Op de verkeersinformatie?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:55 schreef Frasier het volgende:
Waar sloeg die opmerking van Lieke over wegwerkers op?
Huhquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heeft scanman jullie allemaal gebrainwashed dat Huub zo geweldig is ofzo![]()
Blijven proberen danquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:55 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ik had geluld voor 10 euro als ik erdoor was gekomen
Zoals je ziet is dat al voldoende door anderen gedaan. Maar het verschil met Amanda was schrijnend.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:55 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik denk dat scanman strx gaat zeggen dat Lieke het zo leuk deed met de verkeersinfo![]()
Je denkt toch niet dat ze die text zelf bedacht heeft?? Het is gescriptquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ze had 't over zielige kneuzen met schepjes die nu nog langs de weg moesten staan.
Hij kijkt op zijn eigen pc en luistert mee met die van Brian.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:56 schreef Disana het volgende:
Huub zit nu ook achter een computer in kantoor, maar ik kan niet zien of hij kijkt.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heeft scanman jullie allemaal gebrainwashed dat Huub zo geweldig is ofzo![]()
Ben toch op mijn werkquote:
iddquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zoals je ziet is dat al voldoende door anderen gedaan. Maar het verschil met Amanda was schrijnend.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:58 schreef mazaru het volgende:
Ben ik de enige die Jaap gek zag doen?
Ah. Snap nog steeds niet waarom hij niet meteen is gaan luisteren/kijken trouwens.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Day het volgende:
[..]
Hij kijkt op zijn eigen pc en luistert mee met die van Brian.
Opeensquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Ja opeens zit iedereen zo te geilen op huuh op fok![]()
Oh ja, dat is natuurlijk het niveau humor van Rick van Velthuysen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze die text zelf bedacht heeft?? Het is gescript![]()
Nog een uurtje. Probeer hetquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ben toch op mijn werkdus dat komt goed
Hoelang is het nog?
hij had geen zin in dennis denk ikquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah. Snap nog steeds niet waarom hij niet meteen is gaan luisteren/kijken trouwens.
Nee na gisteren is Huub weer helemaal ongenaakbaar de master:)quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Opeens
Het is juist minder geworden![]()
Wat deed die nou precies?quote:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef Frasier het volgende:
[..]
Oh ja, dat is natuurlijk het niveau humor van Rick van Velthuizen Koert.
Ik neem aan Lobasca, die ook hier is te horen:quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:59 schreef F04 het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=1QZSKFGA
Fok2 Wie is dit ook alweer?
Wat is hij onrustig in zijn slaap, hij praat steeds en gaat dan weer rechtop zittenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:58 schreef mazaru het volgende:
Ben ik de enige die Jaap gek zag doen?
Ja helaas doen de meiden dat zelf verzinnenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ze die text zelf bedacht heeft?? Het is gescript![]()
Moet bekennen dat ik niet zo goed heb gekeken. Ow Japio brabbelt weer wat in z'n slaap..quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat deed die nou precies?
Ik zag wel dat die ineens weer een onderbroek aan had![]()
Begrijpelijk. Niemand behalve Jaap heeft zin in Dennisquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:00 schreef lorence1 het volgende:
[..]
hij had geen zin in dennis denk ik
quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:57 schreef Tissik het volgende:
Lieke deed die verkeersinformarie iig 10 keer beter dan Amanda het weerbericht deed![]()
Hij heeft zichzelf ook in een hele lastige positie gemanouvreerdquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:02 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Wat is hij onrustig in zijn slaap, hij praat steeds en gaat dan weer rechtop zitten![]()
Daar hoeft idd niet veel voor te gebeuren idd, toch niet door dat etentje he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Nee na gisteren is Huub weer helemaal ongenaakbaar de master:)
Jaap is gekelderd sinds gisteren.
Jaap komt er nog wel achter.. en dan heeft ie alleen Dennis nog.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Niemand behalve Jaap heeft zin in Dennis![]()
Die Zshare is Lobasca, en die 1e die ik postte, maar er kwam als het goed is nog een fokker aan het woord. Die heb ik ook opgenomen en hier geplaatst maar wie was deze ook alweeR?quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik neem aan Lobasca, die ook hier is te horen:
http://www.zshare.net/download/2462019df21467/
Mocht ik er door komen dat zeg ik er wel bij dat Rick een kneus is en Koert zelf een klap op zijn bek moet hebbenquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Rick van Velthuijzen is altijd onbeschoft tegen zijn bellers en vooral over vrouwen....
Sorry, ik kan je niet helpen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:04 schreef F04 het volgende:
[..]
Die Zshare is Lobasca, en die 1e die ik postte, maar er kwam als het goed is nog een fokker aan het woord. Die heb ik ook opgenomen en hier geplaatst maar wie was deze ook alweeR?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |