Dat hoeft niet. Ik heb je al een pm gestuurdquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:15 schreef Koningin het volgende:
Ik moet het helaas opnemen, want ik ga naar de bioscoop vanavond.
Ja en?quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:21 schreef Electro-Worm het volgende:
Wtf man.. Peter Petrelli kan toch OOK vliegen want ik in aflevering 2 of 3 zag je hem zweven terwijl hij met zijn broer aan het praten was
je punt?...quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:21 schreef Electro-Worm het volgende:
Wtf man.. Peter Petrelli kan toch OOK vliegen want ik in aflevering 2 of 3 zag je hem zweven terwijl hij met zijn broer aan het praten was
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:28 schreef Electro-Worm het volgende:
Mijn punt is dat in de op staat dat hij denkt dat hij kan vliegen, terwijl hij gewoon kan vliegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:31 schreef Copycat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest even. Ik stop weer met spoileren
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:46 schreef Electro-Worm het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, moest even. Ik stop weer met spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:48 schreef Copycat het volgende:
[..]Ah fuk waarom lees ik dat dan ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ook.
Dacht dat het me niet zo interesseerde maar eigenlijk wil ik helemaal niets weten... kwam ik net achter!
Screw them.
We're going home.
Dacht ik ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:24 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah fuk waarom lees ik dat dan ook!
Dacht dat het me niet zo interesseerde maar eigenlijk wil ik helemaal niets weten... kwam ik net achter!![]()
Ik denk dat de tweede persoonlijkheid zich van de echte Niki kan losmaken, dat de tweede persoonlijkheid zich op zichzelf kan manifesteren. Dat je een soort van twee Niki's hebt. De 'echte' Niki moet die tweede Niki proberen te beheersen. Een psychiater zou dan weinig kunnen helpen, aangezien het niet alleen maar in haar hoofd zit.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:20 schreef __Saviour__ het volgende:
Niki heeft gewoon een psychiator nodig. Een dubbele persoonlijkheid is nou niet bepaald een superkracht
Vooral die twee persoonlijkheden is nog vaag vind ik.quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:36 schreef Johnny Blaze het volgende:
Niks vaags aan die kracht, ze heeft gewoon superkracht, maar alleen jessica weet er gebruik van te maken.
ja inderdaad. eentje door midden gebroken... poeh!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:28 schreef Isabeau het volgende:
En nikki II heeft natuurlijk superkrachten...kijk naar wat ze deed met die mannen in de garage.
Hiro is coolquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:49 schreef Silaz het volgende:
Hiro leek wel een beetje zo'n samurai, met zijn zwaard op zijn rug, en zag er gelijk een stuk stoerder uit
Helemaaaaal mee eens, erger me gruwelijk aan die lelijke mond van haarquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben nooit echt fan van Ali Larter geweest, zal daar wel aan liggen. Ze trekt altijd van die gekke bekken, ze doet altijd vaag met haar onderkaak.
En ze speelt altijd de latente nymfomane...
Of die neger Sylar is of niet zal je binnenkort achterkomen en de vader van Claire is niet Mr. Linderman.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 21:06 schreef Markeerstift het volgende:
Ik noem die Peter steeds Jess. Maar ik vind het vet! Is die neger Sylar? En is die met die bril(vader cheerleader) Mr. Linderman ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |