quote:PRIO 2 Ass 1 TS kat in kachelpijp ADRES POSTCODE ENSCHEDE 4231EPN
Hij trilt nog een beetje na, maar zit nu weer net zo nieuwsgierig in de hal rond te kijkenquote:Op woensdag 27 juni 2007 20:11 schreef tonja het volgende:
Pfff, wat een avontuur! Hoe heeft Charlie zich gehouden?
My thought exactly!quote:Op woensdag 27 juni 2007 21:28 schreef Rewimo het volgende:
Hahaha, die laatste't Lijkt wel of ze in een trechter zit
Ben blij dat alles goed gekomen isquote:Op woensdag 27 juni 2007 13:26 schreef ook_gek het volgende:
zo dat zwarte klein "bange" hoopje kat ziet er uit als een dondersteen![]()
Als die straks door de angst heen is gaat die op zeker los![]()
Je had het gewoon niet moeten zeggen, dan was het nooit gebeurtquote:Op woensdag 27 juni 2007 22:29 schreef ook_gek het volgende:
Slut ik zei het je vandaag nog he![]()
[..]
Ben blij dat alles goed gekomen is
Hi i am Fluffy, and i'm gonna hurt you! ... zo kijkt hij echtquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:46 schreef Slut. het volgende:
[..]
Je had het gewoon niet moeten zeggen, dan was het nooit gebeurt![]()
[afbeelding]
Op de terugweg in de auto heb ik hem uit de reismand gehaald, omdat ie zo piepte.quote:Op donderdag 28 juni 2007 02:44 schreef Intelligence het volgende:
Charlie update!
We zijn net terug van de dierenarts. Het leek het begin van de avond helemaal goed te komen met Charlie. Maar we moesten nog even weg.
Katten in de hal en badkamer, wij weg... komen we terug, lijkt er nog niks aan de hand. Tot t moment dat Charlie wat actiever word, hij begon met een hoestend geluid en het samentrekken van de buikspiertjes. We vertrouwden t niet een een bevriendde dierenarts gebeld (om 00:30). Na deze wakker te hebben gebeld zijn we er heen gegaan. Om 01:15 waren we er en heeft ze charlie onderzocht, gelukkig was er niks aan de hand. Een beetje roet ingeademt maar niets ernstig. Ze kon eerst de longen niet horen, want hij spinde teveel
En... ze heeft nog wat nagekeken, het is een MANNETJE! Dat wisten we namelijk nog niet, nu zit hij weer rustig na alle drukte samen met frummel in de hal, lekker slapen
Ik lees het nu allemaal pasquote:Op donderdag 28 juni 2007 02:49 schreef Slut. het volgende:
[..]
Op de terugweg in de auto heb ik hem uit de reismand gehaald, omdat ie zo piepte.
Hij vond het heerlijk, en heeft de hele weg in mijn armen liggen slapen
Noortje is altijd erg nieuwsgierig naar mijn ontbijt. Zo nieuwsgierig dat eten erg lastig wordt. Goede remedie gevonden: gewoon de lepel met yoghurt in d'r bakkes douwen. Ze maakte een salto van schrik heeft het sindsdien niet meer gedaanquote:Op donderdag 28 juni 2007 10:58 schreef ook_gek het volgende:
Tessa had gister avond maar besloten haar neus in de suikerpot te doen.
Geluiden dat ze ook maakteAlles zat aan haar neusje geplakt. Ze had een hele witte neus. Was helaas te laat voor een foto. ze zat er heel zielig bij te kijken
![]()
Als tessa eten ziet is ze al niet meer te houden. Ze doet echt als of ze 2 weken lang niks gegeten heeft.quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Noortje is altijd erg nieuwsgierig naar mijn ontbijt. Zo nieuwsgierig dat eten erg lastig wordt. Goede remedie gevonden: gewoon de lepel met yoghurt in d'r bakkes douwen. Ze maakte een salto van schrik heeft het sindsdien niet meer gedaan
Ik betwijfel of ze zo reageert op yoghurt met allbranquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als tessa eten ziet is ze al niet meer te houden. Ze doet echt als of ze 2 weken lang niks gegeten heeft.
Ze eet zo mijn yoghurt opquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze zo reageert op yoghurt met allbran
Dit in combinatie met d'r gewicht... geef je d'r wel genoeg brokken?quote:Op donderdag 28 juni 2007 11:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze eet zo mijn yoghurt op
ALs ik chips zit te eten springt ze opeens die bak met chips in![]()
ze krijgt zelfs iets meer dan wat ze eigelijk mag hebben. En volgens de dieren arts is ze perfect op gewicht. Maandag heb ik weer een afspraak daar dus ben benieuwd wat ze deze keer gaat zeggenquote:Op donderdag 28 juni 2007 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dit in combinatie met d'r gewicht... geef je d'r wel genoeg brokken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |