Tja was de eerste keer dat ik een nieuw topic moest starten,quote:
Hm ok weer wat geleerdquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:10 schreef Stormqueen het volgende:
Meestal doen we de laatste 3, maar 't is wel een gezellige OP
Zo lang Tessa er maar in staatquote:
Hoeveel weekjes is Charlie?quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:30 schreef Slut. het volgende:
Charlie
[afbeelding]
Toch maar weer achter de kast gedoken, omdat Frummel hem achterna zat te jagen.
Wat ziet -ie er toch heerlijk fluffy uitquote:
Charlie is echt nog een pluizebolletje,quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat ziet -ie er toch heerlijk fluffy uit
Ik heb een poes van 12 weken, maar die is echt enorm lang al, dat pluizige heeft ze helemaal niet meer...
Da's wel minder, maar het went vanzelf voor hemquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:44 schreef Slut. het volgende:
[..]
Charlie is echt nog een pluizebolletje,
hij laat zich nog niet graag aaien.
Als je op hem af komt, gaat ie ervandoor.![]()
Ja, we hebben hem ook pas sinds gisteravondquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da's wel minder, maar het went vanzelf voor hem
De ene heeft er meer tijd voor nodig dan de andere.
Oohdan!quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:47 schreef Slut. het volgende:
[..]
Ja, we hebben hem ook pas sinds gisteravond
Dat is wel te hopen !quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Oohdan!
Volgende week woont-ie op schoot waarschijnlijk
Goede zaak, Jaina vindt de krabpaal saai, het tapijt is veel beterquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:51 schreef Slut. het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen !
Hij is nu op 't moment het balletje aan de krabpaal aan het aanvallen
[afbeelding]
Wij hebben alleen tapijt in de slaapkamer,quote:Op woensdag 27 juni 2007 14:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Goede zaak, Jaina vindt de krabpaal saai, het tapijt is veel beter
Jaap!! Ik ben vliefdquote:Op woensdag 27 juni 2007 14:34 schreef Again het volgende:
Aaaah ik vind Fleur zoooo leuk!!
Nog maar eentje van de Jaaperd!
[afbeelding]
Eyy Guyzzzz, Sup?
Wat een dropjeeequote:Op woensdag 27 juni 2007 16:34 schreef Nenootje het volgende:
Ik vind Jaap een beetje eng![]()
Hobbes![]()
[afbeelding]
Ah gossie...quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:24 schreef Again het volgende:
[afbeelding]
Hij is er verlegen van Tonja
Wat een klein bolleke zo he![]()
Hij is nog 1 week mannetje en dan gaat ie een je weet wel kater worden! Arm beessie..
Als Jaap net zo'n stoere kater als Harry gaat worden dan mag ik niet klagenquote:Op woensdag 27 juni 2007 16:56 schreef tonja het volgende:
[..]
Ah gossie...
Hij lijkt erg op Harry als kitten. Prachtige kleur heeft ie ook trouwens.
Dat klopt. Ik vond ze ook lelijk maar ze hebben me helemaal veroverd hoor. De echte Siamees vind ik nog steeds minder mooi, ben wel een echte OKH fanquote:Op woensdag 27 juni 2007 17:09 schreef tonja het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik heb wel gemerkt bij dit ras dat men het of prachtig vindt of lelijk.
quote:Op woensdag 27 juni 2007 17:08 schreef Slut. het volgende:
[afbeelding]
Frummel & Charlie, samen op de stoel !
Totdat Frummel begon te blazen, toen was Charlie weer weg.
quote:PRIO 2 Ass 1 TS kat in kachelpijp ADRES POSTCODE ENSCHEDE 4231EPN
Hij trilt nog een beetje na, maar zit nu weer net zo nieuwsgierig in de hal rond te kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:11 schreef tonja het volgende:
Pfff, wat een avontuur! Hoe heeft Charlie zich gehouden?
My thought exactly!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Hahaha, die laatste't Lijkt wel of ze in een trechter zit
Ben blij dat alles goed gekomen isquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef ook_gek het volgende:
zo dat zwarte klein "bange" hoopje kat ziet er uit als een dondersteen![]()
Als die straks door de angst heen is gaat die op zeker los![]()
Je had het gewoon niet moeten zeggen, dan was het nooit gebeurtquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef ook_gek het volgende:
Slut ik zei het je vandaag nog he![]()
[..]
Ben blij dat alles goed gekomen is
Hi i am Fluffy, and i'm gonna hurt you! ... zo kijkt hij echtquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:46 schreef Slut. het volgende:
[..]
Je had het gewoon niet moeten zeggen, dan was het nooit gebeurt![]()
[afbeelding]
Op de terugweg in de auto heb ik hem uit de reismand gehaald, omdat ie zo piepte.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:44 schreef Intelligence het volgende:
Charlie update!
We zijn net terug van de dierenarts. Het leek het begin van de avond helemaal goed te komen met Charlie. Maar we moesten nog even weg.
Katten in de hal en badkamer, wij weg... komen we terug, lijkt er nog niks aan de hand. Tot t moment dat Charlie wat actiever word, hij begon met een hoestend geluid en het samentrekken van de buikspiertjes. We vertrouwden t niet een een bevriendde dierenarts gebeld (om 00:30). Na deze wakker te hebben gebeld zijn we er heen gegaan. Om 01:15 waren we er en heeft ze charlie onderzocht, gelukkig was er niks aan de hand. Een beetje roet ingeademt maar niets ernstig. Ze kon eerst de longen niet horen, want hij spinde teveel
En... ze heeft nog wat nagekeken, het is een MANNETJE! Dat wisten we namelijk nog niet, nu zit hij weer rustig na alle drukte samen met frummel in de hal, lekker slapen
Ik lees het nu allemaal pasquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:49 schreef Slut. het volgende:
[..]
Op de terugweg in de auto heb ik hem uit de reismand gehaald, omdat ie zo piepte.
Hij vond het heerlijk, en heeft de hele weg in mijn armen liggen slapen
Noortje is altijd erg nieuwsgierig naar mijn ontbijt. Zo nieuwsgierig dat eten erg lastig wordt. Goede remedie gevonden: gewoon de lepel met yoghurt in d'r bakkes douwen. Ze maakte een salto van schrik heeft het sindsdien niet meer gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef ook_gek het volgende:
Tessa had gister avond maar besloten haar neus in de suikerpot te doen.
Geluiden dat ze ook maakteAlles zat aan haar neusje geplakt. Ze had een hele witte neus. Was helaas te laat voor een foto. ze zat er heel zielig bij te kijken
![]()
Als tessa eten ziet is ze al niet meer te houden. Ze doet echt als of ze 2 weken lang niks gegeten heeft.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noortje is altijd erg nieuwsgierig naar mijn ontbijt. Zo nieuwsgierig dat eten erg lastig wordt. Goede remedie gevonden: gewoon de lepel met yoghurt in d'r bakkes douwen. Ze maakte een salto van schrik heeft het sindsdien niet meer gedaan
Ik betwijfel of ze zo reageert op yoghurt met allbranquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als tessa eten ziet is ze al niet meer te houden. Ze doet echt als of ze 2 weken lang niks gegeten heeft.
Ze eet zo mijn yoghurt opquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze zo reageert op yoghurt met allbran
Dit in combinatie met d'r gewicht... geef je d'r wel genoeg brokken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze eet zo mijn yoghurt op
ALs ik chips zit te eten springt ze opeens die bak met chips in![]()
ze krijgt zelfs iets meer dan wat ze eigelijk mag hebben. En volgens de dieren arts is ze perfect op gewicht. Maandag heb ik weer een afspraak daar dus ben benieuwd wat ze deze keer gaat zeggenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit in combinatie met d'r gewicht... geef je d'r wel genoeg brokken?
Maandag krijgt tessa haar prikje weerquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Ik mag morgen weer, ze krijgt weer prikkie. Ik denk dat ze tussen de 1400 en 1500 gram zit nu
Da's wel handig. Noor past niet meer in de keukenweegschaal, dus nu moet ik eerst met kat op de weegschaal gaan staan, daarna zonder kat, en dan het verschil metenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maandag krijgt tessa haar prikje weer![]()
Ik zal haar binnen kort weer even in de weegschaal stoppen van mijn pa zijn winkel![]()
dat kan ik dus niet, want ik heb 2 kattenquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef ook_gek het volgende:
Toen ik Tessa die pil moest geven is dat uitgelopen op een 3de wereld oorlog.
Bloed zweet en tranen en toen had ze hem eindelijk ingeslikt! paar min later gewoon er uit gekotst
Ik heb nu een tube met dat spul en dat gaat echt perfect. Gewoon door het eten en ze likt haar bakje zelfs uit![]()
Tessa laat dat met alle gemak lekker zitten. Die zit soms onder ook. Dat is echt een vieze katquote:Op donderdag 28 juni 2007 14:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat kan ik dus niet, want ik heb 2 katten
Maar ik heb ontdekt dat het prima werkt als je die toelie op d'r pootjes spuitLikt ze alles weg!
Nee ze blijft lekker binnen zitten. Ze is een allemans vriend en gaat zo met alles en iedereen mee naar huis zonder problemen. En je weet waar ik woon. Die straat en zeker dat kruispunt een komen en gaan van auto's in 1 grote stroom en dan die debiele bij de kinderboerderij.quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:42 schreef Quoi het volgende:
[..]
![]()
Gaat ze op termijn ook de buurt verkennen? Of blijft ze binnen?
Bij Charlie is het geen probleem, hij eet 'm zonder moeite op,quote:Op donderdag 28 juni 2007 14:13 schreef ook_gek het volgende:
Toen ik Tessa die pil moest geven is dat uitgelopen op een 3de wereld oorlog.
Bloed zweet en tranen en toen had ze hem eindelijk ingeslikt! paar min later gewoon er uit gekotst
Ik heb nu een tube met dat spul en dat gaat echt perfect. Gewoon door het eten en ze likt haar bakje zelfs uit![]()
Die oortjesquote:Op donderdag 28 juni 2007 21:16 schreef Rewimo het volgende:
Ach, hij kan hier ook wel even. Jeugdfoto van Jamie, hier is hij ongeveer 12 weken.
[afbeelding]
heb ik ook maar ik waag de gokquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb een TFT, ik durf dat niet aan met die balletjes
http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.htmlquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:38 schreef Quoi het volgende:
Hoe krijg ik die ballen? Ik ga het ook even proberen!!!! (mmmm.....zou laptop het aankunnen?)
Thanks!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
http://www.cspangler.com/web/flash/bouncing_balls3.html
dat mag van mij ook niet. En wat is dat toch dat katten zo graag op en toetsenbord willen zittenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:52 schreef Quoi het volgende:
Nr 1 is ook not interested. Keek even naar de ballen en begon toe enorme kopjes aan het scherm te geven (en dat doet ze altijd).
Nr 2 idem (wel even achter het scherm kijken).
Zouden onze opvoedkundige praktijken dan zijn uitwerking hebben?? Ze mogen van mij nl nooit op het toetsenbord lopen (terwijl ze dat het liefst doen).......... ook vanwege belangrijke documentjes die telkens openstaan enzo.
Daar zijn je vingers. En die bewegen. En maken geluid. En die kan je vangenquote:Op vrijdag 29 juni 2007 10:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat mag van mij ook niet. En wat is dat toch dat katten zo graag op en toetsenbord willen zitten![]()
Heeej verdomd zeg nu zie ik het ook. Charlie ligt ook op de foto.quote:
Wat een eigenwijs koppiequote:Op vrijdag 29 juni 2007 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zwarte kat + donkere meubels
Zet ze op photobucket, dan krijg je je foto inclusief de img-tags en hoef je alleen nog maar te plakken hierquote:Op vrijdag 29 juni 2007 12:26 schreef simmu het volgende:
hier dan mijn drietal: [img=http://img247.imageshack.us/img247/2857/allepoesjessamenvy5.th.jpg]
edit: plaatje invoeren wil maar niet goed lukken![]()
edit2: hoe pak ik plaatjes invoeren dan aan?
wat een prachtige foto's!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:10 schreef KD-fotografie het volgende:
wat een lieverds allemaal!!
Kattenpootjes zijn zo lief!!
Hier wat foto's van onze katten.
Lana
[afbeelding]
[afbeelding]
Daisy
[afbeelding]
[afbeelding]
Kyara
[afbeelding]
Kyara als kittentje.
[afbeelding]
Steffie (de enige fatsoenlijke die ik heb van haar aangezien ze grote angst heeft voor het flitsding)
[afbeelding]
Wat leuk zeg!quote:Op vrijdag 29 juni 2007 21:08 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik ben door Daisy toch wel een beetje in luv geraakt met lilac Birmanen. dEUS zijn zusje heeft pas een lilac(tabby?) dametje gekregen waar ik nogal weg van was, zij gaat misschien wel bij Daisy's fokster wonen.
Ik vind het een Pietquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef Ferry_76 het volgende:
Nog maar twee weken totdat hij bij mij komt wonen !![]()
Nu nog een naam verzinnen...
[afbeelding]
meer een Kareltje!quote:
quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:12 schreef Jump het volgende:
De eerste keer met onze kat naar de dierenarts gign ook goed fout. Mijn ma ging met de kat, en ze wou dus geen spuit krijgen. Dierenarts met 1 hand de kat vasthouden, mijn ma ook, hielp nog niet. Dan nog iemand gaan halen om ze met vijf handen vast te houden
harryquote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[afbeelding]
Kareltje is geen slechte suggestie!quote:
dan wordt het natuurlijk een Karelquote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:06 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Kareltje is geen slechte suggestie!
Maar als hij net zo groot als zijn vader word (Hij is nu al veel groter dan zijn zusje) past het niet echt meer bij hem.
Hij is een oosters korthaar..quote:Op zaterdag 30 juni 2007 13:34 schreef Matty___ het volgende:
wat voor ras is Jaap?
Ik vind hem een Timo!!quote:Op zaterdag 30 juni 2007 02:21 schreef Ferry_76 het volgende:
[afbeelding]
gaat nog best soepel, shin heeft al 2 keer de dierenarts aangevallen (en ik maar excuuskaartjes sturen *zucht*)quote:Op vrijdag 29 juni 2007 17:11 schreef freecell het volgende:
Pfff, wij hebben geen kitten, maar een speenvarken.
Net bij de dierenarts geweest. Die probeerde haar nog blij te maken met een kattensnoepje, maar mevrouw vond de dierenarts stom, dus ook de kattensnoepjes van de dierenarts...
KRIJSEN! En gillen en er was nog niets aan de hand
En toen ging de eerste enting ook nog mis en toen moest het nog een keer...
Maar ze was heel erg gezondEn gegroeid!
als het goed genoeg is voor mij, is het goed genoeg voor haarquote:Op zaterdag 30 juni 2007 09:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Export bier, van alle merken die er bestaan drinkt die kat Export bier![]()
nee, het is een dropjequote:
Dat is het zeker!quote:
quote:Op zondag 1 juli 2007 18:42 schreef Sorbootje het volgende:
Oh ja.. en deze... Zo ligt Lodewijk 't liefst... En dat denkt een stoere kater te zijn....
[afbeelding]
[afbeelding]
En ook hij heeft de balletjes ontdekt! Fleur vindt ze oninteressant.
[afbeelding]
Haha ja dat kun je wel zeggen. Ook compleet verschillende karakters. Lodewijk gaat of met de botte bijl door het huis heen óf hij ligt bij je te kroelen. Fleur komt alleen bij je zitten als het haar uitkomt en praat constant tegen je. Is echt een nuffig dametjequote:Op zondag 1 juli 2007 18:42 schreef Bluezz het volgende:
Tessa
Wat doen Lodewijkje en Fleur het leuk samen zeg, het is een leuk stel, zo verschillend
JAquote:
En het is normaal nog zo'n klein bollekequote:Op maandag 2 juli 2007 18:30 schreef Sorbootje het volgende:
Eén meter kat, zo helemaal uitgerekt, echt schattig!
Samen op de kattenbak?quote:Op maandag 2 juli 2007 18:43 schreef freecell het volgende:
[..]
En het is normaal nog zo'n klein bolleke
Vandaag nog steeds ziek en ze vindt het nog steeds geweldig met me op de bak
Je kan het inderdaad wel zienquote:Op dinsdag 3 juli 2007 11:44 schreef tonja het volgende:
Genieten is dat, als je poezebeesten het zo goed kunnen vinden samen.![]()
Als Jaina zo ligt zie je echt dat het een oosters type is.
zo een ding van bijna 2 meter?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:12 schreef Rewimo het volgende:
Lieve foto's weer hier
Ik ben op zo'n grote krabpaal aan het bieden op eBaySpannend. Morgenavond weet ik of ik hem heb.
70 euroquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:43 schreef Rewimo het volgende:
Neuh, hij is maar 1.68Gaat wel een beetje wegvallen in onze nieuwe huiskamer (die is 4.60) maar ik vind 'm leuk en die hele grote zijn schreeuwend duur.
Waar dan?quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:47 schreef ook_gek het volgende:
70 euro
hornbachquote:
zo lang je kat maar kan klimmn is het goed tochquote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hele grote van goede kwaliteit zijn schreeuwend duur
Hij past maar net op dat plateautjequote:
Ja, totdat je kat een keer met paal en al omlazertquote:Op woensdag 4 juli 2007 00:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hornbach
[..]
zo lang je kat maar kan klimmn is het goed toch
1quote:Op woensdag 4 juli 2007 08:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, totdat je kat een keer met paal en al omlazertSeen it happen, zeker bij de enigszins lompe britse kortharen
Tessa is ook geen britse korthaar, ik doelde meer op de tanks van Rewimo, En spannend ja, tenzij ze op breekbare spullen landen. En dat doen ze altijd als je slaapt of niet thuis bentquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
1Tessa is niet lomp
2 extra spannend toch![]()
ook dat is spannendquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tessa is ook geen britse korthaar, ik doelde meer op de tanks van Rewimo, En spannend ja, tenzij ze op breekbare spullen landen. En dat doen ze altijd als je slaapt of niet thuis bent
Guus is geen tankquote:Op woensdag 4 juli 2007 09:18 schreef Stormqueen het volgende:
Tessa is ook geen britse korthaar, ik doelde meer op de tanks van Rewimo, En spannend ja, tenzij ze op breekbare spullen landen. En dat doen ze altijd als je slaapt of niet thuis bent
quote:Op woensdag 4 juli 2007 10:02 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Guus is geen tankHij is wel lomp
Jamie is wel een tank. Maar die is weer niet lomp
ik gebruik dat ook alleen een maand met tesda gaat hem no way wordenquote:Op woensdag 4 juli 2007 10:39 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb nu dit spul. Raar spul maar de bak ruikt absoluut niet meerWat met drie katten natuurlijk nog weleens gebeurde.
Een maand ga ik ook echt niet redden met drie kattenquote:Op woensdag 4 juli 2007 11:24 schreef ook_gek het volgende:
ik gebruik dat ook alleen een maand met tesda gaat hem no way worden
max echt max 2 weken
Kan ie mooi leren balanceren!quote:
Ah gossie Jaap. Fijn dat het allemaal goed gegaan is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 17:09 schreef Again het volgende:
Jaapje is een je weet wel kater sinds vanmorgen!
Hij was ontzettend stoer, heeft de assistentes voor zich gewonnen en is mij nu weer aan het charmerenVolgens mij gaat het goed met hem, hij rent zelfs al weer rond!
(Was wel moeilijk om hem achter te laten daar hoor.. pffff....)
Next time weer een fotootje, kan de camera niet vinden!
Nee.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Is het geen idee om wat asiels te bellen? Daar zitten echt overschotten
Natuurlijk mag datquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:16 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Nee.
Sorry hoor, maar ik ben hier heel blij mee, ik heb altijd katten uit het asiel gehad voor de katten die ik nu heb, en die waren lief. Ik heb ook een konijn en een cavia van een opvang.
Maar ik heb nu twee raskatten, en ben voor een van deze rassen als een blok gevallen, al twee jaar geleden trouwens.
Ik wil al een hele tijd een poesje en ik ben gewoon blij, mag dat alsjeblieft?
Jaquote:
Dat is niet verkeerd zeg, goed gevonden!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaEn nog voor een leuke prijs ook, rond de 50 euro
Jeetje dat is goedkoop voor zo'n ding!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
JaEn nog voor een leuke prijs ook, rond de 50 euro
Slim inderdaadquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Ik ook. Moeten ze wel eerst verhuizen, ik laat hem meteen naar ons nieuwe huis sturen
Exotic, net als Jack, die staat hier ook ergens te pronken!quote:
Wat een mooie foto!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:40 schreef Merel het volgende:
[..]
Jeetje dat is goedkoop voor zo'n ding!
Dit is onze Teun
[afbeelding]
Ja, die heb ik gezien, al is het al weer even terug Hintquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:43 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Exotic, net als Jack, die staat hier ook ergens te pronken!![]()
Jack is gecastreerd, de poes die hier komt is ook familie van hem(halfzusje of nichtje, dan wordt ie oomquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:48 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien, al is het al weer even terug Hint![]()
En nu een poesje erbij, leuk![]()
Dat zal Jack ook gezellig vinden.
Hoe kun je trouwens voorkomen dat je al heel vroeg een nestje krijgt ?
Ja, leuk!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:52 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Jack is gecastreerd, de poes die hier komt is ook familie van hem(halfzusje of nichtje, dan wordt ie oom)
Ik zal eens kijken of ik nog wat leuke foto's van ze heb. Kan er nu iig geen maken, want ze liggen allebei boven te luilakken en ik heb geen idee waar (iig niet op hun vaste plekjes, de kinderkamer, bovenop de kast en de vensterbank van de dakkapel.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |