SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geduld in een capuchon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geduld in een capuchon
quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:54 schreef Leia het volgende:
Ik weet niet of het een spoiler is :Bij meerdere mensen niet hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En of hij er überhaupt een heeft weten we nog niet.
Favoriete personage.... dna ga ik toch ook naar de superkrachten kijken, en van sommigen weten we die nog niet (precies). Die van de cheerleader vind ik iig suf (al was die scene dat ze d'r hand in de afgoot duwde wel freaky).
Ik vind Hiro wel tof.Toffe superkracht, en het is een grappig mannetje.
Ik denk eigenlijk dat Peter wel kan vliegen. Anders is het ook zo sneu, weer iets wat zijn broer kan en hij niet....arme jongen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
In het begin ging ik voor Hiro en Claire, maar op het eind kan je niet om Peter heen. Peter rocks!quote:Op woensdag 27 juni 2007 23:54 schreef Cerubo het volgende:
Vraag van Nesle was: Welk personage vind je het leukst?
Wake upquote:
Ha, tof dan. Ik vind het namelijk niks om een nieuwe serie te gaan volgen waarvan al bekend is dat het snel eindigt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
In september beginnen onze Amerikaanse "vrienden" met seizoen 2
Oh, gelukkig maarquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:04 schreef wolfrolf het volgende:
Voor de goede orde Isa: Ik ben enorm fan van deze serie
Het is een doorslaand succes in de VS, deze serie blijft nog wel een paar seizoenetjes hangen, als NBC het op de juiste manier aanpaktquote:Op donderdag 28 juni 2007 00:06 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ha, tof dan. Ik vind het namelijk niks om een nieuwe serie te gaan volgen waarvan al bekend is dat het snel eindigt.
De status van deze serie is ongekend hoog. Scoort veel beter dan Prison Break, 24, Lost, etc.quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Wat is de status van deze serie eigenlijk in Amerika? Komen er nog altijd nieuwe afleveringen daar uit?
was je je power dan kwijt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 00:32 schreef DT-PiSanG het volgende:
[..]
De status van deze serie is ongekend hoog. Scoort veel beter dan Prison Break, 24, Lost, etc.
Vooral zeer geliefd op TV.com.
Tevens TerugVindPower
Hij is vooralsnog wel de enige die héél erg blij met zijn talent is en die de wereld wil reddenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:38 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mooie OP!
Ik vind Hiro de enige echte Hero!
Is dat een spoiler?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is vooralsnog wel de enige die héél erg blij met zijn talent is en die de wereld wil reddenNiet dat hij dat geconcretiseerd heeft, dat 'wereld redden', maar hij wil het wel.
Neequote:
Samequote:Op donderdag 28 juni 2007 09:54 schreef PieterBas het volgende:
Mooie OP!
en tevens TVP. Vanavond weer kijken.
Heb het in de VS gezien, ook in de herhaling, en nu dus ook in Nederland. Volgens mij is 't er dus nergens uitgeknipt, hopelijk dan ook niet als de dvd-box uitkomt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:05 schreef Isabeau het volgende:
En dat dat van die hand van Claire nog te zien is verbaasd me wel. De maker van die gootsteenmalers had een rechtszaak tegen de makers van de serie aangespannen en gewonnen (die gootsteenmaler maalt geen handen die je erin stopt). Het fragment mocht niet meer worden vertoont, maar blijkbaar wel in Europa![]()
Ik kan geen uitspraak van een rechter vinden, maar wel dat ze de scene zouden editen. Had ergens anders gelezen dat de scene er uit zou worden gehaald.quote:Hand Mangling on NBC's 'Heroes' Leads to Trademark Claim
The maker of a garbage disposal device depicted shredding a character's hand on the pilot episode of the NBC series "Heroes" has sued the studio for trademark infringement and defamation stemming from the broadcast.
The seven-count complaint, filed Monday in federal court in St. Louis on behalf of Emerson Electric Co., manufacturer of the In-Sink-Erator garbage disposal, alleges the show "implies an incorrect and dangerous design for a food waste disposer" and paints the device "in an unsavory light, irreparably tarnishing the product, Emerson's In-Sink-Erator trademarks, and the associated goodwill."
In the episode, watched Sept. 25 by an estimated 19 million NBC viewers and since broadcast over the Internet at nbc.com, a high school cheerleader grappling with her apparent power of invincibility shoves her hand into the garbage disposal in her family's kitchen sink. The sequence, screenshots of which are included with the complaint, depicts the In-Sink-Erator name on the garbage disposal as it chews up the character's hand.
"This suggests that Emerson's In-Sink-Erator brand food waste disposers will cause debilitating and severe injuries, including the loss of fingers, in the event consumers were to accidentally insert their hand into one," the complaint alleges.
Curt King, spokesman for NBC Universal Television Studios, Inc., which produces the show, said Tuesday that NBC's legal department was aware of the suit.
"While we do not believe there is any legal issue with the episode as originally broadcast, we nonetheless have decided to edit the episode for future uses," King said. "We haven't yet seen the complaint but don't believe any legal claim asserted by Emerson in connection with this matter would have any merit."
The complaint alleges causes of action for federal unfair competition, trademark infringement, trademark dilution and disparagement as well as claims under Missouri law for defamation, trademark dilution and tortious interference with contractual or business relations.
Emerson is seeking an injunction preventing further distribution of the episode, compensatory damages, attorneys fees and an award requiring NBC to pay for corrective advertising. The company is represented by Rudolph Telscher, Michael Brennan and George Schooff of Harness Dickey & Pierce.
Dat vond ik ook alquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
(casting doet me een beetje aan Lost denken)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar seizoen 2 in augustus.
Verbaal terrorist
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:46 schreef Verloren_onschuld het volgende:
Ik heb net seizoen 1 afgekeken, hele toffe serie om te kijken. Ik vond echter wel dat er tegen het einde een paar afleveringen inzitten waar de klad in komt.Als je heel seizoen 1 hebt gezien en daar over wilt praten, kan je dan niet beter in het Heroes USA topic posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op naar seizoen 2 in augustus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee, want ik ga opnieuw kijken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je heel seizoen 1 hebt gezien en daar over wilt praten, kan je dan niet beter in het Heroes USA topic posten?
Misschien hebben ze gewoon de paar frames eruitgeknipt waarin de naam van het bedrijf te zien is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik kan geen uitspraak van een rechter vinden, maar wel dat ze de scene zouden editen. Had ergens anders gelezen dat de scene er uit zou worden gehaald.
Doet me denken aan de uitspraak van de rechter dat biolabiel-reclame niet meer mocht en vervolgens zag je ze nog volop.
Heb net even in de gids gekeken, daar staat ook 23:30 in.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:41 schreef Silaz het volgende:
Nog een foutje in OPZondags is het ook 21:30 geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |