Weet niet meer voor hoeveel ik hem heb gekocht is alweer jaren geleden.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:03 schreef Sebasser het volgende:
kosopleiding?
Professioneel en dan maar 20 euro?
Voor hoeveel heb je hem gekocht?
Hm, het is geen goede messenset...quote:Op zondag 24 juni 2007 16:10 schreef TranceAction het volgende:
Ga ergens anders reclame maken voor je bedrijf ja. Ha ben je bang voor de concurrentie. Mensen luister niet naar die gast. Dit is een professioneel messenset voor de rest van je leven
Ha Dakduif eat this.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:11 schreef spudse het volgende:
Ik heb hem ook, best goede set. Hij werd destijds verkocht op telsell (oid) en later bij blokker.
Als je springt op een bot mes ligt je voet ook open, smoesjes.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:15 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ha Dakduif eat this.
En als je nog steeds denkt dat het geen goeie messenset is moet je maar er maar eens op gaan springen
Sjesus jij weet wel hoe je een product kan verkopen, je bent zeker maar meteen de sales ingegaanquote:Op zondag 24 juni 2007 16:15 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Ha Dakduif eat this.
En als je nog steeds denkt dat het geen goeie messenset is moet je maar er maar eens op gaan springen
Heb je die set al eens geprobeerd dan? Spreek voor jezelf. Er is hier iemand die die set ook heeft en er heel tevreden over is. Ik luister liever naar iemand die het product daadwerkelijk heeft gebruikt. Maar jij bent vast zo'n meelopertje die naar anderen luistert zonder zelf na te denken. Toch?quote:Op zondag 24 juni 2007 16:17 schreef DakDuuf het volgende:
@tranceAction,
Al Ik!!! reclame wou maken voor mijn bedrijf, had ik de naam van het bedrijf waarvoor ik werk wel neergezet.
Enne, gewoon ffkes googlen dan kom je wel bij informatie over de Titanium II uit, ik bespraak sommige mede fokkers gewoon wat tijd:).
Klopt want je moeder was in de uitverkoop. Maar die knaak voor een uur vond ik toch wel wat veelquote:Op zondag 24 juni 2007 16:18 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Sjesus jij weet wel hoe je een product kan verkopen, je bent zeker maar meteen de sales ingegaan![]()
Nou gaat het hélémaal lukken.quote:Op zondag 24 juni 2007 16:21 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Klopt want je moeder was in de uitverkoop. Maar die knaak voor een uur vond ik toch wel wat veel
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:21 schreef Poepoog het volgende:
Oei, hij is nieuw voor 30 te koop
36,68 om precies te zijn.quote:
TITANIUM II KNIVES(14PCS)+PAN SET(3PCS)
14 Knives-set with a precision blade and a distinctive design.
Price: ¤ 36,68
De vibo van je moeder ook. Niet duur he 30 EURO voor een drilboorquote:Op zondag 24 juni 2007 16:21 schreef Poepoog het volgende:
Oei, hij is nieuw voor 30 te koop
quote:Op zondag 24 juni 2007 16:21 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Klopt want je moeder was in de uitverkoop. Maar die knaak voor een uur vond ik toch wel wat veel
Yeah Spank it babyquote:Op zondag 24 juni 2007 16:24 schreef spanks het volgende:
[..]
![]()
odz. Je moeder op de Zeedijk voor een kwartje.![]()
Moedercomplexquote:Op zondag 24 juni 2007 16:23 schreef TranceAction het volgende:
[..]
De vibo van je moeder ook. Niet duur he 30 EURO voor een drilboor
Ottoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |