Effectief.quote:Meisjes doden lastige man
Uitgegeven: 27 juni 2007 19:26
Laatst gewijzigd: 27 juni 2007 19:27
ESSEN - Twee meisjes van 14 en 15 jaar hebben in het West-Duitse Essen een eigenaar van een snackbar doodgestoken omdat hij het jongste meisje probeerde te verkrachten.
De openbaar aanklager gaat ervan uit dat de tieners uit noodweer handelden.
Snackbar
De meisjes werkten in de snackbar van de 36-jarige man, meldden Duitse media woensdag. Toen de eigenaar de 14-jarige na sluiting seksueel lastigviel, schoot de 15-jarige te hulp.
De uitbater viel toen de oudste aan. Zij greep een mes en stak toe.
(c) ANP
http://www.nu.nl/news/1131932/21/Meisjes_doden_lastige_man.html
Had je je [TK] PROFESSIONELE MESSENSET aan hun verkocht of zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Die linkse rakkers zullen het wel weer schandalig vinden dat een crimineel is gedood want op criminelen moeten we zuinig zijn toch. Die meisjes moeten levenslang de cel in want de slachtoffers zijn daders en daders zijn slachtoffer toch?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Die linkse rakkers zullen het wel weer schandalig vinden dat een crimineel is gedood want op criminelen moeten we zuinig zijn toch. Die meisjes moeten levenslang de cel in want de slachtoffers zijn daders en daders zijn slachtoffer toch?
nou nou.. iemand vermoorden voor aanranding gaat ook wel weer erg ver...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
I approve this messagequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Noodweer, net zoals die dame die door een marokkaanse straatrat werd beroofd, ff volgas in de achteruitquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
nou nou.. iemand vermoorden voor aanranding gaat ook wel weer erg ver...
Ja precies, want droegen ze eigenlijk een hoofddoekje? Zo nee, dan vroegen ze er om. Dan mag je die brave man toch niet zomaar neersteken foei foei.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wie weet hebben die 2 meiden het gewoon uitgelokt, door bijvoorbeeld een kort rokje te dragen.
roflquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja precies, want droegen ze eigenlijk een hoofddoekje? Zo nee, dan vroegen ze er om. Dan mag je die brave man toch niet zomaar neersteken foei foei.
Ja das andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Noodweer, net zoals die dame die door een marokkaanse straatrat werd beroofd, ff volgas in de achteruit![]()
ik dacht dat ik links was, maar dus schijnbaar nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wie weet hebben die 2 meiden het gewoon uitgelokt, door bijvoorbeeld een kort rokje te dragen.
Wonderbaarlijk. Nog geen 'linkse' gezien die ook maar een fractie doet van wat julli hier beweren... en ondertussen maar het halve topic erover voljankenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja precies, want droegen ze eigenlijk een hoofddoekje? Zo nee, dan vroegen ze er om. Dan mag je die brave man toch niet zomaar neersteken foei foei.
Bewust vermoorden zal inderdaad te ver gaan, maar naar een mes grijpen voor noodweer zeker als het dergelijke jonge meisjes zijn tegen een volwasen vent vind ik prima, fysiek hebben dergelijk meiden toch ook geen verweer. Deze man had zijn handen maar thuis moeten houden. Ach zo kost het de belastingbetaler ook niets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
nou nou.. iemand vermoorden voor aanranding gaat ook wel weer erg ver...
dat dan weer welquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Betul het volgende:
Hoe snel een topic als dit meteen uitdraait op domme opmerkingen over tussen rechts/ links en Moslimbasherij. Tjonge zeg, het is bijna een prestatie te noemen.
Nou ik ben links en ik vind dit echt niet zonde!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Jawel geef maar toe. Als de dader nog geleefd had hadden we hem vooral niet te streng moeten straffen maar moeten helpen toch want hij is zo gemaakt door zijn omgeving toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nou ik ben links en ik vind dit echt niet zonde!
Maar wel moet bewezen worden dat de man echt iets probeerde. Dit kan doormiddel van de video beelden te bekijken.
Eh nee....quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Jawel geef maar toe. Als de dader nog geleefd had hadden we hem vooral niet te streng moeten straffen maar moeten helpen toch want hij is zo gemaakt door zijn omgeving toch?
Ja zo ken ik je weer.
Wat zit jij nu eigenlijk aan te vallen op zogenaamd linkse mensen terwijl dat helemaal niet aan de orde is? En dan vieze persoonlijke opmerkingen aan mensen. Ben je echt zo gefrustreerd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Jawel geef maar toe. Als de dader nog geleefd had hadden we hem vooral niet te streng moeten straffen maar moeten helpen toch want hij is zo gemaakt door zijn omgeving toch?
Ja zo ken ik je weer.
Maar in feite zijn die meisjes nu ook crimineel en mogen dus gedood worden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Maar hij heeft toch een slechte jeugd gehad en dat is toch onmenselijk?Ik dacht dat we in een beschaving leefde. Hij is ook een mensquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Eh nee....
Dan moet hij gewoon opgesloten worden.
Jongen wat is jou probleem?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch een slechte jeugd gehad en dat is toch onmenselijk?Ik dacht dat we in een beschaving leefde. Hij is ook een mens
Ze zullen het echt niet zomaar hebben gedaan, als er iemand naar die meisjes kijkt gaan ze echt niet meteen diegene neersteken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef parselmouth het volgende:
Ik weet het niet, heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Sommige meisjes van 14 roepen al 'aAnRaNdING!!' wanneer een man/jongen 2 seconden naar ze kijkt...
Ik ken meisjes van 14 die ertoe in staat zijn. Categorie Duindorps hoertje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ze zullen het echt niet zomaar hebben gedaan, als er iemand naar die meisjes kijkt gaan ze echt niet meteen diegene neersteken.
Okee, dan zal het wel zo zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ken meisjes van 14 die ertoe in staat zijn. Categorie Duindorps hoertje.
Hoe viel die man dat meisje aan ?quote:De uitbater viel toen de oudste aan. Zij greep een mes en stak toe.
Zijn ballen in het frituurvet was ook een optie geweest, maar dit is ook prima.quote:Meisjes doden lastige man
ESSEN - Twee meisjes van 14 en 15 jaar hebben in het West-Duitse Essen een eigenaar van een snackbar doodgestoken omdat hij het jongste meisje probeerde te verkrachten. De openbaar aanklager gaat ervan uit dat de tieners uit noodweer handelden.
De meisjes werkten in de snackbar van de 36-jarige man, meldden Duitse media woensdag. Toen de eigenaar de 14-jarige na sluiting seksueel lastigviel, schoot de 15-jarige te hulp. De uitbater viel toen de oudste aan. Zij greep een mes en stak toe.
Ja, ik moet me ook altijd inhouden om ze niet te verkrachten idd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:12 schreef vosss het volgende:
Met dat mooie weer van de laatste tijd vraag ik me af of die sloens er niet zelf om gevraagd heeft door bv met een kort rokje en een strak topje te verschijnen op haar werk
Of dat de weduwe er een beetje goed mee omgaatquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
bron
[..]
Ik hoop wel dat de meisjes er psychisch een beetje goed mee om kunnen gaan
jouw ballen mogen in t vet voor mijn part...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:12 schreef vosss het volgende:
Met dat mooie weer van de laatste tijd vraag ik me af of die sloens er niet zelf om gevraagd heeft door bv met een kort rokje en een strak topje te verschijnen op haar werk
de weduwe? ...die is was getrouwd met een kinderverkrachter...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:38 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Of dat de weduwe er een beetje goed mee omgaat![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:12 schreef vosss het volgende:
Dus? Dat maakt het minder erg voor haar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de weduwe? ...die is was getrouwd met een kinderverkrachter...
wie weet heeft ie al wel vaker zoiets gedaan of geprobeerd. in nederland zie je ook vaak jonge mensen in de snackbar werken om een centje bij te verdienen. ik denk dat door meneer zijn voorliefde voor jonge meisjes dit best wel eens vaker gebeurd kan zijndat misbruiken dan he? niet het vermoord worden
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:02 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt het minder erg voor haar?
Dat snap ik dan weer niet, zijn vrouw kan er toch ook niks aan doen ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoor je niet spreken over 'die arme meisjes' nee, jij begint over zijn vrouwsure...zal best zielig voor d'r zijn, maar HIJ is een kinderverkrachter. Dan heb ik even iets meer moeite met sympathie opbrengen, en ja ook voor zijn vrouw....
tsja, het staat nu eenmaal niet in ONZ he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:07 schreef vosss het volgende:
Jeutje, een grapje kan er ook al niet meer vanaf zeg.
Stelletje chagrijnige zeikerds![]()
Ach, ik speel even voor advocaat van de duivel. Tuurlijk is het erg voor de meisjes. Betekend m.i. niet dat ze het recht in eigen hand hadden moeten nemen. Als je capabel genoeg bent om iemand neer te steken ben je ook capabel genoeg om weg te rennen en aangifte te doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoor je niet spreken over 'die arme meisjes' nee, jij begint over zijn vrouwsure...zal best zielig voor d'r zijn, maar HIJ is een kinderverkrachter. Dan heb ik even iets meer moeite met sympathie opbrengen, en ja ook voor zijn vrouw....
tuurlijk is het lullig voor d'r. dat zeg ik ook niet. alleen het is niet waar mijn eerste gedachten en medeleven naar uitgaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:08 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet, zijn vrouw kan er toch ook niks aan doen ?
En die zit ook met de gefrituurde peren
De openbaar aanklager denkt dat ze handelden uit noodweer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:09 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat ze vervolgd worden?
Jij neemt nogal wat conclusies hier.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou het gek vinden als er verder geen onderzoek wordt ingesteld en eventueel een zaak van komt, dat kan ik me bijna niet voorstellen. Ik weet niet of er getuigen waren?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De openbaar aanklager denkt dat ze handelden uit noodweer.
Moord duidt op voorbedachte rade. Dat kan niemand in dit geval hard maken waardoor je op z'n hoogst van "gedood" kunt spreken maar niet van vermoord.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef SCH het volgende:
Er is wel iemand vermoord.
Pffff, lekker belangrijk, alsof je iemand mag vermoorden omdat het onweertquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De openbaar aanklager denkt dat ze handelden uit noodweer.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, je hebt ook moord zonder voorbedachte rade. De vraag is nog maar of er hier geen sprake is van voorbedachte rade. Ik ken officieren genoeg die hier korte metten mee zouden maken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Moord duidt op voorbedachte rade. Dat kan niemand in dit geval hard maken waardoor je op z'n hoogst van "gedood" kunt spreken maar niet van vermoord.
Moord zonder voorbedachten rade is doodslag.Voorbedachten rade is een noodzakelijk kenmerk van moordquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:21 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, je hebt ook moord zonder voorbedachte rade. De vraag is nog maar of er hier geen sprake is van voorbedachte rade. Ik ken officieren genoeg die hier korte metten mee zouden maken.
1. Noodweer; man is ouder en sterker. Had wat nodig om te winnen in deze bedreigende situaitie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:21 schreef SCH het volgende:
"U pakte toch heel bewust een mes"
"U kon niet op een andere plek steken"
"Hebt u iemand gebeld"
euh zoek de definitie van moord en doodslag eens op jij en kom dan terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef SCH het volgende:
Iemand om het leven brengen is moord, niet per se in de juridische betekenis, maar wel in de taalkundige betekenis.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:23 schreef Swiffer het volgende:
[..]
euh zoek de definitie van moord en doodslag eens op jij en kom dan terug
Dat dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iemand om het leven brengen is moord, niet per se in de juridische betekenis, maar wel in de taalkundige betekenis.
euh in welke zin zou dit dan bedoeld zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
Volgens mij hoort deze TT niet bij dit nieuwsbericht. Er is niemand vermoord en er is niemand verkracht
Verder kan ik er niet mee zitten. Opgeruimd staat netjes enzo (er vanuit gaande dat dit ook de toedracht is)
Geen idee. Leg eens beter uit wat je vraag is dan kan ik daar antwoord op gevenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:26 schreef Swiffer het volgende:
euh in welke zin zou dit dan bedoeld zijn
ppffff
Wat het opzettelijk? Ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:25 schreef L.Denninger het volgende:
U hebt gezocht op moord:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
moord (de ~, ~en)
1 het opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven beroven => eliminatie, manslag
Er is niemand vermoord omdat er sprake is van doodslag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:26 schreef Swiffer het volgende:
[..]
euh in welke zin zou dit dan bedoeld zijn
ppffff
nou jij moet rechter worden!!! bij jou is een rechtszaak al niet meer nodigquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat het opzettelijk? Ja.
Was het met voorbedachte rade? Disputabel maar het kan.
moor·den (onov.ww.)quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:25 schreef L.Denninger het volgende:
U hebt gezocht op moord:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
moord (de ~, ~en)
1 het opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven beroven => eliminatie, manslag
Of deze:quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
moor·den (onov.ww.)
1 met opzet iem. om het leven brengen => afslachten
Het gaat om deze.
Je bedoel de juridische definitie?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:23 schreef Swiffer het volgende:
[..]
euh zoek de definitie van moord en doodslag eens op jij en kom dan terug
Dat is de reden waarom ik nooit rechter zou kunnen worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef Swiffer het volgende:
[..]
nou jij moet rechter worden!!! bij jou is een rechtszaak al niet meer nodig
Ik hoop dat deze "daders" ook zoveel psychische hulp krijgen alsdat het andersom geweest was.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
bron
[..]
Zijn ballen in het frituurvet was ook een optie geweest, maar dit is ook prima.
Ik hoop wel dat de meisjes er psychisch een beetje goed mee om kunnen gaan
Zo werkt verminderd toerekeningsvatbaar inderdaadquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:38 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dat is de reden waarom ik nooit rechter zou kunnen worden.
Ik kots op verzachtende omstandigheden.
Rechter: Zo Piet, je hebt iemand vermoord he, das nie best.
Advocaat: Ja maar meneer de rechter u moet er rekening mee houden dat Piet vroeger nooit in de botsautootjes mocht van zijn moeder. Uit pure frustratie is ie daarom toen maar 17 keer over een oud vrouwtje heengereden. Daardoor was hij tijdelijk verminderd toerekeningsvatbaar en kunnen we niet van moord spreken maar eerder van doodslag. Of nee, dood door schuld of nee, beter nog, het onopzettelijk toebrengen van zwaar lichamelijk letsel met dodelijk afloop.
Rechter: Oh, in dat geval: Never mind, ennuh... Niet meer doen hoor Pietje.
jij zal het altijd voor de oudjes opnemen en niet voor de kinderen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:39 schreef SCH het volgende:
Best eng altijd dat moord meteen zo wordt toegejuicht.
Niemand weet van de hoed en de rand maar hoppa, je schiet iemand dood en het 'volk' staat achter je.
eenschquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:39 schreef SCH het volgende:
Niemand weet van de hoed en de rand maar hoppa, je schiet iemand dood en het 'volk' staat achter je.
Een mes pakken in een cafetaria terwijl een vriendin van je bedreigd wordt is op geen enkel moment voorbedachten rade. Als ze naar huis was gegaan om een mes te halen dan wel (zie hiervoor ook de zaak van de doodgeschoten portier ik ik geloof Tilburg/Eindhoven). Opzet bewijzen is ook lastig. Meisje zal verklaren dat ze maar gewoon stak om de man van haar vriendin af te krijgen en geen notie had van waar ze precies stak.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:30 schreef Echo99 het volgende:
Wat het opzettelijk? Ja.
Was het met voorbedachte rade? Disputabel maar het kan.
Jij gaat ervan uit dat die man haar inderdaad wilde verkrachten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
jij zal het altijd voor de oudjes opnemen en niet voor de kinderen heh smeerpijp.
Neequote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef SCH het volgende:
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zo werkt verminderd toerekeningsvatbaar inderdaad...
Hoe ernstig was de stoornis die Piet in het voorbeeld aan het dwangmatig dominante gedrag van zijn moeder overhield?quote:verminderd toerekeningsvatbaar: er is sprake van een ernstige stoornis, die behoorlijke invloed had op het plegen van het delict.
1) Omdat zij dat zeggen? Ik kan ook zoveel verklarenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:42 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Nee
1) er is een verktachting voorkomen
2) Er hoeft geen blik psychiaters opngetrokken voor een sexueel gefrustreerde wellusteling
3) voornoemde hoeft niet een jaartje te zitten op kosten van de samenleving
Oh God hier hebben we iemand die nog roomser dan de Paus is. Moet jij niet priester worden?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij gaat ervan uit dat die man haar inderdaad wilde verkrachten.
Verkrachters zijn vaak al niet de slimste, maar iemand verkrachten terwijl er nog iemand rondloopt?
Aha, dus als we volgende week lezen "meiden beraamden moord voor de kick" dan ben jij blij dat die kerel dood is ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
jij zal het altijd voor de oudjes opnemen en niet voor de kinderen. Bootje er bij?
9 van de 10 keer lopen deze verhalen wel slecht af, wees blij dat er nu een soort happy end aan zit.
Wederom, het is maar goed dat ik geen rechter ben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:42 schreef FJD het volgende:
[..]
Een mes pakken in een cafetaria terwijl een vriendin van je bedreigd wordt is op geen enkel moment voorbedachten rade. Als ze naar huis was gegaan om een mes te halen dan wel (zie hiervoor ook de zaak van de doodgeschoten portier ik ik geloof Tilburg/Eindhoven). Opzet bewijzen is ook lastig. Meisje zal verklaren dat ze maar gewoon stak om de man van haar vriendin af te krijgen en geen notie had van waar ze precies stak.
Bewijs is er dus niet voor moord en die veroordeling zal er ook niet komen.
Als ik jou was, zou ik een open sollicitatie tot priester doen bij de katholieke kerk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Aha, dus als we volgende week lezen "meiden beraamden moord voor de kick" dan ben jij blij dat die kerel dood is ?
"Fijn, iemand onschuldig vermoord, goeie afloop man !"
Onverminderd toerekeningsvatbaar komt inderdaad voor bij een geestelijke storing (kan ook al onder invloed van alcohol), maar je doet hiervoorkomen alsof iedereen zich zomaar daarop kan beroepen. Dat is dus totaal niet het geval. De gevallen waar dat wel bij komt, komen in het nieuws en heel Nederland roept weer hoe ontzettend slecht onze rechtspraak is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:43 schreef Echo99 het volgende:
[..]
[..]
Hoe ernstig was de stoornis die Piet in het voorbeeld aan het dwangmatig dominante gedrag van zijn moeder overhield?
Behalve als het om Pimmetje gaat natuurlijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:39 schreef SCH het volgende:
Ik zal niet iemand gelijk doodwensen, omdat degene die hem heeft omgebracht zegt dat ze verkracht zou worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Oh God hier hebben we iemand die nog roomser dan de Paus is. Moet jij niet priester worden?
Als ik jou was zou ik solliciteren voor leider van de "hanging-posse".quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als ik jou was, zou ik een open sollicitatie tot priester doen bij de katholieke kerk.
Ach, het was maar een voorbeeld. Het ging in eerste instantie om verzachtende omstandigheden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Onverminderd toerekeningsvatbaar komt inderdaad voor bij een geestelijke storing (kan ook al onder invloed van alcohol), maar je doet hiervoorkomen alsof iedereen zich zomaar daarop kan beroepen. Dat is dus totaal niet het geval. De gevallen waar dat wel bij komt, komen in het nieuws en heel Nederland roept weer hoe ontzettend slecht onze rechtspraak is.
Wees blij dat dat meisje tenminste goed is opgevoed. 9 van de 10 keer lopen dit soort zaken slecht af namelijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:46 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik zal niet iemand gelijk doodwensen, omdat degene die hem heeft omgebracht zegt dat ze verkracht zou worden.
Jij vindt het van goede opvoeding getuigen om iemand neer te steken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:48 schreef JohnDope het volgende:
Wees blij dat dat meisje tenminste goed is opgevoed. 9 van de 10 keer lopen dit soort zaken slecht af namelijk.
Je moet het maar durven als 15 jarige om even prik te doen met een mes, dat is niet niks.
Als je objectief kan kijken naar die verzachtende omstandigheden is het maar goed dat ze er zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:47 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ach, het was maar een voorbeeld. Het ging in eerste instantie om verzachtende omstandigheden.
Als mijn dochter dit zou doen in een noodweer situatie, dan zal ik mij de trotste vader op aarde voelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij vindt het van goede opvoeding getuigen om iemand neer te steken?
Wederom het is maar goed dat ik geen rechter ben. Ik denk dat ik te veel op de eigen verantwoordelijkheid zou hameren.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Als je objectief kan kijken naar die verzachtende omstandigheden is het maar goed dat ze er zijn.
Als mijn dochter dit zou overkomen,,,,quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als mijn dochter dit zou doen in een noodweer situatie, dan zal ik mij de trotste vader op aarde voelen.
Er komt sowieso een onderzoek en er zal ook wel een zaak van komen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:50 schreef SCH het volgende:
VoreG, dit gaat toch wel een zaak worden? Of zou de openbaar aanklager onder druk van de publieke opinie zwichten? In Nederland zouden die meisjes zeker vervolgd worden, en terecht.
Let op, lieve opgewonden popu-vriendjes: dat is wat anders dan gestraft worden.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:50 schreef L.Denninger het volgende:
Maar JohnDope, we kunnen politie-onderzoek dus wel gewoon afschaffen volgens jou ?
Zodra iemand aangifte doet - hop, we geloven alles, maakt niet uit, nader onderzoek overbodig,
roep maar wie de dader is volgens jou en we drukken het gelijk af in de krant, no questions asked ?
Hoezo? Parkeer je em opzettelijk tegen zijn voortuinhekje dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:52 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Als mijn dochter dit zou overkomen,,,,
en zo'n man zou na een maand uit de bak komen
loop ik op de dag van vrijlating lakschade op
Dat is toch kwalijk dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:53 schreef JohnDope het volgende:
Geen rechter die dit meisje durft te veroordelen.
nee, het wordt pas kwalijk als die rechter dat meisje zou veroordelen.quote:
Waar ligt de grens. Als ik in de stad loop en er loopt iemand met zijn boodschappen tas tegen mijn edele delen aan mag ik em dan ook door z'n kop schieten. Ja hey, ik dacht dat ik verkracht werdquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nee, het wordt pas kwalijk als die rechter dat meisje zou veroordelen.
Dat zou betekenen dat de rechter geen oordeel mag geven over deze zaak? Gewoon geen aangifte, gelijk wegstoppen en klaar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:55 schreef JohnDope het volgende:
[..]
nee, het wordt pas kwalijk als die rechter dat meisje zou veroordelen.
Dat betekent dat dat meisje altijd het voordeel van de twijfel zal krijgen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat zou betekenen dat de rechter geen oordeel mag geven over deze zaak? Gewoon geen aangifte, gelijk wegstoppen en klaar?
Zal wel loslopen.... er komt toch eerst een onderzoek. En daarna komt de schuldvraag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:53 schreef JohnDope het volgende:
Geen rechter die dit meisje durft te veroordelen.
Lekker rechtssysteem zal dat zijn zeg. Gewoon iemand op basis van een eigen verklaring vrij gaan spreken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:57 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat betekent dat dat meisje altijd het voordeel van de twijfel zal krijgen.
Je gaat er van uit dat het een verkrachitng is. Indien die vent haar gewoon aansprak bv. bij de kassa, omdat ze iets aan het stelen was. Dan zal er een camera op hebben gestaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:57 schreef Puckzzz het volgende:
iemand vroeg of er niet een beveiligingscamera hing, euh...denk je dat de eigenaar van de zaak onder het oog van een camera een meisje zal verkrachten??
Of het blijkt dat die meisjes randgroepjongeren waren die al vaak met de politie in aanraking waren geweest. Wie zal het zeggen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zal wel loslopen.... er komt toch eerst een onderzoek. En daarna komt de schuldvraag.
Ik weet het niet.... maar het zal een moeilijke zaak worden omdat de andere partij niet meer verhoord kan worden. Maar goed als via antecedenten onderzoek blijkt dat deze man als eens eerder een vergelijkbare veroordeling op zijn naam heeft staan. Dan is dit proces vrij snel rond.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lekker rechtssysteem zal dat zijn zeg. Gewoon iemand op basis van een eigen verklaring vrij gaan spreken.
[..]
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zal wel loslopen.... er komt toch eerst een onderzoek. En daarna komt de schuldvraag.
Ik weet het niet.... maar het zal een moeilijke zaak worden omdat de andere partij niet meer verhoord kan worden. Maar goed als via antecedenten onderzoek blijkt dat deze man als eens eerder een vergelijkbare veroordeling op zijn naam heeft staan. Dan is dit proces vrij snel rond.
Jij spoort echt niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:00 schreef SCH het volgende:
Dan nog, als wat jij zegt waar is: dat is niet direct een reden om iemand dood te steken.
Ook waar.....een mislukte overval. En dan via een smoes proberen er eronderuit komen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:00 schreef SCH het volgende:
Of het blijkt dat die meisjes randgroepjongeren waren die al vaak met de politie in aanraking waren geweest. Wie zal het zeggen?
nee, ik ga er vanuit dat er geen camerabeelden zijn.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Lekker rechtssysteem zal dat zijn zeg. Gewoon iemand op basis van een eigen verklaring vrij gaan spreken.
[..]
Je gaat er van uit dat het een verkrachitng is. Indien die vent haar gewoon aansprak bv. bij de kassa, omdat ze iets aan het stelen was. Dan zal er een camera op hebben gestaan.
Ja, ik heb een stukje van je post maar even vetgedrukt, cursief gemaakt en onderstreept.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als het verhaal van dat meisje klopt, dan had ze alle reden om die man kapot te steken.
Ik geniet niet van die steekpartij, maar ik vind het leuk dat zo'n klein meisje het wint van een reus, tijdens een noodweer situatie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Liever dat dan zoals jij openlijk genieten van dit soort steekpartijen.
De kans is groot dat het verhaal klopt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:14 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ja, ik heb een stukje van je post maar even vetgedrukt, cursief gemaakt en onderstreept.
Gebaseerd op wat?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
De kans is groot dat het verhaal klopt.
Die kans is in ieder geval veel groter, dan de kans dat die meisjes een leugen verkopen aan de buiten wereld.
Ben jij jezelf aan het indekken voor de toekomst? Heb je plannenquote:
Of het is een ordinaire greep uit de kassa, die volledig uit de hand liep. En dan lopen er opeens 2 potentiele TBS-ers op straat rond.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik geniet niet van die steekpartij, maar ik vind het leuk dat zo'n klein meisje het wint van een reus, tijdens een noodweer situatie.
En nu hoeven er ook geen dure tbs-behandelingen opgestart te worden.
Misschien waren die meisjes wel gehersenspoeld door wat criminelen met de opdracht dat ze die snackbareigenaar moesten vermoorden, omdat die criminelen nog een rekening hadden te vereffenen met die snackbarhouder.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Of het is een ordinaire greep uit de kassa, die volledig uit de hand liep. En dan lopen er opeens 2 potentiele TBS-ers op straat rond.
Beetje kip-ei discussie.
Ik beschouw deze reactie maar als een uiting van onmacht, waarmee jij uit dat je het op inhoudelijke argumenten hebt moeten afleggen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ben jij jezelf aan het indekken voor de toekomst? Heb je plannenHerken jij jezelf in die snackbareigenaar?
uiting van onmacht??? dit bedoelde ik!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:26 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik beschouw deze reactie maar als een uiting van onmacht, waarmee jij uit dat je het op inhoudelijke argumenten hebt moeten afleggen.
in your face, Echo99.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
is het tegenwoordig al zo erg dat mogelijke slachtoffers van een verkrachting het nadeel van de twijfel krijgen?
Dat niet.... hangt tenminste van het onderzoek af. En we speculeren hierop zonder alle omstandigheden te kennen. En nee... niks staat 100 % vast. Ook de afgegeven verklaringen niet (die later wel gebruikt worden in de rechtszitting)quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
is het tegenwoordig al zo erg dat mogelijke slachtoffers van een verkrachting het nadeel van de twijfel krijgen?
Het gemak waarmee ze die man heeft neergestoken doet inderdaad vermoeden dat ze dit eerder heeft gedaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:04 schreef JohnDope het volgende:
En geloof me, eigenlijk is het wel knap dat een meisje van 15 dat durft, je denkt dat het even steken is, maar psychologisch gezien komt er veel meer bij kijken.
Gozer doe nou even die topickick naar BNW. Even consequent blijven!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat niet.... hangt tenminste van het onderzoek af. En we speculeren hierop zonder alle omstandigheden te kennen. En nee... niks staat 100 % vast. Ook de afgegeven verklaringen niet (die later wel gebruikt worden in de rechtzetting)
Staat er ergens "met gemak"quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het gemak waarmee ze die man heeft neergestoken doet inderdaad vermoeden dat ze dit eerder heeft gedaan.
Wat zeg ik, vermoeden, het is gewoon zo!
Welke hogere orde speelt hier dan mee ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gozer doe nou even die topickick naar BNW. Even consequent blijven!
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:30 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Welke hogere orde speelt hier dan mee ?
Ik ken de forumgrenzen van [BNW] wel.... jij ook.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:23 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Misschien waren die meisjes wel gehersenspoeld door wat criminelen met de opdracht dat ze die snackbareigenaar moesten vermoorden, omdat die criminelen nog een rekening hadden te vereffenen met die snackbarhouder.
Nee zo erg is het niet. Zoals eerder gezegd speel ik alleen maar advocaat van de duivel. Om een beetje tegengas te geven aan de juichstemming die er heerst. YEAH, de zielige meisjes hebben een nare man vermoord. Probeer eerst eens te nuanceren en te relativeren voordat je zoiets roept.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
Of je leest het topic voordat je post.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:31 schreef PartyAmber het volgende:
Nou dan had ie ze maar niet moeten verkrachten denk ik dan.
Stom dat zo veel mensen hier dat blijkbaar niet erg vinden
We zitten hier op een forum. Advocaten gaan heus niet voor de lol een zedendeliquent verdedigen, dat doen ze voor de pieken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet. Zoals eerder gezegd speel ik alleen maar advocaat van de duivel. Om een beetje tegengas te geven aan de juichstemming die er heerst. YEAH, de zielige meisjes hebben een nare man vermoord. Probeer eerst eens te nuanceren en te relativeren voordat je zoiets roept.
Duidelijk. Je kan het met argumenten niet winnen en gaat nu maar lopen trollen.quote:
Jij zit hier niet voor het gepeupel. Maar voor de lol.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:33 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Jij zit hier niet voor de pieken. Maar voor de lol.
Wees nou eens eerlijk tegen jezelf. Je leest dagelijks de meest afschuwelijke zedenberichten in de media met een slechte afloop.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:34 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Jij zit hier niet voor het gepeupel. Maar voor de lol.
Klakkeloos dingen voor waar aannemen is niet echt bevoorderlijk voor een rechtstaat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef JohnDope het volgende:
Nu krijg je in eens een bericht voorgeschoteld, dat zelden voorkomt, waarin een slachtoffer de dader om zeep helpt, dan moet je dat meisje toch het voordeel van de twijfel geven.
Wat ben jij een pessimist cq zwartkijker zeg!!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Klakkeloos dingen voor waar aannemen is niet echt bevoorderlijk voor een rechtstaat.
Vandaar ook een gedegen neutraal onderzoek....
Voor jou staat dus onomstotelijk vast dat die man daadwerkelijk een poging heeft ondernomen één van beide meisjes te verkrachten?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:37 schreef JohnDope het volgende:
Wees nou eens eerlijk tegen jezelf. Je leest dagelijks de meest afschuwelijke zedenberichten in de media met een slechte afloop.
Nu krijg je in eens een bericht voorgeschoteld, dat zelden voorkomt, waarin een slachtoffer de dader om zeep helpt, dan moet je dat meisje toch het voordeel van de twijfel geven.
Of ben je gewoon zo pervers dat je die meisjes het voordeel van de twijfel niet gunt
Ja, anders hadden ze 'm toch niet vermoord ?!?!?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor jou staat dus onomstotelijk vast dat die man daadwerkelijk een poging heeft ondernomen één van beide meisjes te verkrachten?
Wijsneus, 90% van het nieuws dat wij dagelijks binnen krijgen is slap gelul, dus als je alle nieuwsberichten gaat zitten wikken en wegen, dan kom je nergens meer aan toe!quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Voor jou staat dus onomstotelijk vast dat die man daadwerkelijk een poging heeft ondernomen één van beide meisjes te verkrachten?
OMG waarop baseer je dat dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:29 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Het gemak waarmee ze die man heeft neergestoken doet inderdaad vermoeden dat ze dit eerder heeft gedaan.
Wat zeg ik, vermoeden, het is gewoon zo!
Bijvoorbeeld:quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:44 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ja, anders hadden ze 'm toch niet vermoord ?!?!?
Of die meisjes waren gehypnotiseerd door de maffia met de opdracht dat ze die snackbareigenaar moesten omleggen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Ze werden betrapt bij het stelen uit de kassa en hij dreigde de politie te bellen.
Ja en dan vermoord je iemand zekerquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Ze werden betrapt bij het stelen uit de kassa en hij dreigde de politie te bellen.
In paniek zou dat best kunnen. Er worden mensen om minder overhoop gestoken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ja en dan vermoord je iemand zeker![]()
quote:Mädchen sticht in Panik zu
POLIZEI. 36-jähriger Imbissbudenbesitzer an der Steeler Straße wollte sich an seinen beiden 14 und 15 Jahre alten Aushilfen vergehen. Da griff eine der Schülerinnen zum Messer. Der Mann verblutete.
Sie wollen sich nur ein paar Euro für die Ferien dazu verdienen. Doch was zunächst nach einem harmlosen Aushilfsjob in einer Döner-Imbissbude an der Steeler Straße/Ecke Leopoldstraße aussieht, entwickelt sich in der Nacht zum Mittwoch für zwei Schülerinnen aus Essen, 14 und 15 Jahre alt, zu einem Albtraum: Der 36-jährige Inhaber Ahmet T. versucht, die 14-Jährige zu vergewaltigen. Ihre Freundin eilt ihr zur Hilfe, sprüht dem gebürtigen Türken Reizgas ins Gesicht. Der attackiert daraufhin die 15-Jährige, die in Panik gerät, zu einem Messer in der Küche greift und mehrmals auf den Mann aus Bochum einsticht. Er stirbt nach 1 Uhr noch im Krankenwagen.
Welkom op planeet aarde.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:48 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Ja en dan vermoord je iemand zeker![]()
Wat IK roep??quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:31 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Nee zo erg is het niet. Zoals eerder gezegd speel ik alleen maar advocaat van de duivel. Om een beetje tegengas te geven aan de juichstemming die er heerst. YEAH, de zielige meisjes hebben een nare man vermoord. Probeer eerst eens te nuanceren en te relativeren voordat je zoiets roept.
Vertaal die smerige taal aub evenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
www.nrz.de, geen idee hoe hoog het Bild-gehalte van die krant is
Nou ik ken genoeg cafebazen en dat zijn heus niet allemaal verkrachters hoor,quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:52 schreef JohnDope het volgende:
Het valt me gewoon zo tegen dat 2 meisjes niet het voordeel de twijfel krijgen.
Ik weet niet of je de gemiddelde horecabaas kent, maar daar zitten heel veel viezeriken tussen die niet met hun handen van hun personeel kunnen afblijven!
De man probeerde haar te verkrachten, waarop zij met reizgas? hem in het gezicht spoot. Hij viel haar hierop aan en de vriendin stak de man meermaals in zijn buik. Hij is op weg naar het ziekenhuis overleden/.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vertaal die smerige taal aub even
Nee hoor, uit jouw posts en die van sommige anderen komt eerder het tegenovergestelde beeld naar voren, vandaar het tegenwicht. De kans is natuurlijk heel reeel dat het noodweer is maar dat neemt niet weg dat er goed onderzoek gedaan moet worden. In de realiteit komen gekkere dingen voor dan je in de meest ongeloofwaardige thrillers kunt lezen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
Nou ik ken er ook genoeg die op handen gedragen worden, maar achter de schermen losse handjes hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nou ik ken genoeg cafebazen en dat zijn heus niet allemaal verkrachters hoor,
de meeste zijn hardstikke aardig.
nou...laat Meki en de anti-Meki's maar weer aanrukkenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
www.nrz.de, geen idee hoe hoog het Bild-gehalte van die krant is
Als die verhaal klopt, dan krijgen o.a. Drugshond, SCH, Echo99 een hoop intellectuele schijt over zich heen heej.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef VoreG het volgende:
[..]
De man probeerde haar te verkrachten, waarop zij met reizgas? hem in het gezicht spoot. Hij viel haar hierop aan en de vriendin stak de man meermaals in zijn buik. Hij is op weg naar het ziekenhuis overleden/.
Broodjes Döner-kebab.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:54 schreef Drugshond het volgende:
Het is geen cafe... maar een shoarmaboer.
Die verhaal is precies hetzelfde als wat hier in de media staat. Kortom volledig gebaseerd op de verklaring van die meisjes. Het is wachten op het onderzoek.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:56 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als die verhaal klopt, dan krijgen o.a. Drugshond, SCH, Echo99 een hoop intellectuele schijt over zich heen heej.![]()
mja en ik ken ook de twijfelachtige....die iets moeten pakken wat vlakbij je staat en dan niet even achter je langs lopen...nee....die moeten dat vóór je langs doen en onderwijl even langs je tieten wrijven ja ervaring...quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:53 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Nou ik ken genoeg cafebazen en dat zijn heus niet allemaal verkrachters hoor,
de meeste zijn hardstikke aardig.
Ach .... jij vind natuurlijk dat die vetbaas zijn personeel met een handtasje had moeten kopen....quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:50 schreef SCH het volgende:
VoreG, dit gaat toch wel een zaak worden? Of zou de openbaar aanklager onder druk van de publieke opinie zwichten? In Nederland zouden die meisjes zeker vervolgd worden, en terecht.
Let op, lieve opgewonden popu-vriendjes: dat is wat anders dan gestraft worden.
ze was 14...dan is een pakje Marlboro en een Breezer toch al genoeg?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:06 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Ach .... jij vind natuurlijk dat die vetbaas zijn personeel met een handtasje had moeten kopen....
Afgezien dat meisjes jouw smaak niet zijn ....
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:09 schreef Basp1 het volgende:
wat is reizgas?
quote:Reizgase sind Gase, die bei Kontakt den Körper, insbesondere das Atemsystem, zu einer Reaktion veranlassen. Man kann sie nach dem Vorkommen, den Symptomen, die sie auslösen und den Stoffen aus denen sie bestehen, einordnen.
In der breiten Bevölkerung wird unter Reizgas hauptsächlich das von Polizei und Sicherheitskräften häufig verwendete Tränengas verstanden. Dieses Gas ist auch in einer milderen Form frei verkäuflich und wird als Abwehrmaßnahme gegen Überfälle zum Verkauf angeboten. Erhältlich ist es in Spraydosen unterschiedlicher Größe. Empfohlen wird, es dem Angreifer direkt in die Augen zu sprühen. Dieser wird dann durch die starke Reizung in der Regel kampfunfähig.
Wacht maar, ik kom wel terug als het allemaal waar blijkt, dan zal ik even wat mensen hier op hun intellectuele plaats gaan zetten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:57 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die verhaal is precies hetzelfde als wat hier in de media staat. Kortom volledig gebaseerd op de verklaring van die meisjes. Het is wachten op het onderzoek.
Als jij een dochter zou hebben, dan wil je dat ze miminaal met een bussie traangas over straat gaat, moraal ridder dat je 'der' bent.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef Basp1 het volgende:
Ow dus reizgas is traangas.
Ja dat vinden we natuurlijk heel normaal dat 15 jarigen met busjes traangas rondlopen. Verder als dat meisje dus goed dat traangas gespoten zou hebben in de ogen van de vermeende verkrachter dan zou deze niets meer hebben kunnen zien. En vraag ik me af waarom ze daarna nog met een mes moesten toesteken. Maar ik wacht gewoon het verdere onderzoek af.
Jij wil je dochter met illegale spullen over straat laten gaan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als jij een dochter zou hebben, dan wil je dat ze miminaal met een bussie traangas over straat gaat.
En verder is traangas geen wondermiddel, er zijn er zat die gewoon door kunnen gaan.
Er is niet voor niets een taser(gun) uitgevonden![]()
Door het traangas zou die man erg agressief zijn geworden en zou hij dat kind hebben aangevallen, hierop zou die vriendin hem hebben neergestoken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef Basp1 het volgende:En vraag ik me af waarom ze daarna nog met een mes moesten toesteken.
Tuurlijk, ik weet je niet of je het in de gaten hebt, maar wij wonen niet in DisneyLand.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:21 schreef VoreG het volgende:
[..]
Jij wil je dochter met illegale spullen over straat laten gaan?
Noodweer dusquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Door het traangas zou die man erg agressief zijn geworden en zou hij dat kind hebben aangevallen, hierop zou die vriendin hem hebben neergestoken.
kom kom Puckzzz 14 en 15 zijn geen kinderen meer, dat zijn jongeren en als ze eens een ondeugende fotoshoot hebben laten maken gelden ze op FOK! zelfs als volwassenquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
een kinderverkrachter...
Ik denk dat jij in een moslimland moet gaan wonen, waar de vrouwen van top tot teen bedekt zijn met doeken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:24 schreef Herald het volgende:
[..]
kom kom Puckzzz 14 en 15 zijn geen kinderen meer, dat zijn jongeren en als ze eens een ondeugende fotoshoot hebben laten maken gelden ze op FOK! zelfs als volwassen
Jah! Laat hem dan ook rustig dat kind ff verkrachtenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:22 schreef VoreG het volgende:
[..]
Door het traangas zou die man erg agressief zijn geworden en zou hij dat kind hebben aangevallen, hierop zou die vriendin hem hebben neergestoken.
als jij dat zo wilt zienquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:24 schreef Herald het volgende:
[..]
kom kom Puckzzz 14 en 15 zijn geen kinderen meer, dat zijn jongeren en als ze eens een ondeugende fotoshoot hebben laten maken gelden ze op FOK! zelfs als volwassen
Precies, iedereen vind maar dat je gewoon meisjes van 12 mag verkrachtenquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:26 schreef JohnDope het volgende:
In dit topic leer je de mensen wel kennen hoor
12??quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:28 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Precies, iedereen vind maar dat je gewoon meisjes van 12 mag verkrachten
IDD dat en jonger ... dan is Betaalde tienerseks gewone zaakquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:24 schreef Herald het volgende:
[..]
Dat topic komt uit 2006. Heb je dat serieus de hele tijd bijgehouden om er op te wachten dat je het kon gebruiken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:31 schreef desiredbard het volgende:
[..]
IDD dat en jonger ... dan is Betaalde tienerseks gewone zaak
nope, pepper-sprayquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef Basp1 het volgende:
pepper-spray word idd illegaal verkocht met het verhaal dat het een evtle aanvaller tijdelijk buitenspel zet en jou de tijd geeft om weg te komenquote:Ja dat vinden we natuurlijk heel normaal dat 15 jarigen met busjes traangas rondlopen. Verder als dat meisje dus goed dat traangas gespoten zou hebben in de ogen van de vermeende verkrachter dan zou deze niets meer hebben kunnen zien. En vraag ik me af waarom ze daarna nog met een mes moesten toesteken. Maar ik wacht gewoon het verdere onderzoek af.
Alleen soms werkt die traan/pepper-gas dus niet -of soms zelfs averechts -en dan moet je wat rigoureuzer te werk gaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:40 schreef moussie het volgende:
[..]
nope, pepper-spray
[..]
pepper-spray word idd illegaal verkocht met het verhaal dat het een evtle aanvaller tijdelijk buitenspel zet en jou de tijd geeft om weg te komen
Handig bij een overval.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:42 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Alleen soms werkt die traan/pepper-gas dus niet -of soms zelfs averechts -en dan moet je wat rigoureuzer te werk gaan![]()
Daarom ben ik meer voor een taser dan voor peper/traangas, die zijn effectiever.
Is niet handig bij een overval.quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
Handig bij een overval.
Ik zeg waarom doen we niet gelijk aan de vrije wapenhandel?
Jammer genoeg is dat noodzakelijk blijkbaar, het is in ieder geval beter dan die sirene's waar A0 je maar moet jhopen dat er iemand reageert b) Je belager absoluut niet gehindert isquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:16 schreef Basp1 het volgende:
Ja dat vinden we natuurlijk heel normaal dat 15 jarigen met busjes traangas rondlopen.
Je overschat paperspray, en als de man zijn slachtoffer vasthad kom je alsnog niet weg.quote:Verder als dat meisje dus goed dat traangas gespoten zou hebben in de ogen van de vermeende verkrachter dan zou deze niets meer hebben kunnen zien.
Wel de alinea hierboven, de man zal agressief geworden zijn ...quote:En vraag ik me af waarom ze daarna nog met een mes moesten toesteken. Maar ik wacht gewoon het verdere onderzoek af.
Oh ik heb een aantal van die bookmarks van users die sex met kinderen en verkrachting vergoeilijken....quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dat topic komt uit 2006. Heb je dat serieus de hele tijd bijgehouden om er op te wachten dat je het kon gebruiken?
waarom zou je dat in godsnaam bij willen houden? naja OffTopic en ik wil het niet eens weten denk ik...quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:09 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Oh ik heb een aantal van die bookmarks van users die sex met kinderen en verkrachting vergoeilijken....
Dat antwoord is al gegeven:quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:12 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
waarom zou je dat in godsnaam bij willen houden? naja OffTopic en ik wil het niet eens weten denk ik...
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:26 schreef JohnDope het volgende:
In dit topic leer je de mensen wel kennen hoor
quote:Op donderdag 28 juni 2007 12:28 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Precies, iedereen vind maar dat je gewoon meisjes van 12 mag verkrachten
Er is hier niemand die verkrachting goed praat.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:25 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Dat antwoord is al gegeven:
[..]
[..]
Probeer het nou maar niet te ontkennenquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er is hier niemand die verkrachting goed praat.
Jij bent niet van deze wereldquote:Op donderdag 28 juni 2007 12:58 schreef moussie het volgende:
maar anyway, ik blijf het onlogisch vinden om iemand te willen verkrachten als er nog een derde persoon rondloopt ..
Blijf jij ook eerlijk als het bericht wordt ontkracht dan?quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:37 schreef JohnDope het volgende:
Probeer het nou maar niet te ontkennen
Gewoon eerlijk blijven, ook straks wanneer dit bericht door verschillende media wordt bevestigd.
Ikke wel, maar zoals ik al zei, oordelen we op dit ene bericht. En moeten we niet hypocriet die stelling van die meisjes in twijfel gaan trekken, dat gebeurt ook niet in die andere topics.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Blijf jij ook eerlijk als het bericht wordt ontkracht dan?
Een normaal mens vindt het niet normaal dat iemand vermoord wordt. Hij had gepakt moeten worden en daarna berecht moeten worden, DAT is gerechtigheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een normaal mens hoort een "smile" van dit soort berichten te krijgen. Eindelijk een keertje gerechtigheid.
Dus mannen mogen gewoon meisjes verkrachten van jouquote:Op donderdag 28 juni 2007 13:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een normaal mens vindt het niet normaal dat iemand vermoord wordt. Hij had gepakt moeten worden en daarna berecht moeten worden, DAT is gerechtigheid.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
Een normaal mens vindt het niet normaal dat iemand vermoord wordt. Hij had gepakt moeten worden en daarna berecht moeten worden, DAT is gerechtigheid.
Ligt eraan. Als het om jou ging wel ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef PartyAmber het volgende:
[..]
Dus mannen mogen gewoon meisjes verkrachten van jou
Omdat je er dan niet objectief naar kan kijken inderdaad.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig als je deze zaak bekijkt vanuit jouw ivorentoren.
Maar als jij in deze zaak had gezeten, als dat meisje bijvoorbeeld jouw dochter zou zijn, dan bestaan er geen wetten meer en dan zal je het liefst die zak aan de hoogste boom zien hangen.![]()
In ieder sarcasme zit een kern van waarheid.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als het om jou ging wel ja.
steeds zieker in de wereld idd. Al zijn er natuurlijk soms meiden die het verzinnen...........en zo een leven van een vent kapot maken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:25 schreef Puckzzz het volgende:
Ik vind het niet kunnen, hij komt er gewoon voor uit dat ie vrouwen wil verkrachten!quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
In ieder sarcasme zit een kern van waarheid.
Wat ben jij erg zeg, ik heb hier geen woorden voor
Een man van 36 heeft een flinke overmacht tegenover meisjes van 14 en 15. Het lijkt me logisch dat ze wapen nodig had om haar vriendin te helpen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:39 schreef SCH het volgende:
Het gaat er juist om dat je niet weet of ze een wapen nodig had, omdat je niet weet wat er gebeurt is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:58 schreef Gabry het volgende:
[..]
Een man van 36 heeft een flinke overmacht tegenover meisjes van 14 en 15. Het lijkt me logisch dat ze wapen nodig had om haar vriendin te helpen.
ja tuurlijk joh, je gaat als verkrachter zijnde na sluitingstijd een van je werkneemster verkrachten terwijl de andere .. ja wat .. doet .. toekijken ?quote:
Ik weet niet of je de mens an sich wel eens geanalyseerd hebt?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:03 schreef moussie het volgende:
[..]
ja tuurlijk joh, je gaat als verkrachter zijnde na sluitingstijd een van je werkneemster verkrachten terwijl de andere .. ja wat .. doet .. toekijken ?
kijk, als die die andere meid nou zou hebben vastgebonden of zo, dan word het een ander verhaal, maar nu neemt die die ene meid te pakken terwijl de ander gewoon door de zaak loopt .. dat is op z'n minst erg onwaarschijnlijk
Ik ga ervan uit dat het nieuwsbericht juist is. Als het onjuist is dan mogen meisjes van 15 hun 36 jarige verkrachter nog steeds neersteken uit zelfverdediging.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:02 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Het gaat er juist om dat je niet weet of ze een wapen nodig had, omdat je niet weet wat er gebeurt is.
Er is iemand dood, en iemand anders beweert dat ie aan 'r wou zitten.
Maar het zal niet de eerste keer zijn als later blijkt dat het heel anders gegaan is.
Daarom zeggen de wat slimmere mensen hier : wacht met juichen totdat het onderzocht is.
Het is nogal lullig voor de nabestaanden als iedereen roept "HOERA, HIJ IS DOOD !" en later blijtk dat die kerel onschuldig is, en die meiden een moord wilden plegen voor de kick.
Dan kan dat meiske dus net zo goed "voOr DuH KiCk" die knakker helemaal overhoop gestoken hebben.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:06 schreef JohnDope het volgende:
Ik weet niet of je de mens an sich wel eens geanalyseerd hebt?
Maar de mens is over het algemeen gestoord en raar, die tot de meest rare en zieke dingen in staat is.
Dus als het voor jou onwaarschijnlijk lijkt, betekent het niet dat iemand anders het gewoon zo zou doen.
Gozer na al die 100-den onderwerpen die jij gelezen hebt en die te maken hadden met zedendrama's cq verkrachtingen en slecht afliepen voor de slachtoffers.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Dan kan dat meiske dus net zo goed "voOr DuH KiCk" die knakker helemaal overhoop gestoken hebben.
Maar evenmin hoor je aan je piemeltje te trekken als je hoort dat jonge meisjes lastig gevallen worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 13:49 schreef VoreG het volgende:
[..]
zoals de werkgever doodsteken omdat je betrapt word bij een greep in de kassa en daarna zeggen dat die jou wou verkrachten ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:06 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik weet niet of je de mens an sich wel eens geanalyseerd hebt?
Maar de mens is over het algemeen gestoord en raar, die tot de meest rare en zieke dingen in staat is.
Dus als het voor jou onwaarschijnlijk lijkt, betekent het niet dat iemand anders het gewoon zo zou doen.
ik ken toevallig iemand die valselijk beschuldigt werd door zo'n 15-jarig mokkel .. ze was bang dat ze anders maanden huisarrest zou krijgen van haar vader omdat ze weer te laat thuis kwamquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:16 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Gozer na al die 100-den onderwerpen die jij gelezen hebt en die te maken hadden met zedendrama's cq verkrachtingen en slecht afliepen voor de slachtoffers.
Hoe moeilijk is het dan om 1 keer die meisjes het voordeel van de twijfel te geven? Als je dat niet kan, dan moet je haast wel pervers in elkaar zitten.![]()
Mwaoch, het toejuichen dat iemand overhoop wordt gestoken vind ik persoonlijk nóg perverser.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:16 schreef JohnDope het volgende:
Gozer na al die 100-den onderwerpen die jij gelezen hebt en die te maken hadden met zedendrama's cq verkrachtingen en slecht afliepen voor de slachtoffers.
Hoe moeilijk is het dan om 1 keer die meisjes het voordeel van de twijfel te geven? Als je dat niet kan, dan moet je haast wel pervers in elkaar zitten.![]()
waarom wil je met alle macht mensen ervan overtuigen dat het een leugen is en dat de meisjes eigenlijk ordinaire dievegges zijn die betrapt waren?? alleen omdat jij er van overtuigd bent dat iemand niet iemand gaat verkrachten terwijl er nog een meisje aanwezig is? misschien gaf hem dat nou net een extra kick...weet jij veelquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:18 schreef moussie het volgende:
[..]
zoals de werkgever doodsteken omdat je betrapt word bij een greep in de kassa en daarna zeggen dat die jou wou verkrachten ?
Valselijk beshuldigen is heel iets anders dan iemand dood steken. Vergeet niet dat misschien jij makkelijk iemand kan dood steken, maar voor een westers meisje van 15 is dat psychologisch gezien heel moeilijk.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:21 schreef moussie het volgende:
[..]
ik ken toevallig iemand die valselijk beschuldigt werd door zo'n 15-jarig mokkel .. ze was bang dat ze anders maanden huisarrest zou krijgen van haar vader omdat ze weer te laat thuis kwam
Dat meisje spoot waarschijnlijk met traangas als eerste noodweer toen die man aan haar ging zitten.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:24 schreef Repeat het volgende:
In hoeverre kan je noodweer trouwens verdedigen? Even los van deze situatie?
Als iemand jou bv probeert te steken oid dan lijkt het me makkelijk, maar bij aanranding vind ik dit al moeilijker. Tot wanneer geldt noodweer? Als iemand je berooft?
E.e.a. onder voorbehoud uiteraard, bovenstaand is blijkbaar gebaseerd op verklaringen van de meisjes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:25 schreef JohnDope het volgende:
Dat meisje spoot waarschijnlijk met traangas als eerste noodweer toen die man aan haar ging zitten.
De man werd hier op zo woedend.
Vervolgens werd dat andere meisje zo bang dat ze een mes in hem zette (noodweer exces).
Zover ik nu kan oordelen is het case closed.
Er moet begonnen zijn met een feitelijke aanranding (aanranding niet in de zin van seksueel aanvallen).Er moet dus sprake zijn van onmiddelijk dreigend gevaar, dreigende houding is dus onvoldoende.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:24 schreef Repeat het volgende:
Als iemand jou bv probeert te steken oid dan lijkt het me makkelijk, maar bij aanranding vind ik dit al moeilijker. Tot wanneer geldt noodweer? Als iemand je berooft?
Zoals ik al zei, geef die meisjes nou 1 keer het voordeel van de twijfel. Doe nou even een keertje niet zo zuur.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:27 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
E.e.a. onder voorbehoud uiteraard, bovenstaand is blijkbaar gebaseerd op verklaringen van de meisjes.
In normale rechtspraak is het volgens mij zo dat iemand onschuldig is tot het tegendeel onomstotelijk bewezen is geacht door een rechter. In dit geval geldt dit voor zowel de doodgestoken man als de meisjes.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:29 schreef JohnDope het volgende:
Zoals ik al zei, geef die meisjes nou 1 keer het voordeel van de twijfel.
Als jij nog een keer met een topic op fok komt, dan ben je intellectueel gezien van mij. Want wat jij nu zo in het algemeen zegt, is van toepassing op ieder nieuws bericht dat de revu in de wereld passeert.
Wat mij betreft kan dit topic nu echt een schopje krijgen naar de BNW.
Wacht maar tot dit bericht door verschillende media wordt bevestigd, dan kom ik hier nog wel even op terug, meneer de moraalridderquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:32 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
In normale rechtspraak is het volgens mij zo dat iemand onschuldig is tot het tegendeel onomstotelijk bewezen is geacht door een rechter. In dit geval geldt dit voor zowel de doodgestoken man als de meisjes.
Dát is enkel de nuancering die ik en een paar anderen in dit topic maken en die jij blijkbaar niet kan of wil maken.
Net zo goed als die doodgestoken man volgens sommigen, waaronder jij, gelijk een "verkrachter is die het vast al vaker heeft geprobeerd".quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
er begint hier wel heel erg een sfeertje te hangen dat het waarschijnlijk leugens zijn van die meisjes....dat het van die aandachtshoeren zijn geweest die zich nu uit een moord proberen te lullen
ik weet niet of ik nog zin heb om hier verder op in te gaan. hier zijn ze door een aantal iig bij voorbaat al bestempeld als leugenaars...
We zullen zien wat er gebeurt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:34 schreef JohnDope het volgende:
Wacht maar tot dit bericht door verschillende media wordt bevestigd, dan kom ik hier nog wel even op terug, meneer de moraalridder
Overigens als dit bericht wel klopt, dan moet je niet komen aanzetten, dat de dader een slechte jeugd heeft gehad e.d. Ik zeg het maar vast.
Moet je anders er een Bijbel bij hebben ipv een kopje thee?
Dat lijkt me de taak van een onafhankelijk forensisch ondezoek.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:29 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, geef die meisjes nou 1 keer het voordeel van de twijfel.
Nee nu moet je niet gaan terug krabbelen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:38 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
We zullen zien wat er gebeurt.
Als het verhaal van die meisjes klopt, dan hebben ze volgens mij (maar dat is dus mijn persoonlijke mening) wel gehandeld uit een soort noodweer.
Wat die man in zijn jeugd heeft meegemaakt boeit mij geen snars.
hmmm...ik heb volgens mij nergens gezegd dat ie het al vaker heeft geprobeerd, wel dat het zou kunnen....sommige meisjes durven er niets van te zeggen he? wie weet waande hij zich wel 'veilig'quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:35 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Net zo goed als die doodgestoken man volgens sommigen, waaronder jij, gelijk een "verkrachter is die het vast al vaker heeft geprobeerd".
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de weduwe? ...die is was getrouwd met een kinderverkrachter...
wie weet heeft ie al wel vaker zoiets gedaan of geprobeerd. in nederland zie je ook vaak jonge mensen in de snackbar werken om een centje bij te verdienen. ik denk dat door meneer zijn voorliefde voor jonge meisjes dit best wel eens vaker gebeurd kan zijndat misbruiken dan he? niet het vermoord worden
![]()
Verkrachting is een dermate grote inbreuk op je fysiek dat ik de reflex om iemand neer te steken erg begrijpelijk vind.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:24 schreef Repeat het volgende:
Hoezo? Daar gaat dit topic helemaal niet over.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:39 schreef JohnDope het volgende:
Dan moet je zeggen dat de dader er niks aan kan doen, omdat hij een slechte jeugd heeft gehad.
Nee joh, het heeft allemaal te maken met de slechte jeugd van de man, die 'bezigheid' is zegmaar een soort therapie van hem. daar wordt hij een beter mens van.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:39 schreef Floripas het volgende:
[..]
Verkrachting is een dermate grote inbreuk op je fysiek dat ik de reflex om iemand neer te steken erg begrijpelijk vind.
Als mensen het niet met je eens zijn, zijn ze gewoon jaloers op je Puckzzz!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
er begint hier wel heel erg een sfeertje te hangen dat het waarschijnlijk leugens zijn van die meisjes....dat het van die aandachtshoeren zijn geweest die zich nu uit een moord proberen te lullen
ik weet niet of ik nog zin heb om hier verder op in te gaan. hier zijn ze door een aantal iig bij voorbaat al bestempeld als leugenaars...
Ik moet helemaal niks.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:39 schreef JohnDope het volgende:
Nee nu moet je niet gaan terug krabbelen.
Dan moet je zeggen dat de dader er niks aan kan doen, omdat hij een slechte jeugd heeft gehad.
Eerlijk is Eerlijk.
joh, lul nou es gewoon mee OT ofzo....quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:41 schreef Herald het volgende:
[..]
Als mensen het niet met je eens zijn, zijn ze gewoon jaloers op je Puckzzz!
En weer doe je een post vol ongefundeerde aannames.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
hmmm...ik heb volgens mij nergens gezegd dat ie het al vaker heeft geprobeerd, wel dat het zou kunnen....sommige meisjes durven er niets van te zeggen he? wie weet waande hij zich wel 'veilig'
zo veilig zelfs dat het hem niet kon schelen dat er nog een meisje aanwezig was....
[..]
Ja ik begin daar al vast over, want mocht dit bericht waar zijn, dan kan je dit argument niet meer aanvoeren. Want daar ben jij en vele met jou heel goed in, om de dader altijd de slachtofferrol in te schuiven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:41 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks..
Jij begint telkens over de al dan niet vermeende jeugd van die neergestoken man.
Jij hebt verdacht veel verstand van de beweegredenen van verkrachters.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:40 schreef JohnDope het volgende:
Nee joh, het heeft allemaal te maken met de slechte jeugd van de man, die 'bezigheid' is zegmaar een soort therapie van hem. daar wordt hij een beter mens van.
Dit soort argumenten komen uit jullie kamp.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Jij hebt verdacht veel verstand van de beweegredenen van verkrachters.
Nou ja, doodgestoken worden is natuurlijk geen pretje. Dat zul jíj zelfs wel toe moeten kunnen geven.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:44 schreef JohnDope het volgende:
Ja ik begin daar al vast over, want mocht dit bericht waar zijn, dan kan je dit argument niet meer aanvoeren. Want daar ben jij en vele met jou heel goed in, om de dader altijd de slachtofferrol in te schuiven.![]()
Dat die doodgestoken is, is die man zijn verdiende loon.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Nou ja, doodgestoken worden is natuurlijk geen pretje. Dat zul jíj zelfs wel toe moeten kunnen geven.
Mijn kamp?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:45 schreef JohnDope het volgende:
Dit soort argumenten komen uit jullie kamp.
Nee, jij zoekt gewoon twee latten en drie spijkers om jezelf te kruisigen. En die geven we je niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit soort argumenten komen uit jullie kamp.
natuurlijk zijn het aannames, dat is ook het enige wat jij kan uiten want ook jij weet net als ik niet wat er nou wel of niet gebeurd is. en wat er waar is en gelogen. natuurlijk speculeer ik, net als iedereen hier in dit topic. ik speculeer alleen ten gunste van de meisjes itt alle andere theoriën die hier worden geuit. sommige zelfs als waarheden, niet eens speculatie of aanname....quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En weer doe je een post vol ongefundeerde aannames.
Die linkse userts zijn er altijd als de kippen bij als er TBS-ers geknuffeld moeten worden.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, jij zoekt gewoon twee latten en drie spijkers om jezelf te kruisigen. En die geven we je niet.
Kunnen we het nu weer normaal over de zaak hebben?
Het TBS-knuffel-kamp ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:47 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Mijn kamp?!
Mag ik hier even smakelijk om lachen?
[Herhaling]quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:46 schreef JohnDope het volgende:
Dat die doodgestoken is, is die man zijn verdiende loon.
Boontje komt om zijn loontje heet dat![]()
Ik geef die meisjes het voordeel van de twijfel. Zo hoort het ook zeker op fok.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:49 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
[Herhaling]
Omdat voor jou uiteraard onomstotelijk bewezen is dat-ie de vermeende meisjes wat aan wilde doen.
[/herhaling]
Sommige mensen zijn wat genuanceerder en wachten onafhankelijk onderzoek af..
Ik kan je een ding verzekeren. Ik ben niet links.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die linkse userts zijn er altijd als de kippen bij als er TBS-ers geknuffeld moeten worden.
Nee, het verschil is dat die man geen dader is totdat het bewezen is.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja ik begin daar al vast over, want mocht dit bericht waar zijn, dan kan je dit argument niet meer aanvoeren. Want daar ben jij en vele met jou heel goed in, om de dader altijd de slachtofferrol in te schuiven.![]()
Zoals je net over kwam, kwam je wel over als een tbs-knuffelaar.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik kan je een ding verzekeren. Ik ben niet links.
Het probleem dat jij hebt is dat je mensen al gelijk veroordeeld terwijl er nog niks helemaal vast staat. Misschien probeerde hij hun wel te verkrachten, dan nog is een moord te vergaand, maar zullen die meisjes waarschijnlijk (afhankelijk van de omstandigheden) vrijgesproken worden.
Tuurlijk moet de politie onderzoek doen, maar dit is fok, hier reageer je op een enkel nieuws bericht.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:52 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, het verschil is dat die man geen dader is totdat het bewezen is.
Jij neemt alles van iedereen klakkeloos aan zodat je maar stoere forumridder kunt uithangen.
Als het aan jou lag zou de oplitie nooit meer onderzoek hoeven doen,
iemand aangeven is genoeg om hem ter dood veroordeeld te krijgen.
Nee, zo hoort het NIET.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik geef die meisjes het voordeel van de twijfel. Zo hoort het ook zeker op fok.
Welke TBS'er heb ik ooit geknuffeld?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Die linkse userts zijn er altijd als de kippen bij als er TBS-ers geknuffeld moeten worden.
Jij als simpele ziel wel, andere mensen denken wat langer na.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:53 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Tuurlijk moet de politie onderzoek doen, maar dit is fok, hier reageer je op een enkel nieuws bericht.
Als jullie in ieder topic zo zouden reageren, dan helpen jullie ieder topic naar de klote en is er geen fok meer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:53 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Nee, zo hoort het NIET.
Iedereen is onschuldig tot het tegendel bewezen is.
Een mes in je lijf is geen bewijs.
UIt de OPquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat IK roep??
waar relativeer ik hier niet volgens jou?
quote:Zijn ballen in het frituurvet was ook een optie geweest, maar dit is ook prima.
Wat heeft nuance te maken met Fok! verneuken ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als jullie in ieder topic zou zouden reageren, dan helpen jullie ieder topic naar de klote en is er geen fok meer.
Voor users als jij kun je altijd nog lekker ongefundeerd kritiek gaan spuien in de comments van Geenstijl!quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:54 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als jullie in ieder topic zo zouden reageren, dan helpen jullie ieder topic naar de klote en is er geen fok meer.
Dream onquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:58 schreef Floripas het volgende:
Een parabel, in alle goedmoedigheid.
JohnDope en Floripas staan in de achtertuin.
Je vergeet de Bijbel.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:58 schreef Floripas het volgende:
Een parabel, in alle goedmoedigheid.
JohnDope en Floripas staan in de achtertuin.
Het buurjongetje van zes komt tegen Floripas' tulpen aantrappen.
JohnDope: "Wacht, ik pak even mijn Uzi, dan knal ik 'm neer."
Floripas: "Nee, niet doen! Dat kan je niet maken!"
JohnDope: "Wat? Ben jij van mening dat dat soort bedrag beloond moet worden? Ga jij maar kleine vandaaltjes knuffelen! Goedpraterij! Zal ik even een kopje thee voor jullie zetten? Links tuig!"
ALS dit bericht officieel de waarheid wordt open je er maar een topic over. In dat topic zal ik je proberen duidelijk te maken dat het nogal... Nou laten we zeggen, middeleeuws is om iemand neer te steken als je iets aangedaan wordt.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:57 schreef JohnDope het volgende:
Ik ben weer even wat nuttigs doen, en ik kom wel weer terug als dit bericht officieel de waarheid is, dan kom ik intellectueel gezien wel even gehakt maken, van die altijd en eeuwige TBS-knuffelaars.![]()
![]()
Middeleeuws om jezelf te verdedigen?quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
ALS dit bericht officieel de waarheid wordt open je er maar een topic over. In dat topic zal ik je proberen duidelijk te maken dat het nogal... Nou laten we zeggen, middeleeuws is om iemand neer te steken als je iets aangedaan wordt.
Dit was volgens de verklaring meer dan verdedigen aangezien er meerdere keren in de buik is gestoken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Middeleeuws om jezelf te verdedigen?
quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:00 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Middeleeuws om jezelf te verdedigen?
quote:ver·de·di·gen2 (wk.ww., zich ~)
1 aanvallen op zichzelf trachten af te slaan => van zich af bijten, zich niet op zijn kop laten zitten, zich te weer stellen tegen iets, zijn tanden laten zien
Het verschil tussen verdedigen en vermoorden ken je?quote:ver·moor·den (ov.ww.)
1 gewelddadig van het leven beroven => bloed vergieten, elimineren, iemands levensdraad afsnijden, iem. koud maken, iem. naar de andere wereld /helpen/zenden/, iem. om het leven brengen, iem. om zeep /brengen/helpen/, iem. over de kling jagen, iem. uit de weg ruimen, ombrengen, omleggen
Nee, dat ben ik niet met je eens. Je begrijpt waarschijnlijk de impact van een poging tot verkrachting niet.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:59 schreef Echo99 het volgende:
[..]
ALS dit bericht officieel de waarheid wordt open je er maar een topic over. In dat topic zal ik je proberen duidelijk te maken dat het nogal... Nou laten we zeggen, middeleeuws is om iemand neer te steken als je iets aangedaan wordt.
Het is me nog nooit overkomen inderdaad. Ik kan me voorstellen dat dat een zware impact op je heeft. Je begeeft je alleen wel op een hellend vlak nu. Weet je wat een impact het kan hebben als er midden in de nacht en inbreker naaste je bed staat? Mag je die dan ook vermoorden? Wie legt de grens? Waar ligt de grens?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens. Je begrijpt waarschijnlijk de impact van een poging tot verkrachting niet.
Had je dat topic al gelezen trouwens?quote:Op woensdag 27 juni 2007 10:00 schreef Echo99 het volgende:
Jammer dat Floripas een ban heeft
Iemand vermoorden uit verdediging kan dus niet?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:03 schreef Echo99 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het verschil tussen verdedigen en vermoorden ken je?
Zo niet, dan hoop ik niet dat je op voetbal zit. En al helemaal niet in de achterhoede
Nu ga je er intellectueel gezien gigantisch van langs krijgen....quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:04 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Het is me nog nooit overkomen inderdaad. Ik kan me voorstellen dat dat een zware impact op je heeft. Je begeeft je alleen wel op een hellend vlak nu. Weet je wat een impact het kan hebben als er midden in de nacht en inbreker naaste je bed staat? Mag je die dan ook vermoorden? Wie legt de grens? Waar ligt de grens?
I knowquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nu ga je er gigantisch van langs krijgen....![]()
Niet als je op voetbal zit nee.quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Iemand vermoorden uit verdediging kan dus niet?
Welk topic?quote:Op donderdag 28 juni 2007 15:08 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Had je dat topic al gelezen trouwens?
weer zo'n heerlijke bekrompen visie. Ga zo doorquote:Op donderdag 28 juni 2007 15:11 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ben van mening dat er een groot grijs gebied is. Maar om iemand te vermoorden moet je iemand aanvallen lijkt me.
Ben je een TBS-knuffelaar of ga je die Echo99 er nog van langs geven?quote:
Dat topic over een terminale patient die geexecuteerd is in Amerika. Dat leek me nou echt een topic waar jij je ei in kwijt zou kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |