Effectief.quote:Meisjes doden lastige man
Uitgegeven: 27 juni 2007 19:26
Laatst gewijzigd: 27 juni 2007 19:27
ESSEN - Twee meisjes van 14 en 15 jaar hebben in het West-Duitse Essen een eigenaar van een snackbar doodgestoken omdat hij het jongste meisje probeerde te verkrachten.
De openbaar aanklager gaat ervan uit dat de tieners uit noodweer handelden.
Snackbar
De meisjes werkten in de snackbar van de 36-jarige man, meldden Duitse media woensdag. Toen de eigenaar de 14-jarige na sluiting seksueel lastigviel, schoot de 15-jarige te hulp.
De uitbater viel toen de oudste aan. Zij greep een mes en stak toe.
(c) ANP
http://www.nu.nl/news/1131932/21/Meisjes_doden_lastige_man.html
Had je je [TK] PROFESSIONELE MESSENSET aan hun verkocht of zoquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Die linkse rakkers zullen het wel weer schandalig vinden dat een crimineel is gedood want op criminelen moeten we zuinig zijn toch. Die meisjes moeten levenslang de cel in want de slachtoffers zijn daders en daders zijn slachtoffer toch?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Die linkse rakkers zullen het wel weer schandalig vinden dat een crimineel is gedood want op criminelen moeten we zuinig zijn toch. Die meisjes moeten levenslang de cel in want de slachtoffers zijn daders en daders zijn slachtoffer toch?
nou nou.. iemand vermoorden voor aanranding gaat ook wel weer erg ver...quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Inderdaad.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
I approve this messagequote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Noodweer, net zoals die dame die door een marokkaanse straatrat werd beroofd, ff volgas in de achteruitquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
nou nou.. iemand vermoorden voor aanranding gaat ook wel weer erg ver...
Ja precies, want droegen ze eigenlijk een hoofddoekje? Zo nee, dan vroegen ze er om. Dan mag je die brave man toch niet zomaar neersteken foei foei.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wie weet hebben die 2 meiden het gewoon uitgelokt, door bijvoorbeeld een kort rokje te dragen.
roflquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja precies, want droegen ze eigenlijk een hoofddoekje? Zo nee, dan vroegen ze er om. Dan mag je die brave man toch niet zomaar neersteken foei foei.
Ja das andersquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:31 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Noodweer, net zoals die dame die door een marokkaanse straatrat werd beroofd, ff volgas in de achteruit![]()
ik dacht dat ik links was, maar dus schijnbaar nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wie weet hebben die 2 meiden het gewoon uitgelokt, door bijvoorbeeld een kort rokje te dragen.
Wonderbaarlijk. Nog geen 'linkse' gezien die ook maar een fractie doet van wat julli hier beweren... en ondertussen maar het halve topic erover voljankenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja precies, want droegen ze eigenlijk een hoofddoekje? Zo nee, dan vroegen ze er om. Dan mag je die brave man toch niet zomaar neersteken foei foei.
Bewust vermoorden zal inderdaad te ver gaan, maar naar een mes grijpen voor noodweer zeker als het dergelijke jonge meisjes zijn tegen een volwasen vent vind ik prima, fysiek hebben dergelijk meiden toch ook geen verweer. Deze man had zijn handen maar thuis moeten houden. Ach zo kost het de belastingbetaler ook niets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
nou nou.. iemand vermoorden voor aanranding gaat ook wel weer erg ver...
dat dan weer welquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Betul het volgende:
Hoe snel een topic als dit meteen uitdraait op domme opmerkingen over tussen rechts/ links en Moslimbasherij. Tjonge zeg, het is bijna een prestatie te noemen.
Nou ik ben links en ik vind dit echt niet zonde!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Jawel geef maar toe. Als de dader nog geleefd had hadden we hem vooral niet te streng moeten straffen maar moeten helpen toch want hij is zo gemaakt door zijn omgeving toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nou ik ben links en ik vind dit echt niet zonde!
Maar wel moet bewezen worden dat de man echt iets probeerde. Dit kan doormiddel van de video beelden te bekijken.
Eh nee....quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Jawel geef maar toe. Als de dader nog geleefd had hadden we hem vooral niet te streng moeten straffen maar moeten helpen toch want hij is zo gemaakt door zijn omgeving toch?
Ja zo ken ik je weer.
Wat zit jij nu eigenlijk aan te vallen op zogenaamd linkse mensen terwijl dat helemaal niet aan de orde is? En dan vieze persoonlijke opmerkingen aan mensen. Ben je echt zo gefrustreerd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Jawel geef maar toe. Als de dader nog geleefd had hadden we hem vooral niet te streng moeten straffen maar moeten helpen toch want hij is zo gemaakt door zijn omgeving toch?
Ja zo ken ik je weer.
Maar in feite zijn die meisjes nu ook crimineel en mogen dus gedood worden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Maar hij heeft toch een slechte jeugd gehad en dat is toch onmenselijk?Ik dacht dat we in een beschaving leefde. Hij is ook een mensquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Eh nee....
Dan moet hij gewoon opgesloten worden.
Jongen wat is jou probleem?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch een slechte jeugd gehad en dat is toch onmenselijk?Ik dacht dat we in een beschaving leefde. Hij is ook een mens
Ze zullen het echt niet zomaar hebben gedaan, als er iemand naar die meisjes kijkt gaan ze echt niet meteen diegene neersteken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef parselmouth het volgende:
Ik weet het niet, heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Sommige meisjes van 14 roepen al 'aAnRaNdING!!' wanneer een man/jongen 2 seconden naar ze kijkt...
Ik ken meisjes van 14 die ertoe in staat zijn. Categorie Duindorps hoertje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ze zullen het echt niet zomaar hebben gedaan, als er iemand naar die meisjes kijkt gaan ze echt niet meteen diegene neersteken.
Okee, dan zal het wel zo zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ken meisjes van 14 die ertoe in staat zijn. Categorie Duindorps hoertje.
Hoe viel die man dat meisje aan ?quote:De uitbater viel toen de oudste aan. Zij greep een mes en stak toe.
Zijn ballen in het frituurvet was ook een optie geweest, maar dit is ook prima.quote:Meisjes doden lastige man
ESSEN - Twee meisjes van 14 en 15 jaar hebben in het West-Duitse Essen een eigenaar van een snackbar doodgestoken omdat hij het jongste meisje probeerde te verkrachten. De openbaar aanklager gaat ervan uit dat de tieners uit noodweer handelden.
De meisjes werkten in de snackbar van de 36-jarige man, meldden Duitse media woensdag. Toen de eigenaar de 14-jarige na sluiting seksueel lastigviel, schoot de 15-jarige te hulp. De uitbater viel toen de oudste aan. Zij greep een mes en stak toe.
Ja, ik moet me ook altijd inhouden om ze niet te verkrachten idd.quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:12 schreef vosss het volgende:
Met dat mooie weer van de laatste tijd vraag ik me af of die sloens er niet zelf om gevraagd heeft door bv met een kort rokje en een strak topje te verschijnen op haar werk
Of dat de weduwe er een beetje goed mee omgaatquote:Op donderdag 28 juni 2007 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
bron
[..]
Ik hoop wel dat de meisjes er psychisch een beetje goed mee om kunnen gaan
jouw ballen mogen in t vet voor mijn part...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:12 schreef vosss het volgende:
Met dat mooie weer van de laatste tijd vraag ik me af of die sloens er niet zelf om gevraagd heeft door bv met een kort rokje en een strak topje te verschijnen op haar werk
de weduwe? ...die is was getrouwd met een kinderverkrachter...quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:38 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Of dat de weduwe er een beetje goed mee omgaat![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:12 schreef vosss het volgende:
Dus? Dat maakt het minder erg voor haar?quote:Op donderdag 28 juni 2007 09:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
de weduwe? ...die is was getrouwd met een kinderverkrachter...
wie weet heeft ie al wel vaker zoiets gedaan of geprobeerd. in nederland zie je ook vaak jonge mensen in de snackbar werken om een centje bij te verdienen. ik denk dat door meneer zijn voorliefde voor jonge meisjes dit best wel eens vaker gebeurd kan zijndat misbruiken dan he? niet het vermoord worden
![]()
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:02 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Dus? Dat maakt het minder erg voor haar?
Dat snap ik dan weer niet, zijn vrouw kan er toch ook niks aan doen ?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoor je niet spreken over 'die arme meisjes' nee, jij begint over zijn vrouwsure...zal best zielig voor d'r zijn, maar HIJ is een kinderverkrachter. Dan heb ik even iets meer moeite met sympathie opbrengen, en ja ook voor zijn vrouw....
tsja, het staat nu eenmaal niet in ONZ he?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:07 schreef vosss het volgende:
Jeutje, een grapje kan er ook al niet meer vanaf zeg.
Stelletje chagrijnige zeikerds![]()
Ach, ik speel even voor advocaat van de duivel. Tuurlijk is het erg voor de meisjes. Betekend m.i. niet dat ze het recht in eigen hand hadden moeten nemen. Als je capabel genoeg bent om iemand neer te steken ben je ook capabel genoeg om weg te rennen en aangifte te doen.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ik hoor je niet spreken over 'die arme meisjes' nee, jij begint over zijn vrouwsure...zal best zielig voor d'r zijn, maar HIJ is een kinderverkrachter. Dan heb ik even iets meer moeite met sympathie opbrengen, en ja ook voor zijn vrouw....
tuurlijk is het lullig voor d'r. dat zeg ik ook niet. alleen het is niet waar mijn eerste gedachten en medeleven naar uitgaan.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:08 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Dat snap ik dan weer niet, zijn vrouw kan er toch ook niks aan doen ?
En die zit ook met de gefrituurde peren
De openbaar aanklager denkt dat ze handelden uit noodweer.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:09 schreef SCH het volgende:
Ik neem aan dat ze vervolgd worden?
Jij neemt nogal wat conclusies hier.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik zou het gek vinden als er verder geen onderzoek wordt ingesteld en eventueel een zaak van komt, dat kan ik me bijna niet voorstellen. Ik weet niet of er getuigen waren?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De openbaar aanklager denkt dat ze handelden uit noodweer.
Moord duidt op voorbedachte rade. Dat kan niemand in dit geval hard maken waardoor je op z'n hoogst van "gedood" kunt spreken maar niet van vermoord.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef SCH het volgende:
Er is wel iemand vermoord.
Pffff, lekker belangrijk, alsof je iemand mag vermoorden omdat het onweertquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef Echo99 het volgende:
[..]
De openbaar aanklager denkt dat ze handelden uit noodweer.
quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, je hebt ook moord zonder voorbedachte rade. De vraag is nog maar of er hier geen sprake is van voorbedachte rade. Ik ken officieren genoeg die hier korte metten mee zouden maken.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:14 schreef FJD het volgende:
[..]
Moord duidt op voorbedachte rade. Dat kan niemand in dit geval hard maken waardoor je op z'n hoogst van "gedood" kunt spreken maar niet van vermoord.
Moord zonder voorbedachten rade is doodslag.Voorbedachten rade is een noodzakelijk kenmerk van moordquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:21 schreef SCH het volgende:
Nee hoor, je hebt ook moord zonder voorbedachte rade. De vraag is nog maar of er hier geen sprake is van voorbedachte rade. Ik ken officieren genoeg die hier korte metten mee zouden maken.
1. Noodweer; man is ouder en sterker. Had wat nodig om te winnen in deze bedreigende situaitie.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:21 schreef SCH het volgende:
"U pakte toch heel bewust een mes"
"U kon niet op een andere plek steken"
"Hebt u iemand gebeld"
euh zoek de definitie van moord en doodslag eens op jij en kom dan terugquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:12 schreef SCH het volgende:
Iemand om het leven brengen is moord, niet per se in de juridische betekenis, maar wel in de taalkundige betekenis.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:23 schreef Swiffer het volgende:
[..]
euh zoek de definitie van moord en doodslag eens op jij en kom dan terug
Dat dus.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:25 schreef VoreG het volgende:
[..]
Iemand om het leven brengen is moord, niet per se in de juridische betekenis, maar wel in de taalkundige betekenis.
euh in welke zin zou dit dan bedoeld zijnquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:11 schreef FJD het volgende:
Volgens mij hoort deze TT niet bij dit nieuwsbericht. Er is niemand vermoord en er is niemand verkracht
Verder kan ik er niet mee zitten. Opgeruimd staat netjes enzo (er vanuit gaande dat dit ook de toedracht is)
Geen idee. Leg eens beter uit wat je vraag is dan kan ik daar antwoord op gevenquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:26 schreef Swiffer het volgende:
euh in welke zin zou dit dan bedoeld zijn
ppffff
Wat het opzettelijk? Ja.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:25 schreef L.Denninger het volgende:
U hebt gezocht op moord:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
moord (de ~, ~en)
1 het opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven beroven => eliminatie, manslag
Er is niemand vermoord omdat er sprake is van doodslag.quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:26 schreef Swiffer het volgende:
[..]
euh in welke zin zou dit dan bedoeld zijn
ppffff
nou jij moet rechter worden!!! bij jou is een rechtszaak al niet meer nodigquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:30 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Wat het opzettelijk? Ja.
Was het met voorbedachte rade? Disputabel maar het kan.
moor·den (onov.ww.)quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:25 schreef L.Denninger het volgende:
U hebt gezocht op moord:
RESULTAAT (maximaal 20 woorden)
moord (de ~, ~en)
1 het opzettelijk en met voorbedachten rade een ander van het leven beroven => eliminatie, manslag
Of deze:quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:32 schreef VoreG het volgende:
[..]
moor·den (onov.ww.)
1 met opzet iem. om het leven brengen => afslachten
Het gaat om deze.
Je bedoel de juridische definitie?quote:Op donderdag 28 juni 2007 10:23 schreef Swiffer het volgende:
[..]
euh zoek de definitie van moord en doodslag eens op jij en kom dan terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |