In de gedownloade engelse versie werd het Japans ondertiteld in het Engels. Meestal kwamen deze teksten midden in het beeld bij degene die het zei. In de uitzending van RTL gebeurde dit niet en werd het schijnbaar ook niet in het Nederlands ondertiteld.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, over dat Japans: werd dat in de eerste aflevering niet ondertiteld? Want dat was nu helaas niet het geval
Hmm ook niet met engels door het beeld heen? Raar dat de Nederlandse ondertiteling dan weg is. Je begrijpt in ieder geval geen reet van als er geen ondertiteling isquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef Xurk het volgende:
Oh ja, over dat Japans: werd dat in de eerste aflevering niet ondertiteld? Want dat was nu helaas niet het geval
Werd nu niet ondertiteld, omdat die FBI agent het gesprek vertaalde.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:56 schreef Xurk het volgende:
Dat zal het geweest zijn inderdaad. Ik weet niet meer of in de eerste aflevering bijvoorbeeld het gesprek op straat wel werd vertaald.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 00:05 schreef VoreG het volgende:
[..]
Werd nu niet ondertiteld, omdat die FBI agent het gesprek vertaalde.
WEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:02 schreef Smash-it het volgende:
Wat te doen. Naast me staat de laptop van mijn broer met heel seizoen 1. Ze schreeuwen naar me 'kijk me, kijk me'. Dilemma zeg. Wel of niet gaan kijken?
En dat wordt nog veel erger. Soms best lastig iemand die de tijd kan beheersen (Hiro dus).quote:Op vrijdag 29 juni 2007 16:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
We zijn dus een beetje in de tijd aan het schommelen? Nouja, net pas gekeken, was er gisteravond niet. Blijf het een toffe serie vinden.
Wat moet er bij/af/in/veranderd worden?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 12:45 schreef Cerubo het volgende:
Fantastisch, waarom kan ik die OP niet meer editten?
De acteur die Hiro speelt kreeg elke week les voor dat Japansquote:Op vrijdag 29 juni 2007 23:39 schreef Djeez het volgende:
voor de OP! Enne Niki is de mooiste. Zat ze trouwens niet in de Final Destinationfilms? Ohja, Hiro is tof, mooi dat ze hem gewoon Japans laten lullen in de serie...
Meen ook iets te hebben gelezen dat hij een IQ van 180 heeft ofzo.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De acteur die Hiro speelt kreeg elke week les voor dat Japansis niet echt iets wat hij normaal spreekt.
Ik dacht ergens gehoord te hebben dat hij grapjes in de vertaling stopten voor de mensen die Japans konden? Dat klopt dan niet?quote:Op zaterdag 30 juni 2007 15:44 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De acteur die Hiro speelt kreeg elke week les voor dat Japansis niet echt iets wat hij normaal spreekt.
En als kind al op de cover van timesmagazine als whizzkidquote:Op zaterdag 30 juni 2007 16:47 schreef DT-PiSanG het volgende:
Meen ook iets te hebben gelezen dat hij een IQ van 180 heeft ofzo.![]()
Daarom hou ik me in, heb heel seizoen 1 binnen handbereik, maar ik blijf het lekker wekelijks kijken. Het is handig als je af en toe een aflevering niet op tv kan zien..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga zo beginnen aan episode 6*schaam
* Het wordt alleen maar toffer
. Jammer dat ik nu eigenlijk in geen enkel topic terecht kan
.
Respect dat je je kunt inhoudenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Daarom hou ik me in, heb heel seizoen 1 binnen handbereik, maar ik blijf het lekker wekelijks kijken. Het is handig als je af en toe een aflevering niet op tv kan zien..
Vanavond (zondag) om 23.30 op RTL5 is de herhaling van afgelopen donderdag...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Respect dat je je kunt inhouden. Maar ik kan het sowieso toch vaak niet zien op donderdag en anders loop ik weer zoveel achter. Dus via deze manier bevalt me wel
.
Er is een usa-topic, maar daar zijn we al een stukje verder haha...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga zo beginnen aan episode 6*schaam
* Het wordt alleen maar toffer
. Jammer dat ik nu eigenlijk in geen enkel topic terecht kan
.
wat een geduldquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
...... maar ik blijf het lekker wekelijks kijken.......
Ooh dat meen je niet! Wij zaten dus om half 10 klaar voor de herhaling (vorige week kwam het dus ipv bones om half 10), maar nu kwam bones dus weer! Wij balen, en we zijn om 23 uur naar bed gegaan! Stom zeg! Nou maar ff kijken of we het ergens kunnen downloaden.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vanavond (zondag) om 23.30 op RTL5 is de herhaling van afgelopen donderdag...
Deze week aflevering 3.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:42 schreef Nuna het volgende:
Ik ga nu aflevering 1 bekijken. Waar zijn ze in Nederland?
Ehm... hoe doe ik dat danquote:Op maandag 2 juli 2007 09:10 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft niets te downloaden, tessie, tegenwoordig kan je zo'n beetje elke serie gewoon streaming kijken. Zoiets als youtube, maar dan met goede kwaliteit op full screen en langer dan 10 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Trafasi op 02-07-2007 23:39:29 ]Can you picture what we'll be, So limitless and free?
[TK] Heroes seizoen 2 DVD-Box Blu-Ray Geen subs
Wel kijken! En ongeduldig wachten op seizoen 2, net als ikquote:Op zaterdag 30 juni 2007 14:02 schreef Smash-it het volgende:
Wat te doen. Naast me staat de laptop van mijn broer met heel seizoen 1. Ze schreeuwen naar me 'kijk me, kijk me'. Dilemma zeg. Wel of niet gaan kijken?
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:33 schreef Trafasi het volgende:
Heroes.... De trailers beloofden heel wat, maar helaas moet ik altijd op donderdag-avond werken,
dus heb ik maar heel het seizoen gedownload... En binnen 3 dagen alle 23 afleveringen gezien!
Wát een goede serie zeg...![]()
Spoiler!Waar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De spoiler is een gif-plaatje van een scene uit aflevering 20...quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 23:33 schreef Trafasi het volgende:
Spoiler!Jij begrijpt nu wat ik van Peter vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ik doelde op je stuk over dat je hem had gedownload... dus waar gedownload?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:22 schreef Trafasi het volgende:
[..]
De spoiler is een gif-plaatje van een scene uit aflevering 20...
For all his bluster, it is the sad province of man that he cannot choose his triumph. He can only choose how he will stand when the call of destiny comes. Hoping that he'll have the courage to answer.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 13:15 schreef Rory78 het volgende:
Wow, gisteravond eindelijk tijd vrij kunnen maken om afl. 2 te kijken...
WAANZINNIGE serie!
Heeft iemand die quote onthouden op het laatst?
aah zooquote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:38 schreef -Evert- het volgende:
[..]
Ik doelde op je stuk over dat je hem had gedownload... dus waar gedownload?
Hetzelfde hierquote:Op dinsdag 3 juli 2007 00:11 schreef Ienepien het volgende:
Mohinder
![]()
Personage boeit tot nu toe niet echt, maar hij kijkt wel lekker weg......![]()
Sylar is echt coolquote:Op maandag 2 juli 2007 16:03 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik ben al bij aflevering/slachtoffer 440
Sylar.
![]()
Check! Maar goed, ik troost mezelf maar met de gedachte dat daar heel veel werk in zit. Qua haarmensen, haarspelden, haarlak etc. Maar dan nog, ik zou het ook willen hoor.quote:
Ow en de acteur die Nathan speelt is meestal ook erg jammiequote:
Vanavond nummer 3quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:08 schreef CoT het volgende:
Welke aflevering zijn ze in nl? 2?
Ik vind hem echt een engerd. Maar hij doet me zo denken aan iemand, of is hij nog ergens bekend van toevallig?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:07 schreef Ienepien het volgende:
[..]
Ow en de acteur die Nathan speelt is meestal ook erg jammie, alleen hierin is hij wat ouwelijk gestyled
Tjah RTL en programmering... daar kunnen ze nog het één en ander leren... Veel meer mensen kijken liever House. Ik zelf ook, ook al ben ik een dikke heroes lover. En zondag hebben ze opeens naar 23:30 gegooid(herhaling).. stelletje bimbo's wat daar werken bij RTL.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 16:35 schreef Nuna het volgende:
Wel flut trouwens dat Heroes tegelijk uitgezonden wordt met House..
haha jaaaa! ik kon het niet plaatsen op wie hij leek..quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:25 schreef shiNinG_staR het volgende:
Matt Parkman lijkt trouwens sprekend op Tijl van de Lama's.
The Faculty? Carnivale?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:04 schreef Smash-it het volgende:
Sylar is eng! in waar ken ik die vrouwelijke agente nog meer van?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:04 schreef Smash-it het volgende:
Sylar is eng! in waar ken ik die vrouwelijke agente nog meer van?
Thanks. Het was She's all That, was zij een meisje in de kunstklas van Laney (pas nog op tv gezien, vandaar).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |