Wou net zeggen, denk dat er toch wel wat grotere sporters als hem zijn van de laatste jaren.quote:Op zondag 12 september 2004 23:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom Michael Jordan?
Ik vroeg me eerder af waarom hij een basketballer met een tennisser vergelijkt...quote:Op zondag 12 september 2004 23:51 schreef MeneerGiraffe het volgende:
[..]
Wou net zeggen, denk dat er toch wel wat grotere sporters als hem zijn van de laatste jaren.
Hij vergelijkt ze als de grote sporters van hun tijd.quote:Op zondag 12 september 2004 23:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerder af waarom hij een basketballer met een tennisser vergelijkt...
Dan kun je evengoed Stefan Everts inmiddels 8 voudig wereldkampioen motorcross noemen ofzo.quote:Op maandag 13 september 2004 00:15 schreef MaartenGrendel het volgende:
What about Michael Schumacher, die is inmiddels zevenvoudig wereldkampioen Formule 1.
Dan noem je me wel sporten op zegquote:Op maandag 13 september 2004 00:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan kun je evengoed Stefan Everts inmiddels 8 voudig wereldkampioen motorcross noemen ofzo.
Of Raymond Ceulemans , ondertussen 25 voudig (of misschien wel meer) wereldkampioen biljarten ...
Op zich doen die zeker niet minder dan Michael Schumacher hé , eerder integendeel , in die sporten moet je nog geen bakken sponsorgeld hebben om er binnen een team te geraken om je carriere te starten ...quote:Op maandag 13 september 2004 00:27 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Dan noem je me wel sporten op zeg
Maar dan ging ik ook meer uit van de vergelijking tussen het salaris van Jordan en Schumacher, en z'n bekendheid.quote:Op maandag 13 september 2004 00:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dan kun je evengoed Stefan Everts inmiddels 8 voudig wereldkampioen motorcross noemen ofzo.
Of Raymond Ceulemans , ondertussen 25 voudig (of misschien wel meer) wereldkampioen biljarten ...
Omdat die door velen, zo niet de meesten, word bechouwd als de beste sporter van in ieder geval de jaren 90.quote:Op zondag 12 september 2004 23:49 schreef TimmyAsd het volgende:
Waarom Michael Jordan?
Ik ben het volledig met je eens. Gisteravond zat ik met ongeloof te kijken hoe hij speelde. Als hij weer een forehandversnelling uit het niets maakte viel mijn mond open van verbazing. Het is zo goed en mooi. Ik had gister best Hewitt willen zijn. Lijkt me geweldig als je zo goed bent als hij en dan kansloos te zijn tegen een soort buitenaards wezen. Ik bedoel, Hewitt kan zichzelf weinig verwijten.quote:Op zondag 12 september 2004 23:22 schreef Leatherface het volgende:
Michael Jordan heeft zijn opvolger.
Roger Federer, geboren op 8 augustus 1981 te Basel, Zwitserland, is de nieuwe bovenaardse sportman.
Hij is nu bezig zijn 4e Grand Slam - toernooi in 15 maanden tijd te winnen. En niet zomaar, maar door echt de eveneens grote Lleyton Hewitt compleet te overrompelen. Al dit presteert Federer. nota bene zonder coach.
Ik denk dat met mij velen miljoenen over een jaar of 10 met trots kunnen zeggen deze geweldenaar aan het werk te hebben gezien.
quote:Op maandag 13 september 2004 10:16 schreef zjroentje het volgende:
Pluto, Mars of toch de bosmaan Endor. Waar zou Roger vandaan komen?
Fenomenaal dit.
quote:De pas 23-jarige Roger Federer heeft
een nieuw hoofdstuk aan de geschiedenis
van het tennis toegevoegd.De Zwitser is
nu al verzekerd van de eerste positie
op de wereldranglijst aan het einde van
deze tennisjaargang.
Nog nooit sinds 1973 (invoering van de
ranglijsten) wist een speler zo vroeg
in het seizoen de meest gewilde positie
al definitief voor zich op te eisen.
Federer boekte zondag in New York bij
de US Open zijn derde Grand-Slamzege
van 2004.Hij verloor slechts zes van de
70 partijen die hij dit jaar speelde.
Dat is de beste score sinds 1989 toen
Ivan Lendl het seizoen afsloot met 79
zeges en slechts zeven verliespartijen.
Mooie statistiek. Ivan Lendl, over een verwoestende forehand gesproken, zowat het patent op de running forehandquote:Dat is de beste score sinds 1989 toen
Ivan Lendl het seizoen afsloot met 79
zeges en slechts zeven verliespartijen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |