ik dacht dat ik links was, maar dus schijnbaar nietquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Die linkse rakkers zullen het wel weer schandalig vinden dat een crimineel is gedood want op criminelen moeten we zuinig zijn toch. Die meisjes moeten levenslang de cel in want de slachtoffers zijn daders en daders zijn slachtoffer toch?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Die linkse rakkers zullen het wel weer schandalig vinden dat een crimineel is gedood want op criminelen moeten we zuinig zijn toch. Die meisjes moeten levenslang de cel in want de slachtoffers zijn daders en daders zijn slachtoffer toch?
quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:29 schreef Ringo het volgende:
[..]
Inderdaad.
Wie weet hebben die 2 meiden het gewoon uitgelokt, door bijvoorbeeld een kort rokje te dragen.
Wonderbaarlijk. Nog geen 'linkse' gezien die ook maar een fractie doet van wat julli hier beweren... en ondertussen maar het halve topic erover voljankenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja precies, want droegen ze eigenlijk een hoofddoekje? Zo nee, dan vroegen ze er om. Dan mag je die brave man toch niet zomaar neersteken foei foei.
Bewust vermoorden zal inderdaad te ver gaan, maar naar een mes grijpen voor noodweer zeker als het dergelijke jonge meisjes zijn tegen een volwasen vent vind ik prima, fysiek hebben dergelijk meiden toch ook geen verweer. Deze man had zijn handen maar thuis moeten houden. Ach zo kost het de belastingbetaler ook niets.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:28 schreef JaZekerZ het volgende:
[..]
nou nou.. iemand vermoorden voor aanranding gaat ook wel weer erg ver...
dat dan weer welquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:35 schreef Betul het volgende:
Hoe snel een topic als dit meteen uitdraait op domme opmerkingen over tussen rechts/ links en Moslimbasherij. Tjonge zeg, het is bijna een prestatie te noemen.
Nou ik ben links en ik vind dit echt niet zonde!quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Jawel geef maar toe. Als de dader nog geleefd had hadden we hem vooral niet te streng moeten straffen maar moeten helpen toch want hij is zo gemaakt door zijn omgeving toch?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:42 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Nou ik ben links en ik vind dit echt niet zonde!
Maar wel moet bewezen worden dat de man echt iets probeerde. Dit kan doormiddel van de video beelden te bekijken.
Eh nee....quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Jawel geef maar toe. Als de dader nog geleefd had hadden we hem vooral niet te streng moeten straffen maar moeten helpen toch want hij is zo gemaakt door zijn omgeving toch?
Ja zo ken ik je weer.
Wat zit jij nu eigenlijk aan te vallen op zogenaamd linkse mensen terwijl dat helemaal niet aan de orde is? En dan vieze persoonlijke opmerkingen aan mensen. Ben je echt zo gefrustreerd?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:44 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Jawel geef maar toe. Als de dader nog geleefd had hadden we hem vooral niet te streng moeten straffen maar moeten helpen toch want hij is zo gemaakt door zijn omgeving toch?
Ja zo ken ik je weer.
Maar in feite zijn die meisjes nu ook crimineel en mogen dus gedood worden?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:25 schreef TranceAction het volgende:
Maar hij heeft toch een slechte jeugd gehad en dat is toch onmenselijk?Ik dacht dat we in een beschaving leefde. Hij is ook een mensquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:46 schreef koen_pijl het volgende:
[..]
Eh nee....
Dan moet hij gewoon opgesloten worden.
Jongen wat is jou probleem?quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:51 schreef TranceAction het volgende:
[..]
Maar hij heeft toch een slechte jeugd gehad en dat is toch onmenselijk?Ik dacht dat we in een beschaving leefde. Hij is ook een mens
Ze zullen het echt niet zomaar hebben gedaan, als er iemand naar die meisjes kijkt gaan ze echt niet meteen diegene neersteken.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:40 schreef parselmouth het volgende:
Ik weet het niet, heb er een beetje een dubbel gevoel bij. Sommige meisjes van 14 roepen al 'aAnRaNdING!!' wanneer een man/jongen 2 seconden naar ze kijkt...
Ik ken meisjes van 14 die ertoe in staat zijn. Categorie Duindorps hoertje.quote:Op woensdag 27 juni 2007 20:54 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Ze zullen het echt niet zomaar hebben gedaan, als er iemand naar die meisjes kijkt gaan ze echt niet meteen diegene neersteken.
Okee, dan zal het wel zo zijnquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:56 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ken meisjes van 14 die ertoe in staat zijn. Categorie Duindorps hoertje.
Hoe viel die man dat meisje aan ?quote:De uitbater viel toen de oudste aan. Zij greep een mes en stak toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |