quote:Op zondag 17 juni 2007 18:29 schreef Bluezz het volgende:
Nee hoor
Het antwoord op Loesje
[afbeelding]
Nu jij nog, Jaina op de foto met 100 wuppies ofzoquote:Op zondag 17 juni 2007 17:12 schreef freecell het volgende:
Mijn kat is dus niet de enige met wuppies
Leuk he, kittensquote:Op maandag 18 juni 2007 10:07 schreef ook_gek het volgende:
JA ja ja ja ik heb vanavond weer een foto van tessa die actief is geweest![]()
Kwam vanmorgen in de huiskamer en wat schept mijn verbazing. Heel de kamer onder de aarde. Ze is er heel druk mee geweest
1 slagveld
Hoe kan je dat afleveren dit is al de 4de keer alleen is het deze keer heel heel erg
En ze doet het alleen als ik er niet ben
Mijn koddige babypoes heeft het gelukkig gelaten bij 1 plant omver trekken (die staat inmiddels hoog op de kast) en een overvolle asbak over mijn gloednieuwe bureaustoel heen schoppenquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 16:50 schreef ook_gek het volgende:
en hoe kan je het oplossen dan. Trouwens ik moet echt af van die planten ik haat die dingen maar ja het staat leuk zegt men
probleem is dat je het niet goed op de foto's kan zien maar geloof me 2 grote bloempotten zijn voor de helft leeg qua aarde en dat lag mooi over de grond heen. Stofzuiger zak was aardig vol toen ik klaar wasquote:Op maandag 18 juni 2007 22:47 schreef tonja het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de ravage nogal mee vind vallen ook_gek![]()
Wat zijn ze lief Stormqueen!
Ja he. Het duurde dit keer minstens een minuut voordat er klauwen aan te pas kwamenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:47 schreef tonja het volgende:
Ik moet zeggen dat ik de ravage nogal mee vind vallen ook_gek![]()
Wat zijn ze lief Stormqueen!
ik heb haar alleen deze avond al 9x uit moeten trekken en nu heeft ze het opgegeven voor nu. En deze planten gaan er uit eindelijk uit ik wil nep planten neer zetten levende planten en ook_gek gaan toch al niet samenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:55 schreef tonja het volgende:
Ik geloof je.
Een vraagje; Hoe lang denk je die planten daar te kunnen handhaven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |