kom er in met een lieve vraag verzin iets.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Zet maar neer wat ik moet vragen dan bel ik wel namens het fokteam
http://www2.rickvanvelthuysen.nl/quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef farceman het volgende:
waar kan ik de cam van Lieke ne Amanda zien?
een doorsnee streamerquote:
Snapt ze heul nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
kom er in met een lieve vraag verzin iets.
Daarna confronteren met haar eigen uitspraken, haar tegenstellingen
of amanda weet dat brian neukt voor dekking volgens natasiaquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef Pavement het volgende:
[..]
kom er in met een lieve vraag verzin iets.
Daarna confronteren met haar eigen uitspraken, haar tegenstellingen
Marjan, een wijf wat ongeveer elke dag belt, en altijd zo lam is als watquote:
http://www2.rickvanvelthuysen.nl/page/multimedia/quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef farceman het volgende:
waar kan ik de cam van Lieke ne Amanda zien?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:26 schreef kleinzusje het volgende:
Oh ben zo blij dat jullie niet denken dat ik dat was![]()
Wat je ook hoort, ik ben het niet
Lobasca ruuuuuuuuuuuuuuuuuulessssssssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
Begrijp niet helemaal hoe dit werkt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:23 schreef F04 het volgende:
http://www.megaupload.com/nl/?d=8UMWWHJV Lobasca backup
Ja, de rest van de luisteraars zijn vrachtwagenchauffeurs, maarja die kijken geen Gouden Kooiquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:26 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat doen de vrouwen stom
Wel raar dat er alleen maar vrouwen bellen btw
Ik durf mezelf niet terug te luisteren...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:26 schreef kleinzusje het volgende:
Oh ben zo blij dat jullie niet denken dat ik dat was![]()
Wat je ook hoort, ik ben het niet
Lobasca ruuuuuuuuuuuuuuuuuulessssssssssssssssssssssssssss![]()
![]()
![]()
Je moet die code invullen rechtsboven, dan op download klikkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Begrijp niet helemaal hoe dit werkt?
Alleen op forums is hij populair, onder andere kijkers nietquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
De verhouding klopt niet echt. Huub is mateloos populair en dat komt er totaal niet uit bij de bellers.
Komt Scanman weer aan met z'n huubliefde dat hoef je niet elk topic te verkondigen hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
De verhouding klopt niet echt. Huub is mateloos populair en dat komt er totaal niet uit bij de bellers.
Scan, wil jij niet met Lieke bellen ??quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
Truste lieverd, wij spreken gewoon een keer af achter het CS okquote:
volgende week dus weer 2 bewonersquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ze hebben ineens 20x zoveel luisteraars
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |