Vertel dan maar dat FOK heel dgk helemaal niks vindt op een paar idioten naquote:
Welke dan nog tegenwoordig?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:48 schreef F04 het volgende:
Zeg dat JAap goede terror acties doet.
Heeft scanman jullie allemaal gebrainwashed dat Huub zo geweldig is ofzoquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Vertel dan maar dat FOK heel dgk helemaal niks vindt op een paar idioten na![]()
en hoe!!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:51 schreef BuffyJan het volgende:
De vriendin van Ben geeft tips voor de blaasontstekling van Amanda!
Was Amanda zelf denk ik hoorquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:51 schreef Frasier het volgende:
Wat een aso die Rick. Ik vraag of ie aan Amanda wil vragen waarom ze het lekker vindt om door haar vriend (Brain) geslagen te worden. Stuurt ie terug: "ik wil jou wel een knal geven"Wat een vatsige kneus zeg.
Dat is Koert, niet Rick zelfquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:51 schreef Frasier het volgende:
Wat een aso die Rick. Ik vraag of ie aan Amanda wil vragen waarom ze het lekker vindt om door haar vriend (Brain) geslagen te worden. Stuurt ie terug: "ik wil jou wel een knal geven"![]()
huub zuigtquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Heeft scanman jullie allemaal gebrainwashed dat Huub zo geweldig is ofzo![]()
Ik heb terug gestuurt dat het een serieuze vraag was en ik die gewoon beantwoord wil zien.quote:
Jaaaaaaa scanmanquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
Het kind krijgt nooit stemmen op de poll, maar wel bellers.
Ligt toch voor de hand dat plat volk eerder belt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:52 schreef Leandra het volgende:
En weer een BAN-fan...... niet te geloven dit
Reageren ze denk ik niet opquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:53 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik heb terug gestuurt dat het een serieuze vraag was en ik die gewoon beantwoord wil zien.
Het is toch overduidelijk in welk kamp de DJ's zitten? Zulke vragen komen er niet door...quote:Op donderdag 28 juni 2007 01:53 schreef Frasier het volgende:
Ik heb terug gestuurt dat het een serieuze vraag was en ik die gewoon beantwoord wil zien.
Ik had geluld voor 10 euro als ik erdoor was gekomenquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:54 schreef Rens_Wilders het volgende:
Een applausje voor de bewoonsters van DGK. En daar 60 cent aan uitgeven![]()
Kennelijk welquote:Op donderdag 28 juni 2007 01:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Ligt toch voor de hand dat plat volk eerder belt?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |