SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geduld in een capuchon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geduld in een capuchon
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:54 schreef Leia het volgende:
Ik weet niet of het een spoiler is :Bij meerdere mensen niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En of hij er überhaupt een heeft weten we nog niet.
Favoriete personage.... dna ga ik toch ook naar de superkrachten kijken, en van sommigen weten we die nog niet (precies). Die van de cheerleader vind ik iig suf (al was die scene dat ze d'r hand in de afgoot duwde wel freaky).
Ik vind Hiro wel tof.Toffe superkracht, en het is een grappig mannetje.
Ik denk eigenlijk dat Peter wel kan vliegen. Anders is het ook zo sneu, weer iets wat zijn broer kan en hij niet....arme jongen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
In het begin ging ik voor Hiro en Claire, maar op het eind kan je niet om Peter heen. Peter rocks!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:54 schreef Cerubo het volgende:
Vraag van Nesle was: Welk personage vind je het leukst?
Wake upquote:
Ha, tof dan. Ik vind het namelijk niks om een nieuwe serie te gaan volgen waarvan al bekend is dat het snel eindigt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
In september beginnen onze Amerikaanse "vrienden" met seizoen 2
Oh, gelukkig maarquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Voor de goede orde Isa: Ik ben enorm fan van deze serie
Het is een doorslaand succes in de VS, deze serie blijft nog wel een paar seizoenetjes hangen, als NBC het op de juiste manier aanpaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ha, tof dan. Ik vind het namelijk niks om een nieuwe serie te gaan volgen waarvan al bekend is dat het snel eindigt.
De status van deze serie is ongekend hoog. Scoort veel beter dan Prison Break, 24, Lost, etc.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is de status van deze serie eigenlijk in Amerika? Komen er nog altijd nieuwe afleveringen daar uit?
was je je power dan kwijt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:32 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
De status van deze serie is ongekend hoog. Scoort veel beter dan Prison Break, 24, Lost, etc.
Vooral zeer geliefd op TV.com.
Tevens TerugVindPower
Hij is vooralsnog wel de enige die héél erg blij met zijn talent is en die de wereld wil reddenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mooie OP!
Ik vind Hiro de enige echte Hero!
Is dat een spoiler?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is vooralsnog wel de enige die héél erg blij met zijn talent is en die de wereld wil reddenNiet dat hij dat geconcretiseerd heeft, dat 'wereld redden', maar hij wil het wel.
Neequote:
Samequote:Op donderdag 28 juni 2007 09:54 schreef PieterBas het volgende:
Mooie OP!
en tevens TVP. Vanavond weer kijken.
Heb het in de VS gezien, ook in de herhaling, en nu dus ook in Nederland. Volgens mij is 't er dus nergens uitgeknipt, hopelijk dan ook niet als de dvd-box uitkomt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:05 schreef Isabeau het volgende:
En dat dat van die hand van Claire nog te zien is verbaasd me wel. De maker van die gootsteenmalers had een rechtszaak tegen de makers van de serie aangespannen en gewonnen (die gootsteenmaler maalt geen handen die je erin stopt). Het fragment mocht niet meer worden vertoont, maar blijkbaar wel in Europa![]()
Ik kan geen uitspraak van een rechter vinden, maar wel dat ze de scene zouden editen. Had ergens anders gelezen dat de scene er uit zou worden gehaald.quote:Hand Mangling on NBC's 'Heroes' Leads to Trademark Claim
The maker of a garbage disposal device depicted shredding a character's hand on the pilot episode of the NBC series "Heroes" has sued the studio for trademark infringement and defamation stemming from the broadcast.
The seven-count complaint, filed Monday in federal court in St. Louis on behalf of Emerson Electric Co., manufacturer of the In-Sink-Erator garbage disposal, alleges the show "implies an incorrect and dangerous design for a food waste disposer" and paints the device "in an unsavory light, irreparably tarnishing the product, Emerson's In-Sink-Erator trademarks, and the associated goodwill."
In the episode, watched Sept. 25 by an estimated 19 million NBC viewers and since broadcast over the Internet at nbc.com, a high school cheerleader grappling with her apparent power of invincibility shoves her hand into the garbage disposal in her family's kitchen sink. The sequence, screenshots of which are included with the complaint, depicts the In-Sink-Erator name on the garbage disposal as it chews up the character's hand.
"This suggests that Emerson's In-Sink-Erator brand food waste disposers will cause debilitating and severe injuries, including the loss of fingers, in the event consumers were to accidentally insert their hand into one," the complaint alleges.
Curt King, spokesman for NBC Universal Television Studios, Inc., which produces the show, said Tuesday that NBC's legal department was aware of the suit.
"While we do not believe there is any legal issue with the episode as originally broadcast, we nonetheless have decided to edit the episode for future uses," King said. "We haven't yet seen the complaint but don't believe any legal claim asserted by Emerson in connection with this matter would have any merit."
The complaint alleges causes of action for federal unfair competition, trademark infringement, trademark dilution and disparagement as well as claims under Missouri law for defamation, trademark dilution and tortious interference with contractual or business relations.
Emerson is seeking an injunction preventing further distribution of the episode, compensatory damages, attorneys fees and an award requiring NBC to pay for corrective advertising. The company is represented by Rudolph Telscher, Michael Brennan and George Schooff of Harness Dickey & Pierce.
Dat vond ik ook alquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
(casting doet me een beetje aan Lost denken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar seizoen 2 in augustus.
Verbaal terrorist
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik heb net seizoen 1 afgekeken, hele toffe serie om te kijken. Ik vond echter wel dat er tegen het einde een paar afleveringen inzitten waar de klad in komt.Als je heel seizoen 1 hebt gezien en daar over wilt praten, kan je dan niet beter in het Heroes USA topic posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar seizoen 2 in augustus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee, want ik ga opnieuw kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je heel seizoen 1 hebt gezien en daar over wilt praten, kan je dan niet beter in het Heroes USA topic posten?
Misschien hebben ze gewoon de paar frames eruitgeknipt waarin de naam van het bedrijf te zien is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan geen uitspraak van een rechter vinden, maar wel dat ze de scene zouden editen. Had ergens anders gelezen dat de scene er uit zou worden gehaald.
Doet me denken aan de uitspraak van de rechter dat biolabiel-reclame niet meer mocht en vervolgens zag je ze nog volop.
Heb net even in de gids gekeken, daar staat ook 23:30 in.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:41 schreef Silaz het volgende:
Nog een foutje in OPZondags is het ook 21:30 geloof ik.
Inderdaad, wacht nog even tot we hier zo ver zijn, of schiet zelf zover op dat je met USA mee kan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 18:15 schreef Xurk het volgende:
De naam komt me niet bekend voor, dus zeg er maar niets over.
Waarom gebruikt bijna iedereen dit topic om te melden hoe ver ze wel niet zijn? Dat begint een beetje oud te worden
Er is 1 aflevering geweestquote:Op donderdag 28 juni 2007 18:02 schreef CoT het volgende:
Ik heb de afleveringen al gezien
Is in nl Sylar er al bij? Die is cool
offtopic; ik heb toevallig vandaag een presentatie gedaan over uitspraak-biostabiel. De Reclame Code Commissie heeft zich negatief uitgesproken over de biostabiel reclames, zouden misleidend zijn e.d. Echter hebben RTL en SBS geen contract met de Commissie en derhalve zijn zij niet gebonden om de reclame te stoppen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Doet me denken aan de uitspraak van de rechter dat biolabiel-reclame niet meer mocht en vervolgens zag je ze nog volop.
Volwassen reactie.quote:
Alias misschien?quote:Op donderdag 28 juni 2007 22:30 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Volwassen reactie.
Maar zeker een toffe aflevering, relaxte gozer waar Claire mee zat te flirten, als ie zo maar per ongeluk even je nek breekt haha. En die vader van haar, doodeng die kerel.
De blonde moeder (Niki?) vind ik ook freaky, zeker toen ze de achterbak opendeed haha. Die agent vond ik echt onwijs leuk qua karakter, ken hem trouwens ook ergens van, anyone?? Die moeder die tegen de trap was gespiest, iewl.
Er was ooit een aflevering van Buffy waar zij gedachten kon lezen van iedereen, liep toen niet echt goed af, ze werd helemaal gek. Maar volgens mij is het bij deze agent wel selectiever. Niet zo random van iedereen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
En een nieuw karakter. Lijkt me eigenlijk bijzonder irritant om iedereens gedachten te kunnen lezen.
Earshot! Daar moest ik ook gelijk aan denken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:27 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Er was ooit een aflevering van Buffy waar zij gedachten kon lezen van iedereen, liep toen niet echt goed af, ze werd helemaal gek.
Ze zat denk ik in de zelfde flash forward als Hiro?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Toffe aflevering, roept veel vragen op. Hoe het nou precies zit met die Niki... garage ineens helemaal schoon? En dat lijk dat al begraven is....
De vader van Claire, daar is dus ook iets niet goed mee. Ziet eruit alsof hij een van de 'slechteriken' is?
Claire ook weer met d'r nek, elke aflevering gaat haar zoiets freakys gebeuren? ;')
Hiro was weer geinig. Hoe die ook weer flauwviel.
En een nieuw karakter. Lijkt me eigenlijk bijzonder irritant om iedereens gedachten te kunnen lezen.
Ik denk dat Niki zelf de garage heeft opgeruimd en de auto heeft geregeld, in die vier uur dat ze "kwijt" was, daar werd in ieder geval volgens mij naar gehintquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:13 schreef alwaysthebest het volgende:
Toffe aflevering, roept veel vragen op. Hoe het nou precies zit met die Niki... garage ineens helemaal schoon? En dat lijk dat al begraven is....
De vader van Claire, daar is dus ook iets niet goed mee. Ziet eruit alsof hij een van de 'slechteriken' is?
[...]
Goede aflevering, met oldskool Jonathanquote:Op donderdag 28 juni 2007 23:29 schreef alwaysthebest het volgende:
Earshot! Daar moest ik ook gelijk aan denken.
Wat ik dan raar vind is, die gemene niki zet die schep in die shit daar maar begraaft ze niet zelf?quote:Op donderdag 28 juni 2007 23:32 schreef Xurk het volgende:
[..]
Ik denk dat Niki zelf de garage heeft opgeruimd en de auto heeft geregeld, in die vier uur dat ze "kwijt" was, daar werd in ieder geval volgens mij naar gehint
Misschien dat ze wil dat Niki zelf ook wat doet? Als je maar alles voor iemand blijft doen ontwikkelen ze nooit een ruggengraat.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:18 schreef The_Forcer het volgende:
[..]
Wat ik dan raar vind is, die gemene niki zet die schep in die shit daar maar begraaft ze niet zelf?
-quote:
En die keer dat Hiro en Niki seks hebben dan, moet dat ook weg?quote:
Die schilder ziet gebeurtenissen uit de toekomst en schildert die. Zo schilderde hij een opgeblazen bus in Israel en weken later gebeurde dat echt en het nummerbord klopte. Een van zijn andere schilderijen toonde de stad met een enorme explosie.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 15:13 schreef BB-boy het volgende:
Is er wat meer bekend over die ramp (ik heb de pilot gemist)?
Yep.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:39 schreef Djeez het volgende:
voor de OP! Enne Niki is de mooiste. Zat ze trouwens niet in de Final Destinationfilms? Ohja, Hiro is tof, mooi dat ze hem gewoon Japans laten lullen in de serie...
In de gedownloade engelse versie werd het Japans ondertiteld in het Engels. Meestal kwamen deze teksten midden in het beeld bij degene die het zei. In de uitzending van RTL gebeurde dit niet en werd het schijnbaar ook niet in het Nederlands ondertiteld.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, over dat Japans: werd dat in de eerste aflevering niet ondertiteld? Want dat was nu helaas niet het geval
Hmm ook niet met engels door het beeld heen? Raar dat de Nederlandse ondertiteling dan weg is. Je begrijpt in ieder geval geen reet van als er geen ondertiteling isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, over dat Japans: werd dat in de eerste aflevering niet ondertiteld? Want dat was nu helaas niet het geval
Werd nu niet ondertiteld, omdat die FBI agent het gesprek vertaalde.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef Xurk het volgende:
Dat zal het geweest zijn inderdaad. Ik weet niet meer of in de eerste aflevering bijvoorbeeld het gesprek op straat wel werd vertaald.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Werd nu niet ondertiteld, omdat die FBI agent het gesprek vertaalde.
WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:02 schreef Smash-it het volgende:
Wat te doen. Naast me staat de laptop van mijn broer met heel seizoen 1. Ze schreeuwen naar me 'kijk me, kijk me'. Dilemma zeg. Wel of niet gaan kijken?
En dat wordt nog veel erger. Soms best lastig iemand die de tijd kan beheersen (Hiro dus).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
We zijn dus een beetje in de tijd aan het schommelen? Nouja, net pas gekeken, was er gisteravond niet. Blijf het een toffe serie vinden.
Wat moet er bij/af/in/veranderd worden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:45 schreef Cerubo het volgende:
Fantastisch, waarom kan ik die OP niet meer editten?
De acteur die Hiro speelt kreeg elke week les voor dat Japansquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:39 schreef Djeez het volgende:
voor de OP! Enne Niki is de mooiste. Zat ze trouwens niet in de Final Destinationfilms? Ohja, Hiro is tof, mooi dat ze hem gewoon Japans laten lullen in de serie...
Meen ook iets te hebben gelezen dat hij een IQ van 180 heeft ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De acteur die Hiro speelt kreeg elke week les voor dat Japansis niet echt iets wat hij normaal spreekt.
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat hij grapjes in de vertaling stopten voor de mensen die Japans konden? Dat klopt dan niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De acteur die Hiro speelt kreeg elke week les voor dat Japansis niet echt iets wat hij normaal spreekt.
En als kind al op de cover van timesmagazine als whizzkidquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef DT-PiSanG het volgende:
Meen ook iets te hebben gelezen dat hij een IQ van 180 heeft ofzo.![]()
Daarom hou ik me in, heb heel seizoen 1 binnen handbereik, maar ik blijf het lekker wekelijks kijken. Het is handig als je af en toe een aflevering niet op tv kan zien..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga zo beginnen aan episode 6*schaam
* Het wordt alleen maar toffer
. Jammer dat ik nu eigenlijk in geen enkel topic terecht kan
.
Respect dat je je kunt inhoudenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Daarom hou ik me in, heb heel seizoen 1 binnen handbereik, maar ik blijf het lekker wekelijks kijken. Het is handig als je af en toe een aflevering niet op tv kan zien..
Vanavond (zondag) om 23.30 op RTL5 is de herhaling van afgelopen donderdag...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Respect dat je je kunt inhouden. Maar ik kan het sowieso toch vaak niet zien op donderdag en anders loop ik weer zoveel achter. Dus via deze manier bevalt me wel
.
Er is een usa-topic, maar daar zijn we al een stukje verder haha...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga zo beginnen aan episode 6*schaam
* Het wordt alleen maar toffer
. Jammer dat ik nu eigenlijk in geen enkel topic terecht kan
.
wat een geduldquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
...... maar ik blijf het lekker wekelijks kijken.......
Ooh dat meen je niet! Wij zaten dus om half 10 klaar voor de herhaling (vorige week kwam het dus ipv bones om half 10), maar nu kwam bones dus weer! Wij balen, en we zijn om 23 uur naar bed gegaan! Stom zeg! Nou maar ff kijken of we het ergens kunnen downloaden.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vanavond (zondag) om 23.30 op RTL5 is de herhaling van afgelopen donderdag...
Deze week aflevering 3.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:42 schreef Nuna het volgende:
Ik ga nu aflevering 1 bekijken. Waar zijn ze in Nederland?
Ehm... hoe doe ik dat danquote:Op maandag 2 juli 2007 09:10 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft niets te downloaden, tessie, tegenwoordig kan je zo'n beetje elke serie gewoon streaming kijken. Zoiets als youtube, maar dan met goede kwaliteit op full screen en langer dan 10 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Trafasi op 02-07-2007 23:39:29 ]Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
Wel kijken! En ongeduldig wachten op seizoen 2, net als ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:02 schreef Smash-it het volgende:
Wat te doen. Naast me staat de laptop van mijn broer met heel seizoen 1. Ze schreeuwen naar me 'kijk me, kijk me'. Dilemma zeg. Wel of niet gaan kijken?
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:33 schreef Trafasi het volgende:
Heroes.... De trailers beloofden heel wat, maar helaas moet ik altijd op donderdag-avond werken,
dus heb ik maar heel het seizoen gedownload... En binnen 3 dagen alle 23 afleveringen gezien!
Wát een goede serie zeg...![]()
Spoiler!Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De spoiler is een gif-plaatje van een scene uit aflevering 20...quote:
Spoiler!Jij begrijpt nu wat ik van Peter vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik doelde op je stuk over dat je hem had gedownload... dus waar gedownload?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef Trafasi het volgende:
[..]
De spoiler is een gif-plaatje van een scene uit aflevering 20...
For all his bluster, it is the sad province of man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes. Hoping that he'll have the courage to answer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef Rory78 het volgende:
Wow, gisteravond eindelijk tijd vrij kunnen maken om afl. 2 te kijken...
WAANZINNIGE serie!
Heeft iemand die quote onthouden op het laatst?
aah zooquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Ik doelde op je stuk over dat je hem had gedownload... dus waar gedownload?
Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:11 schreef Ienepien het volgende:
Mohinder
![]()
Personage boeit tot nu toe niet echt, maar hij kijkt wel lekker weg......![]()
Sylar is echt coolquote:Op maandag 2 juli 2007 16:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben al bij aflevering/slachtoffer 440
Sylar.
![]()
Check! Maar goed, ik troost mezelf maar met de gedachte dat daar heel veel werk in zit. Qua haarmensen, haarspelden, haarlak etc. Maar dan nog, ik zou het ook willen hoor.quote:
Ow en de acteur die Nathan speelt is meestal ook erg jammiequote:
Vanavond nummer 3quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef CoT het volgende:
Welke aflevering zijn ze in nl? 2?
Ik vind hem echt een engerd. Maar hij doet me zo denken aan iemand, of is hij nog ergens bekend van toevallig?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:07 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow en de acteur die Nathan speelt is meestal ook erg jammie, alleen hierin is hij wat ouwelijk gestyled
Tjah RTL en programmering... daar kunnen ze nog het één en ander leren... Veel meer mensen kijken liever House. Ik zelf ook, ook al ben ik een dikke heroes lover. En zondag hebben ze opeens naar 23:30 gegooid(herhaling).. stelletje bimbo's wat daar werken bij RTL.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:35 schreef Nuna het volgende:
Wel flut trouwens dat Heroes tegelijk uitgezonden wordt met House..
haha jaaaa! ik kon het niet plaatsen op wie hij leek..quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Matt Parkman lijkt trouwens sprekend op Tijl van de Lama's.
The Faculty? Carnivale?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:04 schreef Smash-it het volgende:
Sylar is eng! in waar ken ik die vrouwelijke agente nog meer van?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:04 schreef Smash-it het volgende:
Sylar is eng! in waar ken ik die vrouwelijke agente nog meer van?
Thanks. Het was She's all That, was zij een meisje in de kunstklas van Laney (pas nog op tv gezien, vandaar).quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind op zich dat ze hier sneller gaan dan Lost hoor, ik begrijp al behoorlijk wat. Had ik bij Lost nog niet na 3 afleveringen. Ik zou gewoon nog even volhouden haha..quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef Kidney_Bean het volgende:
okee even een domme vraag van mij hier *kuch*:
Ik zat net de serie te kijken, op zich interessant... maar is deze serie net zoals bij Lost, dat je na 1,2,3,4,5, etc seizoenen nog steeds niet weet hoe het nou allemaal zit? Want dan haak ik nu al af... Lost vond ik ook leuk, maar na zoveel afleveringen begon het me zo te irriteren dat je er geen reet van begreepDus kan iemand even vertellen (voor mijn part in spoilertags) of het plot een keer naar voren komt?
Heroes.... De trailers beloofden heel wat, maar helaas moet ik altijd op donderdag-avond werken,
dus heb ik maar heel het seizoen gedownload... En binnen 3 dagen alle 23 afleveringen gezien!
Wát een goede serie zeg...![]()
Spoiler!holy shit dat belooft nog wat zeg!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A dirty mind is a joy forever
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:47 schreef 3st het volgende:
holy shit dat belooft nog wat zeg!!!!!
de lijn van nikki heb ik inderdaad de minst boeiende gevonden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:55 schreef Rossdale het volgende:
Claire twee keer per ongeluk "vermoorden" en poging tot verkrachten, wat een mongool is die gast.
De verhaallijn van Niki kan me tot nu toe echter weinig boeien...
Het wordt leukerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de lijn van nikki heb ik inderdaad de minst boeiende gevonden.
heel saai, en lang vrij irrelevant.
Wat was de eerste keer dan dat hij haar bijna vermoordde? Dat heb ik even gemist.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:55 schreef Rossdale het volgende:
Claire twee keer per ongeluk "vermoorden" en poging tot verkrachten, wat een mongool is die gast.
Eigenlijk deed ze dat zelf. Ze probeerde weg te komen van hem en toen brak ze haar nek.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:32 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wat was de eerste keer dan dat hij haar bijna vermoordde? Dat heb ik even gemist.
Oh ja, bij het football! Thanks. Maar inderdaad, wat een lul dat ie d'r meteen ging verkrachten. Hij leek wel oke namelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Eigenlijk deed ze dat zelf. Ze probeerde weg te komen van hem en toen brak ze haar nek.
Dat zijn de ergstequote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:47 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oh ja, bij het football! Thanks. Maar inderdaad, wat een lul dat ie d'r meteen ging verkrachten. Hij leek wel oke namelijk.
Daarom is het dus spannend, want je gaat dan nadenken hoe hij dan verslagen kan wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ben bang dat ik me ga ergeren aan Sylar. Hij kan dus mensen beheersen en is bulletproof. Dan is het toch niet leuk meer. Iedereen moet gewoon 1 superkracht hebben.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tja, ik weet niet hoor. Iedereen heeft toch maar 1 superkracht? Ik ben niet overtuigd.
Zondag komt de herhaling.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:47 schreef RR-Phantom het volgende:
weet iemand waar je die afleveringn kan terug zien heb aflevering 3 gemist
Waarom altijd Shock Doc na een goede serie..quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Rest van de aflevering vond ik maar wat matig, al was Hiro wel weer leuk komisch.
En de promo van het programma erna: seks met teddyberen.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:01 schreef Xurk het volgende:
[..]ja dat is peter in afl. 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
In dat café? Dat is iemand die nog een belangrijke rol gaat spelen, maar die je volgens mij op dit punt in de serie nog niet kentquote:Op maandag 9 juli 2007 00:48 schreef DarkElf het volgende:
euhm even iets gemist wie is die kale donkere die ik uit mijn ooghoek zag?
ah ok, nou dan zie ik het vanzelf wel duidelijker wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In dat café? Dat is iemand die nog een belangrijke rol gaat spelen, maar die je volgens mij op dit punt in de serie nog niet kent![]()
waarschijnlijk iemand die nog wel een rol krijgt. Ik ben nu wel benieuwd waarom die politieman zijn gedachten niet hoorde en hij daarna bewusteloos neerviel.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:48 schreef DarkElf het volgende:
euhm even iets gemist wie is die kale donkere die ik uit mijn ooghoek zag?
Is dat mss niet die Sylar? Of was dat een blanke (Sylar?)quote:Op maandag 9 juli 2007 11:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waarschijnlijk iemand die nog wel een rol krijgt. Ik ben nu wel benieuwd waarom die politieman zijn gedachten niet hoorde en hij daarna bewusteloos neerviel..
Nagenoeg alle afleveringen van Heroes hebben een cliffhanger aka open einde.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef Jovatov het volgende:
Net pas de opgenomen aflevering drie van afgelopen donderdag gezien...
...wel een 'open' einde![]()
Dat hoeft niet. Ik heb je al een pm gestuurdquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:15 schreef Koningin het volgende:
Ik moet het helaas opnemen, want ik ga naar de bioscoop vanavond.
Ja en?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:21 schreef Electro-Worm het volgende:
Wtf man.. Peter Petrelli kan toch OOK vliegen want ik in aflevering 2 of 3 zag je hem zweven terwijl hij met zijn broer aan het praten was
je punt?...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:21 schreef Electro-Worm het volgende:
Wtf man.. Peter Petrelli kan toch OOK vliegen want ik in aflevering 2 of 3 zag je hem zweven terwijl hij met zijn broer aan het praten was
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:28 schreef Electro-Worm het volgende:
Mijn punt is dat in de op staat dat hij denkt dat hij kan vliegen, terwijl hij gewoon kan vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest even. Ik stop weer met spoileren
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:46 schreef Electro-Worm het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest even. Ik stop weer met spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]Ah fuk waarom lees ik dat dan ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook.
Dacht dat het me niet zo interesseerde maar eigenlijk wil ik helemaal niets weten... kwam ik net achter!
Screw them.
We're going home.
Dacht ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah fuk waarom lees ik dat dan ook!
Dacht dat het me niet zo interesseerde maar eigenlijk wil ik helemaal niets weten... kwam ik net achter!![]()
Ik denk dat de tweede persoonlijkheid zich van de echte Niki kan losmaken, dat de tweede persoonlijkheid zich op zichzelf kan manifesteren. Dat je een soort van twee Niki's hebt. De 'echte' Niki moet die tweede Niki proberen te beheersen. Een psychiater zou dan weinig kunnen helpen, aangezien het niet alleen maar in haar hoofd zit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Niki heeft gewoon een psychiator nodig. Een dubbele persoonlijkheid is nou niet bepaald een superkracht
Vooral die twee persoonlijkheden is nog vaag vind ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:36 schreef Johnny Blaze het volgende:
Niks vaags aan die kracht, ze heeft gewoon superkracht, maar alleen jessica weet er gebruik van te maken.
ja inderdaad. eentje door midden gebroken... poeh!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:28 schreef Isabeau het volgende:
En nikki II heeft natuurlijk superkrachten...kijk naar wat ze deed met die mannen in de garage.
Hiro is coolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:49 schreef Silaz het volgende:
Hiro leek wel een beetje zo'n samurai, met zijn zwaard op zijn rug, en zag er gelijk een stuk stoerder uit
Helemaaaaal mee eens, erger me gruwelijk aan die lelijke mond van haarquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben nooit echt fan van Ali Larter geweest, zal daar wel aan liggen. Ze trekt altijd van die gekke bekken, ze doet altijd vaag met haar onderkaak.
En ze speelt altijd de latente nymfomane...
Of die neger Sylar is of niet zal je binnenkort achterkomen en de vader van Claire is niet Mr. Linderman.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:06 schreef Markeerstift het volgende:
Ik noem die Peter steeds Jess. Maar ik vind het vet! Is die neger Sylar? En is die met die bril(vader cheerleader) Mr. Linderman ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |