Daarom hou ik me in, heb heel seizoen 1 binnen handbereik, maar ik blijf het lekker wekelijks kijken. Het is handig als je af en toe een aflevering niet op tv kan zien..quote:Op zondag 1 juli 2007 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga zo beginnen aan episode 6*schaam
* Het wordt alleen maar toffer
. Jammer dat ik nu eigenlijk in geen enkel topic terecht kan
.
Respect dat je je kunt inhoudenquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Daarom hou ik me in, heb heel seizoen 1 binnen handbereik, maar ik blijf het lekker wekelijks kijken. Het is handig als je af en toe een aflevering niet op tv kan zien..
Vanavond (zondag) om 23.30 op RTL5 is de herhaling van afgelopen donderdag...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Respect dat je je kunt inhouden. Maar ik kan het sowieso toch vaak niet zien op donderdag en anders loop ik weer zoveel achter. Dus via deze manier bevalt me wel
.
Er is een usa-topic, maar daar zijn we al een stukje verder haha...quote:Op zondag 1 juli 2007 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik ga zo beginnen aan episode 6*schaam
* Het wordt alleen maar toffer
. Jammer dat ik nu eigenlijk in geen enkel topic terecht kan
.
wat een geduldquote:Op zondag 1 juli 2007 21:04 schreef Smash-it het volgende:
[..]
...... maar ik blijf het lekker wekelijks kijken.......
Ooh dat meen je niet! Wij zaten dus om half 10 klaar voor de herhaling (vorige week kwam het dus ipv bones om half 10), maar nu kwam bones dus weer! Wij balen, en we zijn om 23 uur naar bed gegaan! Stom zeg! Nou maar ff kijken of we het ergens kunnen downloaden.quote:Op zondag 1 juli 2007 21:12 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Vanavond (zondag) om 23.30 op RTL5 is de herhaling van afgelopen donderdag...
Deze week aflevering 3.quote:Op maandag 2 juli 2007 10:42 schreef Nuna het volgende:
Ik ga nu aflevering 1 bekijken. Waar zijn ze in Nederland?
Ehm... hoe doe ik dat danquote:Op maandag 2 juli 2007 09:10 schreef Isabeau het volgende:
Je hoeft niets te downloaden, tessie, tegenwoordig kan je zo'n beetje elke serie gewoon streaming kijken. Zoiets als youtube, maar dan met goede kwaliteit op full screen en langer dan 10 minuten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |