quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef Wolfie_Mokum het volgende:
Ze hebben ineens 20x zoveel luisteraars jaloerse vrouwen
LOL... Wie smssen dan tijdens de poll denk je?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef linda25 het volgende:
[..]
Alleen op forums is hij populair, onder andere kijkers niet
Ik zat gisteren nog vast in een pro huub demonstratiequote:Op donderdag 28 juni 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
De verhouding klopt niet echt. Huub is mateloos populair en dat komt er totaal niet uit bij de bellers.
Dat weet niemand van te vorenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef linda25 het volgende:
Wie van dit forum komt straks nog in de uitzending?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Scan, wil jij niet met Lieke bellen ??
Je was scherp hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik durf mezelf niet terug te luisteren...![]()
Mensen van t forum denk ik?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Wie smssen dan tijdens de poll denk je?![]()
![]()
Viel mij ook op. Alle Tokkies zijn voor Amanda/Brian maar hebben helaas geen beltegoed om te sms-en voor de popoquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat me opvalt.. alle donkere/rare/dronken mensen bellen voor Amanda..alle nette mensen voor Lieke..
Truste lieve schat, je was echt topquote:
jij bent scherp op de cos bel !!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat me opvalt.. alle donkere/rare/dronken mensen bellen voor Amanda..alle nette mensen voor Lieke..
Vollersquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
LOL... Wie smssen dan tijdens de poll denk je?![]()
![]()
Wat denk je selluf?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:28 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Scan, wil jij niet met Lieke bellen ??
Maar wel genoeg om te bellen naar de uitzending?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:30 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Viel mij ook op. Alle Tokkies zijn voor Amanda/Brian maar hebben helaas geen beltegoed om te sms-en voor de popo![]()
LOL nee wat ik was al nerveus toen ik naar radio gay belde toen Natasia was geinterviewd..daar luisterden 10 mensen na en ik zat al te trillen hihiquote:
Eind van de maand. Dan is de uitkering weer overgemaaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:31 schreef Frasier het volgende:
[..]
Maar wel genoeg om te bellen naar de uitzending?![]()
ik zou het echt lachen vinden als jij zou bellen hoor .....quote:
Grapje hoop ik. Ik denk dat dat misschien 25% is van alle smssers. Maar goed, de echte cijfers weet ik niet, maar ligt wel voor de hand. Streamers zijn zwaar in de minderheid. TV kijkers zijn er véél meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |