quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:14 schreef farceman het volgende:
Lobasco ! Heldin!!!!!!! Echt super gedaan
Idd even wat geheimpjes vertellen wat ze nog niet weten van elkaar enzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
ff serieus, komt er nog iemand die ze confronteerd.
Tv-kijker, duidelijk!quote:
ik kom er niet doorheen........quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:15 schreef Pavement het volgende:
ff serieus, komt er nog iemand die ze confronteerd.
Dat Brian meerdere malen heeft toegegeven dat hij Amanda neukt voor dekking!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:16 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Idd even wat geheimpjes vertellen wat ze nog niet weten van elkaar enzo![]()
Tot een uur of 3.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:17 schreef markisboer het volgende:
tot hoelaat duurt die radio uitzending ?
3uurquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:17 schreef markisboer het volgende:
is dat al zeker?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:17 schreef Pavement het volgende:
kom erin met een leuke vraag , daarna keiharde confrontatie
Edwin?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:17 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ik kom er niet doorheen........![]()
heb wel een mailtje gestuurd edwin@radio538.nl
ik kom niet door die telefoonlijnen heen maar kan edwin niet even aan
amanda vragen of ze zichzelf nog steeds in de spiegel kan aankijken dat ze de plaat
heeft ingenomen van haar vriendin Nena die door toedracht van Brian eruit gezet werd.
twee dagen ater lag ze al met Brian te neuken.
en dan nog een vraagje, waarom moest nena eruit voor dat kleine schopje naar Brian
die hij ZEKER VERDIENT had en Natasia die vandaag Jaap veel harder schopte
komt ervanaf met een Boete
A.U.B. VRAAG EVEN EDWIN !!!
3 uurquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:17 schreef markisboer het volgende:
Maar Amanda wil nog helemaal geen kinderenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat Brian meerdere malen heeft toegegeven dat hij Amanda neukt voor dekking!![]()
Ik probeer het steeds, maar lukt niet. Echt heel tof ditquote:
en of hij geboren is met die zonnebrilquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Tv-kijker, duidelijk!
Ik wil ook wel een leuke vraag over Denniks, welke geaardheid hij heeft...... of zn handen in zn broek geplakt zitten......
Komt nog wel, het is super druk en ze blocken jequote:Op donderdag 28 juni 2007 01:16 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Klaag ze aan! Ik zit te wachten op je zwoele stem!![]()
Jaap heeft Natasia er immers in gehouden. Anders was ze al verdwenen.quote:
quote:
De adrenaline giert nog...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil wel bellen maar vorige keer met die gay radio zender was ik zo nerveus..ik was zelfs nerveus voor lobasco.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik wil wel bellen maar vorige keer met die gay radio zender was ik zo nerveus..ik was zelfs nerveus voor lobasco.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:17 schreef LoveProfusion het volgende:
Vraag wat Amanda er van vindt dat Brian heel vaak heeft gezegd dat ze vies is, zich niet goed wast en dat hij haar alleen neukt voor dekking. En dat ze niet meer mag drinken van Brian omdat ze dan alles bespringt wat ademhaalt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Zet maar neer wat ik moet vragen dan bel ik wel namens het fokteam
Ik heb 4 x achter elkaar gebeld, vlak voor het einde van een plaatje.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:18 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Komt nog wel, het is super druk en ze blocken je![]()
Vraag eens aan Amanda of het waar is dat ze haar neptieten heeft gekregen van haar moeder toen ze 15 werd... en laat je niet afschepen met wat dom gelachquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
Dat mailtje hierbovenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:19 schreef paultjuhhh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |