Indien wel, dan stel ik verwijdering en verbanning voorquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:09 schreef Disana het volgende:
Dit is niet 'onze' Yvonne.
Huub wordt populair door gedrag waar hij niks mee te maken heeftquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:05 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Het kwam door het gedrag van Jaap naar zijn groupies toe. Dennis zal nooit populair worden. Brian zorgt niet meer voor tv de laatste dagen..vandaar dat Huub weer helemaal HOT is...
Nietus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:11 schreef Disana het volgende:
Guppie van het forum van 10, een streamer. Hart onder de riem voor beiden. We horen alleen maar Nowlive en Fok enzo, maar wij zijn er ook nog.
En 1000 euro af van de borgquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:11 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Indien wel, dan stel ik verwijdering en verbanning voor
Die is Amandel gevolgd vanuit de kooiquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:14 schreef Vlad_Tepes het volgende:
D'r loopt een vlieg over stream 2, bah!
ga je nog bellen !! ik zit er op te wachtenquote:
Nee ik bel al teveelquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:15 schreef Pavement het volgende:
[..]
ga je nog bellen !! ik zit er op te wachten
Die komen uit d'r haar gekropen... die leggen daar hun eitjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:15 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Die is Amandel gevolgd vanuit de kooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |