Ja.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:29 schreef kassenbouwer het volgende:
Is dat geluid bij jullie ook zo belabberd op RTL7?
Van 13.00u tot 16.00u. Maar dan is het Tennis op 5 te zien...quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:30 schreef Dos37 het volgende:
RTL 7 gaat zo naar de TT toch?
Volgens hun Teletekst wel ja. Om 1 uur weg en om 4 uur pas weer terug.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:30 schreef Dos37 het volgende:
RTL 7 gaat zo naar de TT toch?
Oh, mijn EPG maakt er geen melding van?quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:31 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Van 13.00u tot 16.00u. Maar dan is het Tennis op 5 te zien...
Dat wicht aan het begin zei het nog.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:32 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Oh, mijn EPG maakt er geen melding van?![]()
aha thxquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:31 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Van 13.00u tot 16.00u. Maar dan is het Tennis op 5 te zien...
Gunstig voor Krajicek bij een achterstand.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:34 schreef Ambrosius het volgende:
Regen dreigt trouwens weer, als voorspeld was: rond het middaguur enkele uren regen.
Jups Zak-Patat is een mini-hingis qua plaatsing en spelinzicht..en je moet Mischa gewoon van links naar rechts sturen, dat voetenwerk en snelheid is nog steeds rampzalig.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:37 schreef Asskicker14 het volgende:
Krajicek speelt heel vaak de ballen naar het midden waardoor Chakvetadze makkelijk de ballen geplaatst de hoeken in kan slaan, waar ze overigens zeer goed in is.
Over Hingis gesproken, dat wordt de mogelijke tegenstander van de winnaar van deze partij.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Jups Zak-Patat is een mini-hingis qua plaatsing en spelinzicht..en je moet Mischa gewoon van links naar rechts sturen, dat voetenwerk en snelheid is nog steeds rampzalig.
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:39 schreef LoveProfusion het volgende:
dat voetenwerk en snelheid is nog steeds rampzalig.
Juist niet. Misa is in het begin van de partij altijd wat minder. Heeft tijd nodig om in de partij te groeien.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Gunstig voor Krajicek bij een achterstand.
Ze moet vooral beter serveren en ook retourneren. Als dat al beter is, gaat het in de rally vanzelf.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:40 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik denk dat Krajicek veel punten kan winnen door naar het net te komen. Misschien moet ze omschakelen in haar taktiek.
In vergelijking met de top-speelster. Noem eens een top 20 speelster die zo langzaam is als Krajicek?quote:
Ik ben het er toch wel mee eens hoor. Haar voetenwerk kost haar nu al een keer of 5/6 het punt. Ze is steeds een tikkeltje te laat in de hoeken waardoor ze totaal geen controle meer heeft over de bal.quote:
Nee, maar ik bedoel wanneer ze in een spiraal zit van frustratie door veel gemiste eerste services en slagen die niet lopen, dan komt zo'n regenbreak wel gunstig uit.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:41 schreef BVO het volgende:
[..]
Juist niet. Misa is in het begin van de partij altijd wat minder. Heeft tijd nodig om in de partij te groeien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |