zelfs een waarschuwing EN point deduction..1x gooien met het racket en het was diskwalificatie..quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:30 schreef tong80 het volgende:
Heerlijk net in het Belgische journaal.
'Vliegen had moeite met de stoelschijts rechter.'
Als we het halen met het weer. Er moet eerst een mannenpartij worden gespeeld, dan een vrouwenpartij en dan pas Fed - Safin.quote:
Zou die gekke Safin kunnen stuntenquote:
2005 Australian Open Semifinal M Safin VS R Federer 5-7, 6-4, 5-7, 7-6, 9-7quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:00 schreef TheGeneral het volgende:
Als we het halen met het weer. Er moet eerst een mannenpartij worden gespeeld, dan een vrouwenpartij en dan pas Fed - Safin.
Als het dus gaat regenen kan het zijn dat we die niet meer halen.
Waar heb je het overquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:14 schreef SteveBallmer het volgende:
Ze moet twee partijen vandaag.
O, ok. Ik dacht dat je bedoelde dat ze haar eventuele vierde ronde ook nog moest spelen i.v.m. veel slecht weer op komstquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:18 schreef SteveBallmer het volgende:
[..]
Misa moet vanmiddag ook dubbelen.
Precies.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:19 schreef Ambrosius het volgende:
gewoon alles op de singles gooien ljikt me en niet teveel krachten verspelen in de dubbel.
Dat was een traumatische ervaring ja.. Wat een wedstrijd. Die Federer had moeten winnen, maar goed.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
2005 Australian Open Semifinal M Safin VS R Federer 5-7, 6-4, 5-7, 7-6, 9-7
Ik zat (door jou lijstje) te kijken wie Federer uit de Australian Open 2005 mepte. Het was Safin
.
We hebben aan je tennisgame kunnen zien hoe serieus we jou moeten nemen.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:44 schreef SCH het volgende:
Ik heb weer flink gebeden. Fed gaat sneuvelen in 3 sets
Jij moet de derde ronde nog invullenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef mitt het volgende:
[..]
We hebben aan je tennisgame kunnen zien hoe serieus we jou moeten nemen.![]()
Dat inside spelletje voor (wannabee-) modsquote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:53 schreef mitt het volgende:
[..]
We hebben aan je tennisgame kunnen zien hoe serieus we jou moeten nemen.![]()
Heb nog tijd zatquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij moet de derde ronde nog invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |