quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ze hebben ineens 20x zoveel luisteraars jaloerse vrouwen
LOL... Wie smssen dan tijdens de poll denk je?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef linda25 het volgende:
[..]
Alleen op forums is hij populair, onder andere kijkers niet
Ik zat gisteren nog vast in een pro huub demonstratiequote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
De verhouding klopt niet echt. Huub is mateloos populair en dat komt er totaal niet uit bij de bellers.
Dat weet niemand van te vorenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef linda25 het volgende:
Wie van dit forum komt straks nog in de uitzending?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Scan, wil jij niet met Lieke bellen ??
Je was scherp hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik durf mezelf niet terug te luisteren...![]()
Mensen van t forum denk ik?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Wie smssen dan tijdens de poll denk je?![]()
![]()
Viel mij ook op. Alle Tokkies zijn voor Amanda/Brian maar hebben helaas geen beltegoed om te sms-en voor de popoquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat me opvalt.. alle donkere/rare/dronken mensen bellen voor Amanda..alle nette mensen voor Lieke..
Truste lieve schat, je was echt topquote:
jij bent scherp op de cos bel !!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat me opvalt.. alle donkere/rare/dronken mensen bellen voor Amanda..alle nette mensen voor Lieke..
Vollersquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Wie smssen dan tijdens de poll denk je?![]()
![]()
Wat denk je selluf?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Scan, wil jij niet met Lieke bellen ??
Maar wel genoeg om te bellen naar de uitzending?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:30 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Alle Tokkies zijn voor Amanda/Brian maar hebben helaas geen beltegoed om te sms-en voor de popo![]()
LOL nee wat ik was al nerveus toen ik naar radio gay belde toen Natasia was geinterviewd..daar luisterden 10 mensen na en ik zat al te trillen hihiquote:
Eind van de maand. Dan is de uitkering weer overgemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar wel genoeg om te bellen naar de uitzending?![]()
ik zou het echt lachen vinden als jij zou bellen hoor .....quote:
Grapje hoop ik. Ik denk dat dat misschien 25% is van alle smssers. Maar goed, de echte cijfers weet ik niet, maar ligt wel voor de hand. Streamers zijn zwaar in de minderheid. TV kijkers zijn er véél meer.quote:
Hij zei toch ook al eerder op de avond.. Aan Brian heb ik een hekel en Dennis haat ik.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:31 schreef Day het volgende:
Raar eigenlijk. Als Brian en Huub niet met'het spel' bezig zijn, gaan ze prima met elkaar om.
Allemaal mensen die het té serieus nemen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:34 schreef LoveProfusion het volgende:
Nu weet ik zeker dat DGK niks voor mij zoou zijn..de reacties zijn aan de telefoon ook fel..ik zou dat echt niet trekken..je moet best een dikke huid of dikke bos haar hebben om er tegen te kunnen.
Ik toch dat die forummers het meest bellen, die gaan echt heel vaak bellen om hun favoriet hoog te krijgen denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grapje hoop ik. Ik denk dat dat misschien 25% is van alle smssers. Maar goed, de echte cijfers weet ik niet, maar ligt wel voor de hand. Streamers zijn zwaar in de minderheid. TV kijkers zijn er véél meer.
Vraag of ze zwanger isquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:36 schreef paultjuhhh het volgende:
Dus ik moet vragen of amanda's tieten zijn vanaf dr 15e en!?!?!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |