bronquote:Litter Pearls
Litter Pearls, een poreuze korrels, lijkt op geen enkel ander kattenbakproduct, urine wordt binnen een paar seconden geabsorbeerd en de kattenbakvulling voelt weer droog aan. Alle vloeistof is samen met de onaangename geur in de poreuze korrels opgenomen.
- Volkomeen natuurlijk/biologisch afbreekbaar.
- Urine wordt onmiddelijk opgenomen.
- stofvrij/non-allegeen.
- Bacteriën remmend.
- Nare geurtjes zijn meteen verdwenen.
- Genoeg voor een maand*.
- De kattenbak in een handomdraai schoon.
- ongeparfumeerd/absoluut veilig.
*Een kat heeft genoeg aan een zak van 3,8 liter per maand. Per geval kunnen verschillen optreden, afhankelijk van de kat en het aantal katten dat gebruik maakt van de kattenbak.
De korrels zijn niet geschikt voor kittens tot ± 8 weken. Zodra kittens zelfstandig hun behoefte kunnnen doen kan begonnen worden met een laagje van een 2 cm.
ach we moesten toch al een nieuwe kopen want we hadden een oudje (of met elisab haar tip goed aan de gang gaanquote:Op woensdag 18 juli 2007 09:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb dan wel niet zo'n luxe bak maar het werkt hier ook prima
Ja, wij hadden ook een matje maar 1 van onze katten vind het leuk om echt tégen het randje te plassen (hangt half met d'r billen uit de bak soms) en dat gaat dus wel eens fout.quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:09 schreef DarkElf het volgende:
ah nog een tevreden gebruiker
ja bizar he? je ruikt echt helemaal niets, en voor dat uitlopen, we hebben zo'n matje ervoor gelegd die vangt wel veel op en dat kun je makkelijk terug gooien dan.
en verder heb ik altijd nog mijn vriend de kruimeldief klaarstaan
handig zo'n randpieser... heeft die jongste van ons ook wel eens een handje van...quote:Op woensdag 18 juli 2007 09:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, wij hadden ook een matje maar 1 van onze katten vind het leuk om echt tégen het randje te plassen (hangt half met d'r billen uit de bak soms) en dat gaat dus wel eens fout.. We zijn dus nu even door de matjes heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |