat kan toch tijdens wedstrijden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar je moet toch wel geregeld tegen (of het liefst net iets hoger) je niveau spelen om beter te worden.
Nee, dan wil je winnen en probeer je op zwakke punten van je tegenstander te spelen. Op niveau oefenen is toch wel wat anders (vind ik).quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
Dat kan toch tijdens wedstrijden?
Dat moet inderdaad juist tijdens wedstrijden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat kan toch tijdens wedstrijden?
Ja, dat is misschien het probleem voor Federer als uitzondering. Maar de rest heeft allemaal bepaalde punten die nog veel beter kunnen en waar veel andere spelers beter in zijn, en waar gewoon op te trainen is met iedere tegenstander.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee dat snap ik, maar je moet toch wel geregeld tegen (of het liefst net iets hoger) je niveau spelen om beter te worden.
Allemaal digitaal daar, camerabeelden switchen enzo, iedereen heeft het (in de city)quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
"this match is available if you push the red button", hebben die Engelsen digitale tv met 1000 kanalen of zo?
Zitten wij hier met UPCquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:39 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Allemaal digitaal daar, camerabeelden switchen enzo, iedereen heeft het (in de city)
Ik neem aan dat dat een grapje was. Ze vertelden toch dat hij een jaarinkomen had van 25.000 (in 2005) en dat ie al 16.000 nodig had om aan Wimbledon mee te kunnen doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:04 schreef Tim86 het volgende:
LOLLLL Eschauer heeft zelf geen grasschoenen en heeft ze daarom geleend van Mayer, heeft ook geen wit tennisshirt en heeft dat geleend van Pavel..
WTF
dat van dat shirt is wel een grapje geloof ik (moet haast wel) maar dat van die schoenen had ik ook al eerder gehoord..quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dat een grapje was. Ze vertelden toch dat hij een jaarinkomen had van 25.000 (in 2005) en dat ie al 16.000 nodig had om aan Wimbledon mee te kunnen doen.
Hij had sinds een paar jaar een financier, en nu staat ie in 2e ronde. Dat is wat ik er snel van meee kreeg.
Tegenstander om tegen te oefenenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:19 schreef Mirri het volgende:
Wat is een sparringpartner?
Nee, vaak een niet proftennisser van een redelijk goed niveau (1 of 2 ofzo in Nederland) die met een tenniss(t)er meereist om mee te trainen. Zo had Clijsters een Belgische man als vaste sparringpartner, zodat ze bijna nooit met andere vrouwen hoefde te trainen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Tegenstander om tegen te oefenen.
Okquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:23 schreef TheArt het volgende:
Nee, vaak een niet proftennisser van een redelijk goed niveau (1 of 2 ofzo in Nederland) die met een tenniss(t)er meereist om mee te trainen. Zo had Clijsters een Belgische man als vaste sparringpartner, zodat ze bijna nooit met andere vrouwen hoefde te trainen.
youtubejequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
zagen jullie ook dat trucje van Sharapova waarop de dubbelfout volgde?![]()
Van watquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:54 schreef TubewayDigital het volgende:
post eens een tussenstand Ambrosius
Defenitie van een sparringspartner is gewoon iemand om mee te oefenen. Maar wordt in het tennis misschien op jouw manier uitgelegd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 20:23 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nee, vaak een niet proftennisser van een redelijk goed niveau (1 of 2 ofzo in Nederland) die met een tenniss(t)er meereist om mee te trainen. Zo had Clijsters een Belgische man als vaste sparringpartner, zodat ze bijna nooit met andere vrouwen hoefde te trainen.
3 gewonnen setsquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:08 schreef woooohaa het volgende:
Iemand enig idee of het om 2 of 3 gewonnen sets gaat bij de heren dubbel op Wimbledon?
Zaterdag tegen Söderling. Zeer lastige tegenstader, zeker voor Nadal. Die zie ik nog wel voor een stuntje zorgenquote:Op donderdag 28 juni 2007 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
Saaie pot weer van Nadal, maar hij is zeker niet in topvorm vind ik. Ik blijf erbij dat 'ie de finale niet gaat halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |