Neequote:Op donderdag 28 juni 2007 18:54 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
zagen jullie ook dat trucje van Sharapova waarop de dubbelfout volgde?![]()
Ze verplaatste zichzelf op het allerlaatste moment 2 meter opzij waardoor hoe-heet-ze-ook-al-weer van slag raakte. En Sharapova deed het heel bewust, ze reageerde alsof ze dubbele fout verwacht had.quote:
Bremondquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:58 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Ze verplaatste zichzelf op het allerlaatste moment 2 meter opzij waardoor hoe-heet-ze-ook-al-weer van slag raakte. En Sharapova deed het heel bewust, ze reageerde alsof ze dubbele fout verwacht had.
Mischa ging bij de 2e service ook ver in 't veld staan. En dan tijdens de opgooi deed ze minimaal een stap achteruitquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:58 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Ze verplaatste zichzelf op het allerlaatste moment 2 meter opzij waardoor hoe-heet-ze-ook-al-weer van slag raakte. En Sharapova deed het heel bewust, ze reageerde alsof ze dubbele fout verwacht had.
Het is Misaquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Mischa ging bij de 2e service ook ver in 't veld staan. En dan tijdens de opgooi deed ze minimaal een stap achteruit. Ze heette trouwens Bremond
.
Damn, de hele dag gedaan maar ik zag in TT Mischa dus dacht hmmm ik doe 't verkeerd. Veels te goedgelovigquote:
Terwijl Nadal ook bezig isquote:
Ja, kan een mod de TT even aanpassen svp, die OP'er weet ook niet waar ie het over heeftquote:
Nog niet, ik neem aan dat ze zometeen wel schakelen als die partij begonnen is.quote:
Ik dacht dat Wimbledon kledingvoorschriften hadquote:Op donderdag 28 juni 2007 19:06 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
jeez, die Meusburger en dan ook nog tegen Mauresmo, das geen affiche, en dat bedoel ik niet overdrachtelijk![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:05 schreef BVO het volgende:
Guccione speelt wel goed hoor.
Hup Rafa Eschauer. Voor zometeen.
Het is helaas hopen op een 6-0 bij Mauresmo nu, dan pas beelden van Nadal denk ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 19:20 schreef TheGeneral het volgende:
Hopelijk gaan we nu naar Nadal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |