SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind op zich dat ze hier sneller gaan dan Lost hoor, ik begrijp al behoorlijk wat. Had ik bij Lost nog niet na 3 afleveringen. Ik zou gewoon nog even volhouden haha..quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:36 schreef Kidney_Bean het volgende:
okee even een domme vraag van mij hier *kuch*:
Ik zat net de serie te kijken, op zich interessant... maar is deze serie net zoals bij Lost, dat je na 1,2,3,4,5, etc seizoenen nog steeds niet weet hoe het nou allemaal zit? Want dan haak ik nu al af... Lost vond ik ook leuk, maar na zoveel afleveringen begon het me zo te irriteren dat je er geen reet van begreepDus kan iemand even vertellen (voor mijn part in spoilertags) of het plot een keer naar voren komt?
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:33 schreef Trafasi het volgende:
Heroes.... De trailers beloofden heel wat, maar helaas moet ik altijd op donderdag-avond werken,
dus heb ik maar heel het seizoen gedownload... En binnen 3 dagen alle 23 afleveringen gezien!
Wát een goede serie zeg...![]()
Spoiler!holy shit dat belooft nog wat zeg!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A dirty mind is a joy forever
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:47 schreef 3st het volgende:
holy shit dat belooft nog wat zeg!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de lijn van nikki heb ik inderdaad de minst boeiende gevonden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:55 schreef Rossdale het volgende:
Claire twee keer per ongeluk "vermoorden" en poging tot verkrachten, wat een mongool is die gast.
De verhaallijn van Niki kan me tot nu toe echter weinig boeien...
Het wordt leukerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:03 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
de lijn van nikki heb ik inderdaad de minst boeiende gevonden.
heel saai, en lang vrij irrelevant.
Wat was de eerste keer dan dat hij haar bijna vermoordde? Dat heb ik even gemist.quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:55 schreef Rossdale het volgende:
Claire twee keer per ongeluk "vermoorden" en poging tot verkrachten, wat een mongool is die gast.
Eigenlijk deed ze dat zelf. Ze probeerde weg te komen van hem en toen brak ze haar nek.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:32 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Wat was de eerste keer dan dat hij haar bijna vermoordde? Dat heb ik even gemist.
Oh ja, bij het football! Thanks. Maar inderdaad, wat een lul dat ie d'r meteen ging verkrachten. Hij leek wel oke namelijk.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:38 schreef Verloren_onschuld het volgende:
[..]
Eigenlijk deed ze dat zelf. Ze probeerde weg te komen van hem en toen brak ze haar nek.
Dat zijn de ergstequote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:47 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Oh ja, bij het football! Thanks. Maar inderdaad, wat een lul dat ie d'r meteen ging verkrachten. Hij leek wel oke namelijk.
Daarom is het dus spannend, want je gaat dan nadenken hoe hij dan verslagen kan wordenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ben bang dat ik me ga ergeren aan Sylar. Hij kan dus mensen beheersen en is bulletproof. Dan is het toch niet leuk meer. Iedereen moet gewoon 1 superkracht hebben.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:41 schreef shiNinG_staR het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hehehe.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:52 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Tja, ik weet niet hoor. Iedereen heeft toch maar 1 superkracht? Ik ben niet overtuigd.
Zondag komt de herhaling.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:47 schreef RR-Phantom het volgende:
weet iemand waar je die afleveringn kan terug zien heb aflevering 3 gemist
Waarom altijd Shock Doc na een goede serie..quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:31 schreef alwaysthebest het volgende:
Rest van de aflevering vond ik maar wat matig, al was Hiro wel weer leuk komisch.
En de promo van het programma erna: seks met teddyberen.![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 00:01 schreef Xurk het volgende:
[..]ja dat is peter in afl. 20SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
In dat café? Dat is iemand die nog een belangrijke rol gaat spelen, maar die je volgens mij op dit punt in de serie nog niet kentquote:Op maandag 9 juli 2007 00:48 schreef DarkElf het volgende:
euhm even iets gemist wie is die kale donkere die ik uit mijn ooghoek zag?
ah ok, nou dan zie ik het vanzelf wel duidelijker wordenquote:Op maandag 9 juli 2007 00:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In dat café? Dat is iemand die nog een belangrijke rol gaat spelen, maar die je volgens mij op dit punt in de serie nog niet kent![]()
waarschijnlijk iemand die nog wel een rol krijgt. Ik ben nu wel benieuwd waarom die politieman zijn gedachten niet hoorde en hij daarna bewusteloos neerviel.quote:Op maandag 9 juli 2007 00:48 schreef DarkElf het volgende:
euhm even iets gemist wie is die kale donkere die ik uit mijn ooghoek zag?
Is dat mss niet die Sylar? Of was dat een blanke (Sylar?)quote:Op maandag 9 juli 2007 11:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
waarschijnlijk iemand die nog wel een rol krijgt. Ik ben nu wel benieuwd waarom die politieman zijn gedachten niet hoorde en hij daarna bewusteloos neerviel..
Nagenoeg alle afleveringen van Heroes hebben een cliffhanger aka open einde.quote:Op maandag 9 juli 2007 16:52 schreef Jovatov het volgende:
Net pas de opgenomen aflevering drie van afgelopen donderdag gezien...
...wel een 'open' einde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |