Dan moet je wel heel snel zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:04 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Mocht ik er door komen dat zeg ik er wel bij dat Rick een kneus is en Koert zelf een klap op zijn bek moet hebben
Daar is die al achter, waarom denk je dat die zo onrustig aan het slapen isquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:04 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
[..]
Jaap komt er nog wel achter.. en dan heeft ie alleen Dennis nog.
Het kwam door het gedrag van Jaap naar zijn groupies toe. Dennis zal nooit populair worden. Brian zorgt niet meer voor tv de laatste dagen..vandaar dat Huub weer helemaal HOT is...quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:04 schreef PC eend het volgende:
[..]
Daar hoeft idd niet veel voor te gebeuren idd, toch niet door dat etentje he?![]()
Maar zo erg als in het begin.... dacht het niet![]()
Als zij ooit een radioprogramma gaat doen kunnen ze die zender wel opdoeken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Amanda heeft wel een zwoele radiostem
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:05 schreef paultjuhhh het volgende:
Amanda heeft wel een zwoele radiostem
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:08 schreef patist het volgende:
LOOOOOOOOL over die hersencellen!!! HAHAHA
Neequote:Op donderdag 28 juni 2007 02:08 schreef F04 het volgende:
Yvonne belt. Van Fok?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:08 schreef patist het volgende:
LOOOOOOOOL over die hersencellen!!! HAHAHA
quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:09 schreef BarryK het volgende:
"was jij die amanda die een keer in de escape aan me vroeg of ik in je bek wou klaarkomen omdat je wou voelen hoe het was om nou is wat hersencellen in je kop te hebben"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |