kom er in met een lieve vraag verzin iets.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Zet maar neer wat ik moet vragen dan bel ik wel namens het fokteam
http://www2.rickvanvelthuysen.nl/quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef farceman het volgende:
waar kan ik de cam van Lieke ne Amanda zien?
een doorsnee streamerquote:
Snapt ze heul nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
kom er in met een lieve vraag verzin iets.
Daarna confronteren met haar eigen uitspraken, haar tegenstellingen
of amanda weet dat brian neukt voor dekking volgens natasiaquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
kom er in met een lieve vraag verzin iets.
Daarna confronteren met haar eigen uitspraken, haar tegenstellingen
Marjan, een wijf wat ongeveer elke dag belt, en altijd zo lam is als watquote:
http://www2.rickvanvelthuysen.nl/page/multimedia/quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef farceman het volgende:
waar kan ik de cam van Lieke ne Amanda zien?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:26 schreef kleinzusje het volgende:
Oh ben zo blij dat jullie niet denken dat ik dat was![]()
Wat je ook hoort, ik ben het niet
Lobasca ruuuuuuuuuuuuuuuuuulessssssssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
Begrijp niet helemaal hoe dit werkt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef F04 het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=8UMWWHJV Lobasca backup
Ja, de rest van de luisteraars zijn vrachtwagenchauffeurs, maarja die kijken geen Gouden Kooiquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat doen de vrouwen stom
Wel raar dat er alleen maar vrouwen bellen btw
Ik durf mezelf niet terug te luisteren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:26 schreef kleinzusje het volgende:
Oh ben zo blij dat jullie niet denken dat ik dat was![]()
Wat je ook hoort, ik ben het niet
Lobasca ruuuuuuuuuuuuuuuuuulessssssssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
Je moet die code invullen rechtsboven, dan op download klikkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Begrijp niet helemaal hoe dit werkt?
Alleen op forums is hij populair, onder andere kijkers nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
De verhouding klopt niet echt. Huub is mateloos populair en dat komt er totaal niet uit bij de bellers.
Komt Scanman weer aan met z'n huubliefde dat hoef je niet elk topic te verkondigen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
De verhouding klopt niet echt. Huub is mateloos populair en dat komt er totaal niet uit bij de bellers.
Scan, wil jij niet met Lieke bellen ??quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Truste lieverd, wij spreken gewoon een keer af achter het CS okquote:
volgende week dus weer 2 bewonersquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ze hebben ineens 20x zoveel luisteraars
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ze hebben ineens 20x zoveel luisteraars jaloerse vrouwen
LOL... Wie smssen dan tijdens de poll denk je?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef linda25 het volgende:
[..]
Alleen op forums is hij populair, onder andere kijkers niet
Ik zat gisteren nog vast in een pro huub demonstratiequote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Dat weet niemand van te vorenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef linda25 het volgende:
Wie van dit forum komt straks nog in de uitzending?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Scan, wil jij niet met Lieke bellen ??
Je was scherp hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik durf mezelf niet terug te luisteren...![]()
Mensen van t forum denk ik?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Wie smssen dan tijdens de poll denk je?![]()
![]()
Viel mij ook op. Alle Tokkies zijn voor Amanda/Brian maar hebben helaas geen beltegoed om te sms-en voor de popoquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat me opvalt.. alle donkere/rare/dronken mensen bellen voor Amanda..alle nette mensen voor Lieke..
Truste lieve schat, je was echt topquote:
jij bent scherp op de cos bel !!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat me opvalt.. alle donkere/rare/dronken mensen bellen voor Amanda..alle nette mensen voor Lieke..
Vollersquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Wie smssen dan tijdens de poll denk je?![]()
![]()
Wat denk je selluf?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Scan, wil jij niet met Lieke bellen ??
Maar wel genoeg om te bellen naar de uitzending?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:30 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Alle Tokkies zijn voor Amanda/Brian maar hebben helaas geen beltegoed om te sms-en voor de popo![]()
LOL nee wat ik was al nerveus toen ik naar radio gay belde toen Natasia was geinterviewd..daar luisterden 10 mensen na en ik zat al te trillen hihiquote:
Eind van de maand. Dan is de uitkering weer overgemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar wel genoeg om te bellen naar de uitzending?![]()
ik zou het echt lachen vinden als jij zou bellen hoor .....quote:
Grapje hoop ik. Ik denk dat dat misschien 25% is van alle smssers. Maar goed, de echte cijfers weet ik niet, maar ligt wel voor de hand. Streamers zijn zwaar in de minderheid. TV kijkers zijn er véél meer.quote:
Hij zei toch ook al eerder op de avond.. Aan Brian heb ik een hekel en Dennis haat ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:31 schreef Day het volgende:
Raar eigenlijk. Als Brian en Huub niet met'het spel' bezig zijn, gaan ze prima met elkaar om.
Allemaal mensen die het té serieus nemen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu weet ik zeker dat DGK niks voor mij zoou zijn..de reacties zijn aan de telefoon ook fel..ik zou dat echt niet trekken..je moet best een dikke huid of dikke bos haar hebben om er tegen te kunnen.
Ik toch dat die forummers het meest bellen, die gaan echt heel vaak bellen om hun favoriet hoog te krijgen denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik. Ik denk dat dat misschien 25% is van alle smssers. Maar goed, de echte cijfers weet ik niet, maar ligt wel voor de hand. Streamers zijn zwaar in de minderheid. TV kijkers zijn er véél meer.
Vraag of ze zwanger isquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus ik moet vragen of amanda's tieten zijn vanaf dr 15e en!?!?!!
Nee, vraag over dat ze het wel weet dat Brian haar voor dekking neukt en dat hij dit ook bespreekt met Natasia (voor als zij straks weg is). Creeer ruzie tussen ze !!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus ik moet vragen of amanda's tieten zijn vanaf dr 15e en!?!?!!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:39 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Nee, vraag over dat ze het wel weet dat Brian haar voor dekking neukt en dat hij dit ook bespreekt met Natasia (voor als zij straks weg is). Creeer ruzie tussen ze !!
LOOOLquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:39 schreef BarryK het volgende:
Achter liet huub door regen lopen en nu hij terug is staat er "huub, nat he".
Dat moet je inderdaad doen, dan moet ze LANG nadenkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:41 schreef Pavement het volgende:
En waarom jaap brian niet terroriseerd, omdat ie dat belooft had, en of brian door de redactie word beschermd
Please doe zoiets, dan heb je ook nog invloed op het spelquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:41 schreef lorence1 het volgende:
brian neukt amanda voor dekking en heeft dat tegen natasia gezegd ; creeer idd ruzie bij ban
Ook wel zo eerlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:42 schreef Day het volgende:
Oh, die regel kende ik niet!
Lieke vertelt net dat, als zij wint, zij minder geld uit de dagelijkse pot krijgt dan bvb Huub (als hij zou winnen).
Kijk dit zijn goede vragen!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:41 schreef Pavement het volgende:
Vraag waarom amanda het heel goed vond van brian die het adres doorgaf van cora.
En waarom jaap brian niet terroriseerd, omdat ie dat belooft had, en of brian door de redactie word beschermd
Jij wilt het gewoon verkeerd interpreteren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:42 schreef Rens_Wilders het volgende:
Een boete van tweehonderdentweeduizend euro![]()
2200 euro dus.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:43 schreef BarryK het volgende:
[..]
Jij wilt het gewoon verkeerd interpreteren.
Ja, dat wel.quote:
Amanda heeft het geheugen van een goudvis...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:44 schreef mazaru het volgende:
Zit Amanda aan de safari?
Ik dacht dat ze niet meer zou drinken?
Ja, hij is niet voor niks zo dikquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:43 schreef MissHobje het volgende:
Studio uitlopen.. trap af en dan ergens rechts achterin kantine en jawel glazen![]()
Luiwammes Rick ook
haha ja die heeft natuurlijk niet door dat Brian haar kan zien. Huub wrijft het er nu ff in.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:43 schreef Kaleddis het volgende:
Ja Brian, da's ff slikken, Amanda drinkt zo uit de fles Safari![]()
Weet ik, maar nu lijkt het net alsof ze niet weet hoe je ¤2200 uitspreekt. Waar haar nog dommer doet lijken dan ze al isquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, ze zei het fout. Het is een boete van 200.000 euro en 2000 euro.
En ze drinkt safari uit de flesquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
Sjezus... Amanda gooit de Safari in het Cola-blikje...
Klappen gaat ze krijgen. Dat vindt ze tenslotte lekker.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:45 schreef lorence1 het volgende:
[..]
ze zal morgen wel weer op dr donder krijgen van brian![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:46 schreef farceman het volgende:
Ja da;s leuk als ze Huub laten bellen
Dat kan haast nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:45 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Weet ik, maar nu lijkt het net alsof ze niet weet hoe je ¤2200 uitspreekt. Waar haar nog dommer doet lijken dan ze al is![]()
ja die mail was van mijquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:38 schreef Pavement het volgende:
rick heeft de mail van een fokker gelezen weet niet meer wie
DACHT HET FF NIET GEKquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:45 schreef LoveProfusion het volgende:
En vermeld dat fok achter Huub en Lieke staan!
Vertel dan maar dat FOK heel dgk helemaal niks vindt op een paar idioten naquote:
Welke dan nog tegenwoordig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:48 schreef F04 het volgende:
Zeg dat JAap goede terror acties doet.
Heeft scanman jullie allemaal gebrainwashed dat Huub zo geweldig is ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vertel dan maar dat FOK heel dgk helemaal niks vindt op een paar idioten na![]()
en hoe!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:51 schreef BuffyJan het volgende:
De vriendin van Ben geeft tips voor de blaasontstekling van Amanda!
Was Amanda zelf denk ik hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:51 schreef Frasier het volgende:
Wat een aso die Rick. Ik vraag of ie aan Amanda wil vragen waarom ze het lekker vindt om door haar vriend (Brain) geslagen te worden. Stuurt ie terug: "ik wil jou wel een knal geven"Wat een vatsige kneus zeg.
Dat is Koert, niet Rick zelfquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:51 schreef Frasier het volgende:
Wat een aso die Rick. Ik vraag of ie aan Amanda wil vragen waarom ze het lekker vindt om door haar vriend (Brain) geslagen te worden. Stuurt ie terug: "ik wil jou wel een knal geven"![]()
huub zuigtquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heeft scanman jullie allemaal gebrainwashed dat Huub zo geweldig is ofzo![]()
Ik heb terug gestuurt dat het een serieuze vraag was en ik die gewoon beantwoord wil zien.quote:
Jaaaaaaa scanmanquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Het kind krijgt nooit stemmen op de poll, maar wel bellers.
Ligt toch voor de hand dat plat volk eerder belt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
En weer een BAN-fan...... niet te geloven dit
Reageren ze denk ik niet opquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb terug gestuurt dat het een serieuze vraag was en ik die gewoon beantwoord wil zien.
Het is toch overduidelijk in welk kamp de DJ's zitten? Zulke vragen komen er niet door...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:53 schreef Frasier het volgende:
Ik heb terug gestuurt dat het een serieuze vraag was en ik die gewoon beantwoord wil zien.
Ik had geluld voor 10 euro als ik erdoor was gekomenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Een applausje voor de bewoonsters van DGK. En daar 60 cent aan uitgeven![]()
Kennelijk welquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ligt toch voor de hand dat plat volk eerder belt?![]()
Op de verkeersinformatie?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:55 schreef Frasier het volgende:
Waar sloeg die opmerking van Lieke over wegwerkers op?
Huhquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Blijven proberen danquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik had geluld voor 10 euro als ik erdoor was gekomen
Zoals je ziet is dat al voldoende door anderen gedaan. Maar het verschil met Amanda was schrijnend.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk dat scanman strx gaat zeggen dat Lieke het zo leuk deed met de verkeersinfo![]()
Je denkt toch niet dat ze die text zelf bedacht heeft?? Het is gescriptquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze had 't over zielige kneuzen met schepjes die nu nog langs de weg moesten staan.
Hij kijkt op zijn eigen pc en luistert mee met die van Brian.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
Huub zit nu ook achter een computer in kantoor, maar ik kan niet zien of hij kijkt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ben toch op mijn werkquote:
iddquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals je ziet is dat al voldoende door anderen gedaan. Maar het verschil met Amanda was schrijnend.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:58 schreef mazaru het volgende:
Ben ik de enige die Jaap gek zag doen?
Ah. Snap nog steeds niet waarom hij niet meteen is gaan luisteren/kijken trouwens.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Hij kijkt op zijn eigen pc en luistert mee met die van Brian.
Opeensquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja opeens zit iedereen zo te geilen op huuh op fok![]()
Oh ja, dat is natuurlijk het niveau humor van Rick van Velthuysen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze die text zelf bedacht heeft?? Het is gescript![]()
Nog een uurtje. Probeer hetquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ben toch op mijn werkdus dat komt goed
Hoelang is het nog?
hij had geen zin in dennis denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Snap nog steeds niet waarom hij niet meteen is gaan luisteren/kijken trouwens.
Nee na gisteren is Huub weer helemaal ongenaakbaar de master:)quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Opeens
Het is juist minder geworden![]()
Wat deed die nou precies?quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk het niveau humor van Rick van Velthuizen Koert.
Ik neem aan Lobasca, die ook hier is te horen:quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef F04 het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=1QZSKFGA
Fok2 Wie is dit ook alweer?
Wat is hij onrustig in zijn slaap, hij praat steeds en gaat dan weer rechtop zittenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:58 schreef mazaru het volgende:
Ben ik de enige die Jaap gek zag doen?
Ja helaas doen de meiden dat zelf verzinnenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze die text zelf bedacht heeft?? Het is gescript![]()
Moet bekennen dat ik niet zo goed heb gekeken. Ow Japio brabbelt weer wat in z'n slaap..quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat deed die nou precies?
Ik zag wel dat die ineens weer een onderbroek aan had![]()
Begrijpelijk. Niemand behalve Jaap heeft zin in Dennisquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:00 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij had geen zin in dennis denk ik
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Tissik het volgende:
Lieke deed die verkeersinformarie iig 10 keer beter dan Amanda het weerbericht deed![]()
Hij heeft zichzelf ook in een hele lastige positie gemanouvreerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat is hij onrustig in zijn slaap, hij praat steeds en gaat dan weer rechtop zitten![]()
Daar hoeft idd niet veel voor te gebeuren idd, toch niet door dat etentje he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee na gisteren is Huub weer helemaal ongenaakbaar de master:)
Jaap is gekelderd sinds gisteren.
Jaap komt er nog wel achter.. en dan heeft ie alleen Dennis nog.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Niemand behalve Jaap heeft zin in Dennis![]()
Die Zshare is Lobasca, en die 1e die ik postte, maar er kwam als het goed is nog een fokker aan het woord. Die heb ik ook opgenomen en hier geplaatst maar wie was deze ook alweeR?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem aan Lobasca, die ook hier is te horen:
http://www.zshare.net/download/2462019df21467/
Mocht ik er door komen dat zeg ik er wel bij dat Rick een kneus is en Koert zelf een klap op zijn bek moet hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Rick van Velthuijzen is altijd onbeschoft tegen zijn bellers en vooral over vrouwen....
Sorry, ik kan je niet helpen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:04 schreef F04 het volgende:
[..]
Die Zshare is Lobasca, en die 1e die ik postte, maar er kwam als het goed is nog een fokker aan het woord. Die heb ik ook opgenomen en hier geplaatst maar wie was deze ook alweeR?
Dan moet je wel heel snel zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:04 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Mocht ik er door komen dat zeg ik er wel bij dat Rick een kneus is en Koert zelf een klap op zijn bek moet hebben
Daar is die al achter, waarom denk je dat die zo onrustig aan het slapen isquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jaap komt er nog wel achter.. en dan heeft ie alleen Dennis nog.
Het kwam door het gedrag van Jaap naar zijn groupies toe. Dennis zal nooit populair worden. Brian zorgt niet meer voor tv de laatste dagen..vandaar dat Huub weer helemaal HOT is...quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar hoeft idd niet veel voor te gebeuren idd, toch niet door dat etentje he?![]()
Maar zo erg als in het begin.... dacht het niet![]()
Als zij ooit een radioprogramma gaat doen kunnen ze die zender wel opdoeken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Amanda heeft wel een zwoele radiostem
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Amanda heeft wel een zwoele radiostem
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:08 schreef patist het volgende:
LOOOOOOOOL over die hersencellen!!! HAHAHA
Neequote:Op donderdag 28 juni 2007 02:08 schreef F04 het volgende:
Yvonne belt. Van Fok?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:08 schreef patist het volgende:
LOOOOOOOOL over die hersencellen!!! HAHAHA
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:09 schreef BarryK het volgende:
"was jij die amanda die een keer in de escape aan me vroeg of ik in je bek wou klaarkomen omdat je wou voelen hoe het was om nou is wat hersencellen in je kop te hebben"
Indien wel, dan stel ik verwijdering en verbanning voorquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Dit is niet 'onze' Yvonne.
Huub wordt populair door gedrag waar hij niks mee te maken heeftquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het kwam door het gedrag van Jaap naar zijn groupies toe. Dennis zal nooit populair worden. Brian zorgt niet meer voor tv de laatste dagen..vandaar dat Huub weer helemaal HOT is...
Nietus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Guppie van het forum van 10, een streamer. Hart onder de riem voor beiden. We horen alleen maar Nowlive en Fok enzo, maar wij zijn er ook nog.
En 1000 euro af van de borgquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:11 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Indien wel, dan stel ik verwijdering en verbanning voor
Die is Amandel gevolgd vanuit de kooiquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:14 schreef Vlad_Tepes het volgende:
D'r loopt een vlieg over stream 2, bah!
ga je nog bellen !! ik zit er op te wachtenquote:
Nee ik bel al teveelquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
ga je nog bellen !! ik zit er op te wachten
Die komen uit d'r haar gekropen... die leggen daar hun eitjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:15 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Die is Amandel gevolgd vanuit de kooi
link?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:18 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Zitten er mensen van Fok op die 538 chat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |